Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Oké sorry voor de late reactie allemaal.
Ik heb hem gekocht en er is een beurt gegeven, alle filters zijn vervangen en olie, nw uitlaat vanaf de katalysator, en een nw accu verdeelkap en bougie kabels,en remblokken voor en achterrem cylinder zijn ook vervangen.
Wel vind ik dat de auto redelijk traag is misschien ligt dit aan dat hij meer dan een jaar heeft stilgestaan en erg weinig km in 21jaar heeft gereden wel nap. En houdt gevoelsmatig in bij accelereren (schokkend) komt traag op snelheid. Iemand een idee waar dit aan kan liggen
Okee bedankt voor deze info,dat het sterke motortjes zijn wist ik wel maar heb nog nooit dit type astra gehad vandaar mijn vraag hierover
Hoe of waar kan ik het How To Do gedeelte vinden op dit forum:hmmz
[rquote=1902972&tid=145452&author=svdk20]hoi martin,
welkom hier op het forum.
als jij de fan enkel op negen kan zetten heb je inderdaad ecc anders heb je een handmatige draaiknop.
je moet is op letten als jij je contact uitzet je sleutel er uit haald dus dan zal je ook op het scherm 2 min streepjes zien bij het verbreken van het contact.dit betekend dat je weerstand overleden is.
enkel deze kost nieuw bij de dealer 240 euro inclusief btw.Mm dronten verkoop ze ook nieuw 180 euro exclusief.
en gerestaureerd kosten ze 80 euro ex http://www.mmdronten.nl/webshop/permlink/5077/2507733001.
enkel voor het vervangen ben je wel ff bezig in het how to gedeelte tat een how to hoe je dit moet doen er staat ook een howto over hoe je de module zelf kan repaeren maar de transistors zijn haast niet meer aaan te komen.lees mijn topic maar is door.
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=141462
weet niet of je in omgeving zeist woont anders kom je maar is hier langs
help ik je wel mee[/rquote]Hoi svdk20
Wat jij in de laatste link schreef,dat je hem had laten uitlezen heb ik ook laten doen op een (tech 2) en daar gaf hij ook aan dat de spanning te laag was,maar als je op de ecc unit stand 1 en 2 en 3 enz indrukte het voltage gewoon mee op liep van geloof 3 volt 5 volt t/m 13 volt.
Ik vroeg toen ook bij de Opel dealer wat dat zou gaan kosten z’n weerstand(kachelmotor weerstand) en dat was €248,- ex btw wel een beetje veel geld he voor z’n weerstand.
Dus ik naar Baris in Rotterdam toe en daar een kachelmotor weerstand gekocht voor € 10,- ze hadden er 1 op de plank liggen.
Ik ben gisteren gelijk begonnen met het demonteeren van de kachelmotor (weerstand) best een aardige klus,heb ik alles open liggen blijkt het de verkeerde weerstand te zijn is het er 1 voor een type zonder ecc kon ik weer alles gaan monteren zonder resultaat.
Maar ik wist niet dat er meerdere weerstanden in het kachel systeem zaten, teminste zo had ik het niet begrepen van de Opel dealer,die zei dat het deze weerstand(kachelmotor) zou moeten zijnP.S. ik woon in Capelle a/d IJssel
Ik moet nu eerst die weerstand gaan kopen cq bestellen,en als jij idd zo vriendelijk zou willen zijn om mijn te helpen hierbij ben ik je zeer erkentelijk.Oke bedankt alvast
ik ben nog niet zo bekend met dit forum hoe ik moet reageren.
Ik had zelf ook het idee dat het een weerstand zou kunnen.
Maar ik weet wel dat met ecc en zonder ecc verschilend zijn van elkaar.
hoe kom ik in contact met sw_reijnders??Bedankt
Bedankt allemaal voor het verwelkomen van een nieuw member.
Ik ga z.s.m. een paar mooie foto’s schieten van mijn Vectra
staat nu op zijn winterslofjes op stalenvelg.
Maar binnenkort weer op zijn normale velgen, en dat is net ff wat mooier vindt ik zelf.
:agent -
AuteurBerichten