Weer storing met de GTS Z2.2SE

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Weer storing met de GTS Z2.2SE

  • Dit onderwerp is leeg.
14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Berichten
  • #17222543
    moonlight_700
      Lid sinds:
      27 January 2007

      Sinds vanmorgen is mn auto niet meer vooruit te branden, lijkt wel als ik in zn 2 rijdt dat ie in zn 5 staat enz enz..hij komt ook heel moeilijk op gang en blijft inhouden. lijkt wel op een noodloop maar er branden geen lampjes oid van. ook gaat de auto gewoon naar de 130km/h.

      vanmiddag zelf even uitgelezen met OP-COM daar gaf hij aan dat het de Krukas sensor was, die was not present.

      ik eind van de middag naar de dealer om een sensor te bestellen, en vroeg een monteur om mij aan te wijzen waar die sensor zich bevindt, hij vond het heel vreemd dat die stuk dus wou zelf ook wel even kijken. hij dacht dat het de bobine was, dus heeft er een andere bobine opgezet om te testen maar dit mocht niet baten,bougies zijn 22000km/2 jaar oud, maar zagen er nog okee uit. compressie heeft hij ook gemeten en die was ook goed. ook met TECH2 kwamen er geen storingen uit de auto.

      iemand dit al eens eerder gehad??
      ben bang dat dit weer klauwen vol met geld gaat kosten ivm het zoeken naar het probleem.

      lekker weer, net 2 dagen uit de garantieperiode en de garagehouder waar ik hem gekocht had zegt dikke pecht :S

      Hoop dat iemand dit probleem weet!

      #17688771
      Nick-GSI
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        bij de 2.2 willen de brandstofpompen of de brandstofdruk regelaars wel eens stuk gaan

        #17688772
        stillekracht
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 May 2007

          Fijne garage dan met z’n dikke vette pech……
          ’t is denk ik de laatste auto die je bij hem hebt gekocht ?

          #17688773
          corsa_c20xe
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 November 2005

            Op de drukregelaar zit een terugroepactie op sommige modelen, ik zou maar eens informeren bij de dealer….. vervangen kost als de auto hierin valt namelijk niks…..

            #17688774
            OPC-lijntje
              Lid sinds:
              30 March 2010

              Lekker dan zo’n garage :fy1:fy1:fy1:fy1

              Succes ermee in ieder geval :thumbup

              #17688775
              moonlight_700
                Lid sinds:
                27 January 2007

                de bij het nieuwe type 2.2 is dat het geval toch? de YH neit de SE?

                ja dat is inderdaad de laatste auto die ik daar gekocht heb, maar of ik hem op de hoogte wou houden wat het nou was.

                denk dat ik hem morgen maar weer naar de dealer breng hier in de buurt en hopen dat ze het snel gevonden hebben… :(

                #17688776
                vectra vlammen
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  hallo
                  is dit een diesel,want mijn vader had laast ook zoiets met zijn zafira,en toen bleek het volgens mij om een slangetje te gaan die valse lucht aanzoog door dat deze gescheurt was.

                  gr vectra vlammen

                  #17688777
                  moonlight_700
                    Lid sinds:
                    27 January 2007

                    tis een benzine ;)

                    #17688778
                    2000
                    Moderator
                      Lid sinds:
                      30 June 2004

                      origineel gepost door moonlight_700

                      ja dat is inderdaad de laatste auto die ik daar gekocht heb, maar of ik hem op de hoogte wou houden wat het nou was.

                      O ja, dus hij wil je niet niet tegemoet komen, maar wel graag weten wat het was….. de (vervelende ziekte) voor ‘m :fy1
                      Zou zelf niet weten wat het is.

                      #17688779
                      moonlight_700
                        Lid sinds:
                        27 January 2007

                        ga zo eerst maar even wat stekkers los trekken om te kijken of hij beroerder of hetzelfde gaat lopen.

                        Opcom geeft aan dat het de Krukas sensor is, maar Tech2 uitleesding van de dealer geeft niks aan.

                        jammer dat die sensor in heel NL niet op voorraad is, dus gister hebben ze die niet kunnen testen/vervangen.

                        #17688780
                        Laagvlieger
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          30 June 2004

                          Weet je wat ik denk.
                          Je distributieketting is 1 of 2 tanden versprongen door een vastzittende spanner.
                          Controleer de timing. Klopt deze niet.
                          Dan nieuwe distributiekettingset erop en nieuwe spanner monteren!

                          #17688781
                          moonlight_700
                            Lid sinds:
                            27 January 2007

                            vandaag weer stukje wezen rijden.

                            nog steeds zelfde euvel, maar op de terug even tussendoor koppeling ingetrapt en hinghing gedaan, en toen was ineens het vermogen terug, niet meer pofferent optrekken.

                            durf nu niet meer door te trekken omdat ik bang ben dat het weer terug komt.

                            merkte ook dat als de auto van “heuvel” af minder hoeft te werken had hij het ook niet.

                            wat zal het zijn? losse stekker? slecht contact? maar waarvan?

                            #17688782
                            wim-v6
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              12 August 2005

                              geen MM lampje als dit gebeurt??

                              LMM al een keer vervangen??

                              Willem

                              #17688783
                              moonlight_700
                                Lid sinds:
                                27 January 2007

                                nope MM blijft uit, heb wel ff de stekker van LMM losgehaald en toen ging het MM lampje wel branden dus neem aan dat deze gewoon werkt.

                                hij is naar mijn weten nog niet vervangen teller staat ook pas op 88.xxx

                              14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.