Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
jaja gass op die lollie, kom hem vast eens tegen bij de ring,
winterbandjes onder de corsa van me meissie gelegd.
oke thnx Weer wat geleerd. Dan word dat het eerste klusje na de winter. auto word nu toch niet mee gereden.
zou eens moeten kijken hoe het in elkaar steekt, had gelezen hier dat je enkel de gehele remklauw eraf moet halen en een borg moer/schroef. maar zitten die schijven verder niet vast dan? bijvoorbeeld van mij motorfiets, zitten de schijven met 6 of 8 inbusjes vast. handig ben ik wel, doe het onderhoud van mijn motorfiets ook, en deed ook veel onderhoud aan me manta zelf.
zal binnenkort eens op internet gaan kijken naar foto’s en dergelijke tevens zou ik namelijk ook gelijk de homokineet moeten vervangen. heb eventueel beschikking over een brug dus dat maakt het al wat makelijker.iemand enig idee wat het trouwens kost om van een corsa c de schijven en blokken te laten vervangen bij de dealer?
homokineet??
zou je als het lukt dit willen melden in het topic?? thnx dan hou ik het in de gaten wij hebben een 1,2 uit 2001
kabels liggen er niet je moet er een kabelset bij hebben. of de draadjes doorknippen bij je verlichting.
dus het zit hem puur dat de stekker los zit/ trilt. en is dat een corsa kwaal??
iemand anders nog ideën het corsa’tje van het meissie heeft het zelfde probleem alle meters vallen uit en handremlampje gaat branden, een paar tellen later gaan de meters weer aan en handremlampje gaat uit. corsa’tje is van 2001.
@2000 wrote:
@2000 wrote:
Nou, dan zal ik er een aardig schepje bij doen. Mede door mijn makkelijkheid is mijn boete nu 300. Ik heb 160 gekregen voor mijn donkere ramen. Ik was bezig om in beroep te gaan, maar in de tussentijd wel 2 verhogingen gekregen. Ik kom er nauwelijks aan toe, dus toch maar besloten om alsnog te betalen :cry
Nieuw pot bedrag: 997.75 euries
Pfff, mijn schepje erbij loopt nog steeds……
Wat blijkt: ik heb de boete betaald, en tegelijkertijd heeft justitie een incassobureau ingeschakeld. Het bedrag was ondertussen verhoogt naar 440, en na bellen met incassobureau bleek dat ze op het punt stonden om loonbeslag te leggen (bluf?)
Maar het schijnt zo te zijn dat zo’n incassobureau door gaat totdat ze van justitie horen dat het geregeld is :shock: Dus uiteindelijk ook deze maar betaald, en nu weer achter mijn eigen geld aan om het terug te krijgen (wat een sche!t land is dit toch!!!) Dus het totaal betaalde voor mijn te donkere ramen zit nu (tijdelijk) op 740 euro. (als ik dit terug lees, wordt ik wéér woedend!!!!)incassoburo mag alleen incasseren, en geen loonbeslag leggen een gerechtsdeurwaarder mag wel beslag leggen, dat is iets wat maar weinig mensen weten. die buro’s mogen alleen heel lief aan je vragen of je zo vriendelijk wil zijn om te betalen. hoorde ik laatste ook.
hmm zou zo weer een a willen maar tijd en plaatsgebrek. 2 motoren en een manta en de leasebak gaat het vrouwtje niet goed vinden
11 september 2011 om 12:35 In reactie op: C Kadett Coupe restauratie –> GTE Replica [update 03/11/11] #17895615heel mooi, en wat een mooie werkplaats heb je.
ik heb er nog 1 liggen gemaakt door freestyler. heb zelf geen manta meer. dus deze mag weg voor hetzelfde bedrag als wat ik ervoor betaald heb. €10
gefeliciteerd had het casco ook al zien staan op marktplaats, maar heb gisteren de sleutels van ons huis gekregen dus even druk aan het klussen en andere prioriteiten.
@mar wrote:
@Kermitkiller wrote:
ja dat is net weer eentje voor in mar z,n verzameling :D
Weinig ruimte meer helaas aan huis.
Kleur 308 groen heb ik nog niet.
Zou wel mooi zijn erbij. :hmmzhaha je mag hem ook aan mij doneren hoor hahahahahaha :jerry
ben zelf ook 2x gecontroleerd in anderhalf jaar tijd. dus ik zou het er persoonlijk niet op gokken.
it een kraantje op iss ik heb een afsluiter van gms en dan type 12 ofzo volgens internet. pas gekocht zit idd een handbediening op zou hem los moeten maken om te kijken of er een tussen stand op zit tussen aan of uit
ben ik weer.
heb het oude systeem lpg,
laast heeft van de ende mij goed geholpen. maar nu wat vreemd vlak daarna was me bezine tank in 3 ritjes leeg terwijl hij 3 kwart vol zat.
vandaag eens naar gekeken beetje getankt benzine leiding even afgekneld met een klem. klem eraf luchtfilter deksel eraf en ja hoor auto staat op ga en loopt op beide brandstoffen tegelijk.
multimeter gepakt benzine afsluiter geeft 0.0 volt aan. dus die zou dan toch dicht moeten staan.
mijn vraag is hoe kan het dat ie dan toch op beide brandstoffen draait.vanaf de benzine afsluiter heb ik vorigjaar nog een extra leiding gelegd tot net voor de brandstofpomp. zodat er een retour op zit. zou daar het probleem in zitten?
orginele kleur is oker geel 411 om precies te zijn.
manra is al eens opgeknapt helaas zijn somige punten niet heel netjes gedaan. er is gewoon een plaatje over de verrote bodem van de accubak gelegd afgekit en gespoten. het rotte gedeelte zit er nu nog steeds onder. wat af en toe nog voor problemen zorgt aangezien het niet helemaal waterdicht is.
ondertussen is het mijn daily. en zal er deze zomer weer behoorlijk aan geklust worden. groot stuk van de bodemplaat word vervangen. onder andere en de keienvanger ook voorftont moet wat plaatjes in gelast worden. apk komt er weer aan.
Maar wel leuk dat jullie mijn manta kennen, dat vermoeden had ik ook wel gezien de kentekenplaat houder.
dankje zal het onthouden voor de volgende x. heb nu het al afgesproken met opelclaermelo. die had ze ook liggen voor een normaal prijsje.
nou hier de plaatselijke dealer ziet me heel graag komen maar dan wel met de auto van het vrouwtje. een corsa uit 2001.
alles wat met manta of kadett te maken heeft willen ze niet op het terrein hebben.
wow gaaf zeg.. toen zag ie er een stuk beter uit als nu.
vraag me alleen af waarom ze hem ooit van voren lager heben gezet dan achter.
en de lpg aansluiting waarom die niet gewoon netjes achter de kentekenplaat zit.
foto’s zijn dan gemaakt denk ik vlak na zijn eerste restauratie, en zijn kleur verandering.
dankje wel black magic
klopt ik heb hem in barneveld opgehaald. de eigenaar was volgens mij geen vrachtwagen chaffeur maar deed wel iets met auto’s volgens mij.
en die van de andere kant? dus waar de aandrijfas zit, dat is namelijk degene die zweet. die achter de koppeling is al echt kapot aan het gaan.
zijn ze van alle type blokken gelijk??
-
AuteurBerichten