De astra van silence in FIX MY CAR

Forumindex Forums Modellen Astra De astra van silence in FIX MY CAR

  • Dit onderwerp is leeg.
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Berichten
  • #17264657
    Silence
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 December 2005

      Augustus 2013, gezellig op verjaardag bij een vriend en daar blijven slapen.
      ’s Morgens loop ik naar de auto om weer naar huis te gaan en zie ik dat er iemand zo leuk is geweest om over de gehele rechterkant en de motorkap een flinke kras achter te laten, helaas is de dader nog steeds spoorloos.

      Ik was ontzettend pissig en de tranen schoten in mn ogen, daar zorg je dan zo goed voor en in 1 klap heeft een ander alles kapot gemaakt.
      Helaas was de auto na de expertise van het schadebedrijf voor de verzekering economisch totall loss en zijn we eens gaan praten over de mogelijkheden.
      Toen kwam er goed nieuws, ze zochten nog een auto voor de laatste aflevering van het tv programma FIX MY CAR een programma waarin ze kosteloos een schade repareren bij Van Den Berg Autoschade.
      Toen hebben we besproken wat ik allemaal wou doen aan de auto en hebben we alles nagelopen en besloten dat de hele auto werd overgespoten inclusief de extra dingen zoals een zwart dak en zwarte raamstijlen bij de B stijl.

      Eind november kwamen ze langs om een interview voor de camera te doen hoe alles gekomen is.
      En in januari was het dan zover mijn auto werd helemaal gerepareerd en ze zouden dan ook gelijk alles filmen.

      Mijn vervoer tijdens de werkzaamheden aan de auto

      Toen ik voor het eerst ging kijken was ik best geschrokken, ze hadden de auto letterlijk en figuurlijk helemaal kaal gestript.

      Er gingen een aantal weken voorbij omdat ze alleen wat aan de astra konden doen als de cameraploeg er was zodat die alle werkzaamheden konden filmen.
      Toen ik weer ging kijken stond de gehele auto in de primer, hij was al helemaal geschuurd en geplamuurd waar dit nodig was.

      De raamstijlen hadden ze ook gelijk zwart gespoten om laagjesvorming later te voorkomen.

      Er was weer een week voorbij en de astra was toen helemaal gespoten en ze moesten alleen de losse onderdelen nog spuiten zoals de bumpers, spiegels, skirts enz.

      Weer 2 weken verder was alles helemaal gespoten en werd de astra weer terug opgebouwd, aangezien de originele achterbumper een imitatie bleek te zijn en deze niet goed aansloot bij de kofferklep heb ik voor een originele opc2 achterbumper gekozen.

      Toen waren we ondertussen bijna 6 weken verder en was de dag eindelijk aangekomen dat ik hem terug kreeg, uiteraard moest dit ook weer voor de camera gebeuren en mocht ik het resultaat nog niet gelijk zien want hij werd onthuld voor de camera.

      En dit is het uiteindelijke resultaat geworden.

      De astra is ook gelijk getaxeerd inclusief officieel taxatierapport om zo ervoor te zorgen dat hij ook voor de verzekering de komende 3 jaar de getaxeerde waarde is omdat de auto eerst niet veel meer waard was.

      Helaas is het programma zelf nog niet terug te zien op internet, maar voor de Zeeuwen onder ons is het af en toe nog terug te zien op CTV (helaas alleen in zeeland te ontvangen)

      Foto’s zijn soms wat minder omdat ze met de telefoon gemaakt zijn.

      #18223436
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Supergaaf en wat een mazzel met dat programma! Lekker ook dat je gelijk een nieuwe bumper hebt nu.. Dik ding!

        Verstuurd vanaf mijn Gameboy Color met Tapatalk

        #18223437
        Peter.
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 September 2010

          Blijft een erg mooie Astra!

          #18223438
          Maurice89
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 October 2009

            Gelukkig heb je een mooie oplossing gevonden :wub

            #18223439
            turbootje
            Deelnemer
              Lid sinds:
              29 June 2004

              :wors :wors

              #18223440
              vla007
              Deelnemer
                Lid sinds:
                11 September 2011

                Geluk bij een ongeluk! Wat is de astra mooi geworden zeg.

                #18223441
                Dolby
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  1 May 2008

                  Deze astra is weer als nieuw alleen de bouwjaar niet. :thumb :thumb :thumb

                  #18223442
                  Silence
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    16 December 2005
                    #18223443
                    imported_Gsifreak
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      29 June 2004

                      hij doet het bij mij niet

                      #18223444
                      trashmetal
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        1 February 2007

                        :wors waauuww super vet! :thumb
                        gefeliciteerd met je nieuwe bolide!

                        Mochten ze nog een wagen zoeken voor een volgend seizoen :jerry

                        #18223445
                        Tusk
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          15 January 2009

                          ja dan moeten ze mij bellen :) Ik heb een dikke deuk in m’n achterdeur door een parkeerklojo :(

                          Maar wel supergaaf dit. Zeker omdat je zelf ook nog wat extra’s kon kiezen zoals die bumber en dakkleur :)

                          #18223446
                          opel-mark
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            6 March 2011

                            hij ziet er weer super gaaf uit, kan iemand die aflevering opnemen want ik zou hem graag een keer zien

                            Mark
                            http://www.AstraTuningClub.nl

                            #18223447
                            okkie-001
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              11 June 2009

                              Ik vind hem mooi geworden maar had zelf de voorbumpert niet met die zwarte vlaken gedaan voor de rest ia hij supper strak

                              Ook by de ct / tt meet

                              Michel

                              Verstuurd vanaf mijn HTC One SV met Tapatalk

                              #18223448
                              Shane_Astra_g
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                12 December 2012

                                Wauw, geweldig man. Heb echt met een smile gekeken naar dit filmpje, vooral omdat ik zelf ook een g rij. De auto ziet er echt strak uit. Ben jaloers haha.

                                Wat betreft die zwarte accenten, ik vind het bruut staan!

                                Nu met een jachtgeweer uit het raam kijken of iemand em niet bekrast. :jerry

                                #18223449
                                miral astra
                                  Lid sinds:
                                  9 June 2010

                                  :thumb ziet er geweldig uit.

                                15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.