Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Is van Maart 2012 ;)
Die OPC rijdt nu volgens mij in de Achterhoek. Ik zie hem namelijk wel eens in mijn woonplaats Varsseveld
@arends666 wrote:
Nieuwe aanwinst sinds een week of 2…
Astra G blijft een heerlijke bakkie… geen spijt van.. :D :D
Toevallig bij Auto Westerveld gekocht?
Is volgens mij ook niet in Nederland verkrijgbaar. Het is een Nurburgring black of zoiets. Stond ook op de IAA. Deze kun je voor 2500 euro meer gewrapt gewoon nieuw bij de dealer bestellen (in Duitsland dan). Parkeersensoren zijn in Nederland overigens ook niet leverbaar op een Corsa OPC als ik het goed heb.
Soo das een nare schade… dat gaat je inderdaad een flink aantal schadevrije jaren kosten helaas. Waarom melden mensen zich niet gewoon als ze zo iets doen. Iedereen is toch verzekerd:S Gewoon iemand grote schade aanbrengen en er vandoor gaan, te triest gewoon :(
@corsa_opc wrote:
Thanks Klanderman!
Hij is idd geïmporteerd. De OPC is van begin 2010 met 35d km op de teller.. Baal er wel van dat er geen cc inzit ( wel ac ) en geen boordcomputer.
Ik heb deze OPC gekocht omdat hij echt helemaal strak is, zonder deuken of krassen op de lak en velgen. Misschien ga ik in de toekomst nog een navi inbouwen, maar hiervoor moet ik wel even sparen ;)Heb jij je OPC nieuw gekocht?
Ik heb hem niet nieuw gekocht, hij is van 2008 en ik heb hem nu een jaar. Ik heb de mijne om dezelfde reden gekocht als die van jou. Ik wilde er ééntje die echt compleet schade vrij was, geen krasjes of deukjes. Daarnaast wilde ik er graag ééntje met zeer weinig kilomters. De mijne heeft nu ook pas 13.000km gelopen en dat is ook te zien, hij is zo goed als nieuw zelfs vrijwel geen steenslag.
Mooie auto hoor corsa_opc! Staan lekker te glimmen ook :thumb
Uit welk jaar komt die want ik zie dat hij geimporteerd is? Die uitvoering (zonder ecc en gid is hier volgens mij niet leverbaar geweest)Idd, dat was hem volgens mij, althans hetzelfde uiterlijk. Prachtige auto!
Zojuist een zeer mooie Astra G OPC turbo gespot. Heb helaas geen kenteken maar hij stond op de Leeuweriksstraat in Varsseveld.
Een zwarte OPC met de 18 inch 6 spaaks snowflakes, geperforeerde schijven voor. Volgens mij een Miltek uitlaat (aan de einddemper te zien)
Zeer mooi ding om te zien!Zoals Haasje17 zegt hoop ik dat je de + op de + hebt gedaan en niet op de – want dan heb je een serieus probleem….
Tis net Get the Picture inderdaad;)
@martklanderman wrote:
@RISL wrote:
Kwam vandaag nog een Arden Blue Astra G OPC tegen, op de Ettensebaan in Breda, rond half 6 denk ik?
En deze H staat altijd bij mij op de hoek. En nu wil ik eens vragen, is dit nu een fake OPC of niet? Voorbumper klopt, kleur van de remklauwen klopt, logo’s kloppen. Maar ik twijfel door de achterbumper, want volgens mij heeft de H OPC toch een centrale uitlaat? Vandaar ook alleen een foto van de achterkant.
Ik twijfel ook omdat de remschijven te klein zijn naar mijn idee.Graag jullie mening:
Is een Astra GTC met Opc-Line 2 pakket.
Dit is een beetje van alles wat. Skirts zijn van de OPC/OPC-Line, voorbumper is OPC Line pack 2 en de lip op de achterburmper is OPC Line pack 1. Hij heeft ook nog de knipperlichtomlijsting van de Corsa OPC…
Nice :D
Maakt niet uit hoor g-astraa, smaken verschillen. Ik wilde gewoon wat anders dan alle andere Corsa OPC’s en daarom de zwarte wielen. En dat zwart komt weer terug op de hele auto, deurstijl en het dak wat zwart bestickerd is.
Gisteren de zomerwielen weer gemonteerd op het werk. Afgelopen winter heb ik ze laten spuiten in zijdeglans zwart. Meteen de klauwen weer netjes schoongemaakt en in de wheelwax gezet en de naven weer zwart gespoten.
Ik moet zeggen dat ik het zelf zeer geslaagd vind:Z291 inderdaad!
Ik zou er gewoon een inlegfilter of openluchtfilter van KN op zetten. Hier krijg je ook al een sterk afblaasgeluid van. Zeker van een openluchtfilter!
23 januari 2012 om 17:54 In reactie op: TT 2.0T 200PK ingeruild voor Astra J GTC 1.4T 140PK #17980734Prachtige auto hoor!
Ik heb alleen ervaring met dit blok in een meriva. Qua gewicht zullen ze ongeveer even zwaar zijn. Zo’n GTC weegt toch ook al richting 1400 kilo of zo?
Moet zeggen dat het een fijn blokje is. Onderin trekt die geen pakje boter van tafel maar als de turbo erin komt kun je er goed mee vooruit komen.
Hij zal wel langzaam gaan aanvoelen in vergelijking met wat die nu heeft, dat is een ding dat zeker is. In de portefeuille gaat het zeker schelen. Onwijs zuinig met een 6 bak!Netjes die coupe! Heb je de motorruimte ook nog meegepakt?
Er mogen wel andere kentekenplaten op, zonder die parkers…
Ik zou er zelf niet aan beginnen. Het is gewoon heel lastig om het mooi te krijgen. Zoals Juffer al zegt, blanke lak moet je echt niet mee gaan werken. Dat is hetzelfde als met een lakstift iets bij stippen; altijd zonder blanke lak doen.
Als je het zelf gaat doen moet een je een stuk pakken dat veel breder is dan de schadeplek. Je moet namelijk goed gaan uitwaaieren naar de zijkanten toe. Daarna zou je voor het beste resultaat waterproof moeten schuren. Dit is echter heel lastig omdat de lak uit spuitbussen vaak heel dun aangebracht is. Hierdoor schuur je al heel snel te veel weg. Tot slot moet je de plek machinaal polijsten. Op die manier haal je wat meer glans uit de lak omdat de lak uit een spuitbus van nature behoorlijk dof is. Als je deze stappen allemaal doet dan kun je na de kleur overigens ook de blanke lak gebruiken. Doe je het gewoon ‘simpel’ dan moet je die achterwege laten.
Belangrijk ook is om alles eromheen goed af te plakken. Je gaat de spuitstof namelijk overal tegenkomen!Ik zou de boel gewoon laten spuiten, en dan gelijk de motorkap verder meepakken en uitwaaieren over de spatborden. Dit is de enige manier om het echt helemaal strak te krijgen. Bovendien ben je dan meteen van de steenslag af ;)
Heb je nu echt binnen 2 weken het hele onderstel kapot gereden dan? Dan ben ik blij dat je niet hier in de buurt woont want dan zal je een beste rijstijl hebben ben ik bang….
Wel onwijs mooie wielen, staan echt super op je station!De aansluiting van de raamstijl op de deur zeg maar. Als je dan aan de binnenkant kijkt vlak boven het deurpaneel, waar de lak net begint, daar scheuren 99 van de 100 deuren bij de Astra g driedeurs versies. Je hoeft je daar niet druk om te maken hoor, doen ze allemaal en het zijn vaak maar haarscheurtjes.
21 december 2011 om 16:09 In reactie op: astra g coupe turbo. kopen of laten staan? hoe behandelen?? #17896433Ik haal ook met normaal gebruik gewoon 1:12 en dat voor 192pk. Vind ik toch best netjes.
Inderdaad Bo652. Dasty is goed voor het ontvetten. Overigens vinden niet alle lakken Dasty echt prettig dus je moet er wel mee oppassen!
Gewoon reinigen met een goede velgenreiniger. Daarna met IronX behandelen. Dit spuit je erop en wanneer het in aanraking komt met metalen deeltjes zoals remstof dan kleurt het paars. Als je het met dit middel niet weg krijgt dan blijft er weinig meer over. Het stinkt alleen wel als gek:PIs inderdaad top spul. Voor versleten leer kun je beter gaan kijken bij Colourlock. Die verkopen ook leerverf. Dit is geschikter voor het herstellen van leer.
Leather Stuff is inderdaad heel goed voor het onderhoud van het leer. Blijft ook maanden lang zitten. Ik gebruik het al jaren.
Voor kunststof kun je beter Natural Look van Poorboys gebruiken. Dit is hier wat geschikter voor.
Bijkomend voordeel van Poorboys producten is de heerlijke geur. Leather Stuff geeft je interieur weer een lekkere nieuwe leer geur. Natural look ruikt naar kauwgum ballen;) -
AuteurBerichten