Marcoos

Aangemaakte reacties

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Navi950 #18242931
    Marcoos
      Lid sinds:
      2 January 2016

      @Opel_Bjorn wrote:

      Kopen kopen! Ik betaal geen rotte cent! Ik heb betaald voor een navigatie die up to date is, en dat is deze van in het begin helemaal niet. Ik heb eergisteren nog een mailtje van de klantenservice gehad.

      In antwoord op uw vraag omtrent de releasedatum van de nieuwe kaartsoftware voor uw Infotainmentsysteem, moeten wij u helaas bevestigen dat wij nog geen concrete datum hebben. Wij hebben deze vraag wederom uitgezet en hopen spoedig een concretere datum te hebben. Wij kunnen u wel alvast bevestigen dat wij u op de lijst hebben gezet van mensen die we proactief zullen informeren zodra de kaart update beschikbaar is.

      Nee absoluut ik betaal er ook helemaal niks voor!!
      Ik hoop ook dat iedereen die deze navigatie heeft flink gaat klagen bij Opel, zodat er eindelijk eens wat druk op komt te staan.

      In reactie op: Navi950 #18242872
      Marcoos
        Lid sinds:
        2 January 2016

        Gister ook eens de dealer gebeld en die verwees me eerst door naar de website navigation.com/opel.
        Hij zei als ik het daar zou kunnen aankopen ik het nog niet moest doen want dan ging de dealer zelf iets proberen te regelen..

        Maar daar staat de navi950 nog niet tussen, dit heb ik ze laten weten en nu gaat de dealer er zelf achter aan…

        Ben benieuwd, to be continued ;)

        In reactie op: Navi950 #18242925
        Marcoos
          Lid sinds:
          2 January 2016

          Ik heb op 27 december ook maar eens een mailtje gestuurd naar Opel (België in mijn geval) met klachten over de Navi 950, met name de verouderde kaarten.

          Wat me opvalt is dat Opel zelf de problemen afschuift op de fabrikant van het systeem “HERE” en dat ik daar de ontbrekende wegen informatie maar moet melden.
          Verder melden ze dat er Q1 2016 een update uitkomt, dus ga ik proberen die kosteloos via de dealer te krijgen.


          @Opel_Bjorn
          , heb jij wel al meer geluk met je nieuwe Navi 950 of nog steeds last van de oude kaarten?

          Mijnheer ……,

          U meldt ons in uw e-mail van 27 december jl dat de wegeninformatie van uw navigatie-systeem niet volledig is. Het spijt ons oprecht om dit te vernemen.

          Onvolledige of ontbrekende wegninformatie kunt u het best rechtstreeks melden aan de fabrikant van het navigatie-systeem: HERE, door middel van de volgende link:

          https://developer.here.com/” onclick=”window.open(this.href);return false;

          Een update van de software zou mogelijks beschikbaar zijn in het eerste kwartaal van 2016. Gelieve hiervoor uw Opel dealer te contacteren.

          Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

          Met vriendelijke groet,

          ………

          GENERAL MOTORS BELGIUM NV

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)