Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mijn inzending,
Een krasje en deukje in het portier, het is maar een detail kleinigheidje blijf je houden :DLeuke Astra hoor heb hem ik het zelf gezien.
Veel plezier en veel plezier er mee.RTL Duitsland via de satelliet
Hoewel de distributie ketting de hoofdverdachte is kunnen er nog andere oorzaken zijn denk aan klep stoters of een ingesleten nokkenas.
Hoeveel km heeft die gelopen en hoe is die onderhouden. en altijd de juiste olie gebruikt enz.Dat is nu de werking van een normaal differentieel dat er maar 1 wiel wordt aangedreven, dus dat is normaal.
Dat is er voor als je een bocht neemt je buitenste wiel meer omwentelingen maakt als het binnenste.
Zou je een sper differentieel hebben dan zijn beide wielen aangedreven voor meer vermogen op de weg te krijgen, alhoewel ook bij een sper is de verbinding niet star zit nog wel enige slip in anders zou er 1 wiel slippen.
Zie de uitleg van een gewoon differentieel in dit filmpje[youtube:273clgym]http://www.youtube.com/watch?v=N4nl8f3PaLg[/youtube:273clgym]
.@Mattao wrote:
Hallo,
Als ik alle verhalen zo lees, is het toch raar te horen, dat de 1 niets merkt, en de andere wel.
Het is wel waar dat alle benzines en diesels uit de zelfde tank komen.
Dat is waar, of er nou een tankwagen komt vullen van de Shell, BP, texaco, of witte pomp, het maakt allemaal niet uit.
Waar het verschil wel in zit, is het additief wat er wordt toegevoegd.
Bp gebruikt andere additieven, Shell ook, Texaco ook.
Dat bepaalt het verschil of je meer of minder rijd.Ga het zelf maar proberen, ga naar een witte pomp en tank je auto.
Als die leeg is, ga dan naar bijvoorbeeld Shell, of BP en tank dezeflde liters.
Je zal zien dat meer km maakt, dit komt door het additief wat er is toegevoegd aan de benzine of de diesel.
Hoop dat dit helpt.Mvgr,
Mattao
Dat is nu precies wat ik deze zomer meerder malen heb gedaan, bp of pin&go en bij maakte het geen verschil zowel in verbruik als prestatie.
Dus zou ik een dief van mijn eigen beurs zijn als ik bp zou tanken.Verhalen die ik wel eens hoor dat die goedkope benzine slecht voor je kat is en de motor meer inwendig vervuild is ook lariekoek.
Vandaag apk gekeurd en 4 gassen test geen probleen, enkel een aantekening dat de banden te zacht stonden, dus we rijden gewoon weer door op pin&go .
@troffee wrote:
ik heb de kachelweerstand vervangen en inderdaad leen1 hier ligt het dus niet aan
denk dat de draaiknop kapot is ofzo kan ik deze knop vervangen of moet ik het complete kachelpaneel vervangen
en past een elektrisch paneel ook op die van mij
Ik ben niet bekent met de Vectra, maer één van de Vectra mannen zullen je best antwoord kunnen geven.
Maar meet de schakelaar eens door zou ik denken, en kijk of de ventilator op 12 volt wel voluit draait ff extern 12 volt aansluiten dan.
Ik heb het van de zomer uitgeprobeerd het verbruik tussen BP Ultimate een paar tanken en Pin&Go.
Het maakte geen enkel verschil in verbruik bij mij het verbruik schommelde bij beide merken tussen de 1 op14,8 en 1 op 15,3.
Het enigste verschil is de prijs 10cent goedkoper de liter, dus blijf ik pinnen en gone .Als je ventilator op de eerste 3 standen het wel doet is de ventilator weerstand niet stuk, dan zou alleen stand 4 werken.
Is de schakelaar niet gaar of vuil op een los contact.Moet je eens in een Agila gaan rijden, wat je dan allemaal meemaakt.
Ik rij op de snelweg 130 km/per uur en het is net of er een magneet in zit, zo kort gaan ze achter je willen zeker brandstof besparen :jerryGa je weer naar de rechter baan geheid dat je wordt gesneden.
Nu heeft de Agila wel de reputatie dat er veel wat oudere mensen in rijden die het wat rustiger aandoen, maar een beetje verdraagzaamheid in het verkeer kan geen kwaad.Wat ook goed werkt als je geen slot ontdooier hebt is een plastic zakje of tasje met warm water tegen je slot aan houden.
We zullen het proberen met de bandenspanning wat hoger, kijken of het helpt.
Als ik http://www.marktplaats.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false; in de adres balk inklop krijg ik de oude.
De nieuwe vind ik ook niets.Als ik op de site die ik gaf op info mijn cursor hou dan is er een groot verschil met de foto die je geplaatst heeft.
Maar idd geeft je Mintgrün in google dan lijkt de kleur er verdacht veel op.Denk dat de code op de auto zelf meer zekerheid geeft.
@midnight black wrote:
@leen1 wrote:
Volgen mij is het deze,
Aquamarinblau Uni 275 30L 3/93 – 7/94
Kijk even op deze site en dan farben,
http://www.opel-infos.de/modelle/corsa_b.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Effe -offtopic hoor, maareh, welke kleurcode staat erop jou twotone auto? :jerry
Aztekengold II & Starsilber III Metallic & Metallic 40E & 157 3ZU 12/01 – 06/03 ;)
Volgen mij is het deze,
Aquamarinblau Uni 275 30L 3/93 – 7/94
Kijk even op deze site en dan farben,
http://www.opel-infos.de/modelle/corsa_b.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Hoogteslag/zijslag in een wiel dus kromme velg??
Ik had begin jaren 80 zn Alfa Alfetta GTV 2 liter, had ik um nog maar.
Maar helaas de roest duvel was niet te stoppen bij die dingen.De ZX81 lekker in basic zelf programmaatjes schrijven
Ook even gestemd op Tusk, mooie nacht foto en niet de flitser gebruikt.
Kon helaas niet meedoen mn auio is gekust door een Astra en is nu een golfplaat aan de rechterkant.Het is ook al weer kouder aan het worden zeker in de vroege morgen.
Dat beïnvloed ook je verbruik, zeker met korte afstandjes.
Je motor en bak komen langzamer op temperatuur.Gr,
Leen.
Ojee je wil snel een nieuwe bak.
Gebruik geen tsl in je olie het werkt niet en zal ook niet werken.
Er is geen wetenschappelijk onderzoek te vinden van dat spul.Bij mij hebben ze het ook bij een ligt zingende bak er in gedaan, resultaat nog erger zingen gelijk na het ophalen.
Hou het bij de originele olie die is goed genoeg zeker bij zn jonge auto.Trap niet in die mooie commerciële verhaalen.
Gr,
Leen.
De originele velg maat voor de Agila is de volgende,
14 ” diameter
4×100 mm steekmaat
4,5 J breed
45 de ET waarde
54.1 mm de naaf gat diameterOrginele bandenmaat is 165/60/14
Ja idd ik heb een Glas 1204 gehad in 1971, was mn eerste auto en behoorlijk snel voor die tijd.
Maar helaas distributieriem gebroken en aanrijding gehad dus einde Glas.Volgende voor jou.
-
AuteurBerichten