Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Shit, rij net naar Vught staat er in m’n display koelvloeistofpijl.
Kijk ik naar beneden, ja hoor weer een plas.Wat kan dit nu zijn?!?
Update 19-11-2009:
Waarschijnlijk heeft één van de bevestigingspennen niet goed vast gezeten en is deze losgeschoten door b.v. een hobbel of zoiets. Nu met de hamer een paar klapjes op gegeven zodat ze zeker weten goed vast zitten.
Het blijft mijn inziens een erg raar constructie (waarom niet een gesloten leiding tot in het motorcompartiment en daar schroefdraadkoppelingen) :swear.Update:
O-ringetjes vervangen, kachelradiateur zag er nog piko bello uit! Wat een een kolere karwei trouwens, wist niet dat je slangenmens moest zijn daarvoor :hmmz.
Ook raar ontwerp trouwens, met die kunstof buizen en klemmen, zit nog best wat speling op als je de nieuwe O-ringen erin hebt gestopt. Waaromn daarnaast niet een verbinding in je motorcompartiment zodat bij evt. lekkage het aan de buitenkant bereikbaar is en daar lekt (koelvloeistof stinkt).Maargoed voorlopig iig droog! Ff aankijken of het zo blijft…
origineel gepost door doztas
En op de display van de boordcomputer zie ik strepen of het is niet zichtbaar.
DennisHallo,
Heb ik ook met mijn display (ook bouwjaar 2001). Is gewoon het verouderen van, ofwel de contacten oxideren/maken geen goed contact meer. Is wel op te lossen denk ik, maar wel lastig om de contacten te bereiken. Een nieuw display is dan handiger maar wel kostbaar….
Succes,
Jeroen
Hallo Allen,
Dank voor de support :wors! Ik ga binnenkort met een kennis, die al wat vaker heeft gesleuteld aan de Astra G, op zoek naar de oorzaak.
Zal nog even posten wat het is geweest.
Trouwens nog een vraag, airco is toch een apart systeem? Ofwel dit is toch een losse verdamper die niet geintegreerd zit in de kachelradiateur?
Gr. Jeroen
origineel gepost door Goossens Bjorn
lekkende kachel. koelvloeistof kan dan het interieur binnen lopenMisschien stomme vraag maar hoe kan ik de kachel (neem aan dat je het verwarmingselement bedoelt) bereiken?
Dat is niet zo mooi, alhoewel een HDD wel een betere optie is dan een CD-wisselaar :thumbup.
Waar ik wel op zou letten is als je die HDD monteerd dat je iets van trillingdempers gebruikt anders heeft ie geen lang leven voor de boeg :hmmz. Jammer dat solid-state-disks nog zo duur zijn (geen mechanisch beweegbare onderdelen meer)……
Arjan, hoe heb jij eigenlijk de koppeling op je bestaande display voor elkaar? En wat kost het totaalplaatje dan zobeetje, zit er nml. zelf ook sterk aan te denken om te gaan upgraden i.v.m. ontbreken mp3, etc (heb zelf nog de orginele opel radio). Een en ander afhankelijk van de kosten (moet ook nog op vakantie king:).
origineel gepost door Juffer1
– Heeft iemand een oplossing om in een Astra G netjes een USB aansluiting weg te werken zodat ik deze nog wel makkelijk kan gebruiken ?
(Het dashboardkastje zit helemaal vol, net als de 2de DIN vak).– Waar kan ik het beste de wisselaar monteren ?
(indien ik hier een kabel voor kan vinden)Ik zat ff hardop te denken dus ik d8 ik spui deze brainwave maar even :D.
– Is het geen idee om het in het zijvak in het voorportier weg te bouwen (dus aansluiting in de deur, kabel via de binnenkant deur wegwerken)?
– Ik heb ooit gezien een wisselaar onder de bestuurders stoel. Misschien even meten hoeveel ruimte daar beschikbaar is en of je hiervoor de wisselaar kan gebruiken?
-
AuteurBerichten