Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
31 augustus 2015 om 18:20 In reactie op: zafira a x16xel slecht stationair lopen. filmpje. #18294230
Tja… :cry als ik het vindt laat ik het weten.
28 augustus 2015 om 05:22 In reactie op: zafira a x16xel slecht stationair lopen. filmpje. #18294227Maar die is al vervangen :cry .
27 augustus 2015 om 18:00 In reactie op: zafira a x16xel slecht stationair lopen. filmpje. #18294224https://youtu.be/JFEDSqGj1zE” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ik hoop dat dit wat meer info op levert.
Ik hou het gaspedaal op 1 stand en toeren blijft schommelen.27 augustus 2015 om 17:15 In reactie op: zafira a x16xel slecht stationair lopen. filmpje. #18294223Ga ik nu ff proberen
26 augustus 2015 om 16:40 In reactie op: zafira a x16xel slecht stationair lopen. filmpje. #18294221De onderdelen die vervangen zijn, zijn nieuw of van lopende motor afgehaald.
Tja, voor de 1 is het niks waard, voor de ander wel.
De keuze is gemaakt.
Helaas ga ik inderdaad hier niks voor terug krijgen.
Dus ik ruil de astra in bij aan schaf van andere auto.Bedankt voor het meedenken.
@dennisnmgn88 wrote:
In mijn ogen is het vrij simpel, mijn advies luidt:
Toch Plasti dip eraf halen. Als lak een beetje in goede staat is kan die er nog netjes uitzien denk ik.
Zo wie zo één subwoofer weghalen (dit oogt rommelig).
En als het kan de originele hoedenplank.Lijkt me de goedkoopste manier om bij verkoop er het meest uit te halen.
Echt heh… er zit maar 1 sub in. Linkerkant is gas tank…..
Rommelig uitzicht. …@soepkiepe wrote:
kun je dat spul wat je aan de buitenkant hebt gespoten er niet af halen?
wanneer hij weer zilver is leverd hij al snel meer op denk ik.en inderdaad gewoon af rijden dan ;)
soepkiepe, jah dat kan wellllll, maar dat gaat echt niet makkelijk. kost een hoop thinner en heel veel tijd.
ik heb het dak en de motor kap al gedaan een paar maanden geleden.goeie dag,
mijn astra heeft 350.000 km gelopen, en ik vervang mij boegies 2x per jaar. nog nooit problemen gehad.
zelfs niet met de astra’s die ik al door mijn vingers heb gehad, zowel op benzine als op lpg.
de reactie’s hierboven geeft al genoeg aan, te vast gedraaide bougies.@louwe 16 klepper wrote:
tjah ik denk dat je het allerbest door kunt rijden..
niets meer aan veranderen
enkel nog onderhouddan ben je het goedkoopst uit vermoed ik
bedoel transport moet je toch hebben
deze is naar jou smaakblijkbaar zien anderen dat niet zo
gezien de lage beidingenreken het verschil in vaste lastten anders eens uit
van deze auto
en een kleineredan bekijken wat het je kost om deze weg te doen
en een kleinere weer terug kopendenk dat je voor dat verschil
nog best lang in deze met mischien iets hogere maandlasten
door kunt rijden ;) ;)als je echt zat bent van dat schuine drempel rijden
kun je de schroefset toch gewoon omhoog zetten???
of anders de schroefset verruilen met iemand met standaard veren
en dan kan die andere mischien iets bij betalen
zodoende steek je geen extra geld in deze ;)bedankt voor je reactie louwe 16 klepper.
Een nieuwe auto aanschaffen is natuurlijk veeeeeel duurder dan deze houden en op de weg houden,dat is 100% zeker.
de auto is inderdaad naar mijn smaak opgebouwd jah, alleen jammer van de plastie dip. maar jah, daar leer je van.de auto omhoog halen is niet van toepassing, dat ga ik echt niet doen. dat is echt lelijk. wielkasten moeten gevuld zijn. door weer originelen veren te plaatsen moet de body kit ook weg, anders staat het gewoon niet. ik heb al de auto omhoog geschroefd,omdat hij de brug niet opkwam om uit te lijnen. en ook omdat het me een uitlaat + bumpers schade opleverende.
@Haasje17 wrote:
Voor dit soort tuning geld heel simpel, je auto zal er nooit meer door waart worden enkel. Minder. Met die km stand en dit uiterlijk krijg je hem op marktplaats niet verkocht omdat je gewoonweg dan iemand moet vinden die hiervan houd.
Bij inruilen zul je niet meer krijgen als wat ze voor een sloopauto geven omdat de garage ook niks kan met dit soort auto’s.
Ik denk dat je blij mag zijn als er iemand rond de 700 voor wil geven. Zou rekenen op een bedrag rond de 500 euro.echt heh, wat een bedrag is dat zeg :cry het klopt helemaal wat je zegt.
:thumb ziet er geweldig uit.
@koenelsenaar wrote:
Bij onze zafira a f17 moest het druklager van binnenuit gemonteerd worden. Heb daar toen ook koppeling + drukgroep + lager vervangen.
Welk merk set heb je gemonteerd? Wij hadden een Luk set, en daar nog nooit problemen mee gehad.
geen idee welk merk. Maar dat heeft er niks meetemaken. :angel
Willem. Ja hij klikt wel maar kan het wel ook op en neer halen.
Eigenlijk vind ik het maar een waardeloos systeem wat vraagt om lekkage.Neej willem. Dat wil ik niet horen… -offtopic
30 maart 2014 om 08:11 In reactie op: kofferbak gaat niet meer open wat kan het zijn ??? ASTRA G #18226639Als je het niet open kan krijgen met je sleutels, dan is het mechanisme stuk.
Das goed nieuws :thumb
Jah inderdaad. Moet zover ik weet onder het kapje zitten. Van een astra g.
Een ratelt geluid bij de db van een x16xel motor, klinkent als kapotte lagers is inderdaad een waterpomp.
maar die zou je bijna direct moeten horen als de pomp stuk is.
Ziet er goed uit. Hoop dat het ook lekker gaat beuken :agent
Als jij een klapperent geluid hoort zal die wel stuk zijn ja. Of er moet iets opliggen wat zon geluid kan geven.
Tja haal de speaker eruit en test hem.:jerry succes
Je geeft aan dat uitlezen geen zin heeft omdat er geen mm lampje Brand.
Niet alleen uitlezen als een lampje Brand. Ook veel waardes kan je daardoor zien.
Kansloos alles vervangen heeft gib zin. Kost je alleen maar een hoop geld.Uitlezen met opcom… :thumb
:wtf wat bedoel je met stekkertje. Waarom zal je een stekker los halen voor een tik in de motor :hmmz
-
AuteurBerichten