Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mooie combi. Ik heb ook een ’79-er 2.0n èn een zwarte Focus ST. Alleen mijn Focus is een 1 fase 2 (ST170)
7 oktober 2013 om 19:46 In reactie op: onderdeelnr kentekenplaatverlichting chroombumper Ascona #18178176Dank :thumb
Leuk filmpje, maar weinig gemaakt :???: Uit mijn hoofd zo’n 1,2 miljoen Ascona B’s (en Vauxhalls). Meer dan de Kadett C.
Even een “view from the past”. (april 2005 opgeslagen)
@louwe 16 klepper wrote:
Whahahahaha. Tjah kom er maar eens op
Om een saab te gebruiken ;)Is ooit een topic geweest hier op t forum
Over deze carresorieMaar dat was nog van voor de eerste forum crash :cry
Veel leuke topics verdwenen toen :???:Zaten ook hele kleine achter veertjes bij deze auto
:shock:Volgens mij heb ik nog foto’s van dat topic op m’n harde schijf staan. Ik wil ze wel uploaden of naar remo mailen?
Was mooi om hem te zien rijden in de Eifel. Je zag dat er niet overdreven voorzichtig mee gereden werd. gaaf. :thumb
@alrikv wrote:
Ik koop het liefst een auto die motorisch en mechanisch goed is en de carrosserie wat rotter is
Komt bij mij over als een beet zwanger. Als een auto op een paar punten rot is, heb je grote kans dat veel van de andere vaak voorkomende plekken ook rot zijn.
Mooi bouwpakket. :thumb
Is hij zo slecht dan? :( jammer!
@SanguiniusNL wrote:
Meteen even een vraagje: af en toe bij het uitschakelen van het contact gaat mijn motor nog even door, na-detoneren, en dit gaat nogal heftig.
Is dat schadelijk? en hoe kan ik het verhelpen?Cheers!
Niemand een antwoord op deze vraag? De mijne doet dat ook wel eens en ik ben daarom benieuwd wat hier aan te doen is.
Leuke aanwinst. Welke kleur is het? Dat is een beetje moeilijk te zien op de foto’s.
zie ook dit topic (klik)
Die opmerking over Haverkate stond hier.
Misschien had ik mijn reacties iets te veel bij elkaar geschraapt om er een duidelijk verhaal van te maken. Ik zie verder wel hoe de klasse zich ontwikkeld. Ik heb het nog even nagelezen en snap nu wel hoe je het bedoelt met de uitbouw. @Ascona20E wrote:….maar we zijn nog behoorlijk aan het twijfelen, ook omdat we nu nog een shortrally licentie hebben, en je maar met een 2 litertje mag starten, en dan kom je natuurlijk lang niet mee, tegen bv de bmw van haverkate, of de ascona van averdijk of die van jullie.
Kijk, niet dat we zozeer in de top willen rijden, maar met een 2 litertje kun je het wel op je buik schrijven.@henk 400rr wrote:
De uitbouw hoeft niet gehomologeerd te zijn voor HM (–>divisie 5 –> groep S), maar de uitbouw zelf moet ergens in een homologatie voorkomen, dat wou ik ermee zeggen.
De 2.0 is niet nodig, een 2.4 kan je er zo in bouwen, ook wel onder H, vorig jaar deed er nog een c-kadett mee, ook met een 2.4 en eigenlijk was dat model alleen gehommologeerd met een 1.6.
De klasse HM is juist bedacht om dit soort constructies te legaliseren in plaats van te gedogen. Ik verwacht dat ze daarom bij de gewone H hiermee niet meer akkoord gaan. Hoezo moet de uitbouw gehomologeerd zijn? Ja hij zal in het paspoort van de individuele auto moeten komen. Meer niet, lijkt mij.
De BMW van Haverkate ga je sowieso niet bijhouden op het rechte stuk. Je spreekt dan echter ook van een ander budget.
Het moet toch wel mogelijk zijn om een kruis erin te lassen zonder de dakplaat eraf te halen?Verder staat er als eerste regel in het HM reglement:
Voor een deelnemer met een Clublicentie Rijder Short-Rally geldt dat niet in de klasse A8, HA16 of S20 gestart mag worden.
en verderop:
klasse S20: boven 2000 cc.
Ondertussen eindelijk de olie ververst en voorzien van een nieuw luchtfilter. Aan die laatste was nog lastig aan te komen. Volgens Brezan wordt deze niet meer gemaakt :wtf Na een beetje rondbellen vonden zij er eentje die nog op voorraad lag.
De planning is dat er volgende week een andere kriksteun rechtsvoor onder komt. Na een tijdje starten, sloeg die eindelijk aan en daarna vrijwel geen slag verkeerd.
Hij staat nu als “verkocht” op marktplaats. Iemand?
Dank je voor je reactie. Rekeningen wordt een beetje moeilijk, maar goed. Bij welke taxateur ben je geweest? Ik vermoed dat niet elke taxateur Opel-kenner is.
Ziet er wel dik uit. Wat bedoel je met aangepast kenteken?
Zo te zien is de SR uitvoering nu toch leverbaar.
Blankenheim (D) ligt net boven de Nürburgring en wordt op 3 september verreden.
Zie ook http://www.sfg-schoenau.de/daten/dateien/rallye.php” onclick=”window.open(this.href);return false;Flink nukken aan het stuur. Laat de moer nog een paar slagen er opzitten, anders krijg het stuur tegen je aan. Verder kan er iemand tegelijkertijd met een hamer en een pen op de as slaan om het stuur te laten “schrikken”.
Er zijn ook mensen die de bitumen juist erg koud maken met ijs in een zak. Dan wordt de bitumen broser.
Ik ben niet de nieuwe eigenaar. Volgens de RDW site is hij 17 juni van eigenaar veranderd, dus waarschijnlijk niet meer te koop.
Mooi exemplaar en super dat je hem origineel wilt houden. :thumb
Leuk topic :thumb
Hazelbruin
Polar wit -
AuteurBerichten