Kweetni01

Aangemaakte reacties

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Vivaro Navi 80 Intellilink #18361398
    Kweetni01
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 June 2018

      [quote quote=18358377]De live servicces van Tom Tom worden geregistreerd bij eerste gebruik van de Navi 80 en lopen tot 2020 waarna je er zelf voor moet betalen. Het kaartmateriaal kan niet met een Tom Tom account worden geupdate je zult een nieuwe kaart moeten kopen bij de dealer, mijn Vivaro had kaarten die in 2017 bij aanschaf al meer dan 2 jaar oud waren en delen van nieuwe wegen stonden er dus niet op. Ik heb een nieuwe kaart afgedwongen want de prijzen hiervoor zijn niet mals. Ik heb trouwens GIGANTISCH veel vastlopers met het Navi80 systeem en zo een beetje alles is al eens vervangen, waar ik van anderen hoor dat ze nooit problemen hebben. Het hele systeem loopt dan vast het scherm bevriest en dan moet ik de auto echt op slot zetten alles uit en 10 minuten wachten en dan werkt alles weer. Het gebeurt ook regelmatig dat het scherm op zwart gaat en het Opel en Tom Tom logo weer verschijnt en het systeem dan opnieuw opstart. Ik heb af en toe het idee dat het met warmte te maken heeft maar ik weet het niet zeker. Voor wat betreft de achterspeakers, bij inbouw wordt vaak vergeten de achterspeakers in het Navi80 systeem te programmeren. Was bij mij ook het geval en is nu opgelost ik zie op het scherm nu 2 voorstoelen en 3 stoelen achter en kan met mijn vinger slepen hoe ik wil faden of balancen.[/quote]

      Hoe kan je zien welke versie van kaarten je hebt?

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)