Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Ludolph wrote:
Kost je zn 400, heb ke een perfecte chip!
kunt u mij er meer over vertellen want moet dan wel heel goed zijn als ik de prijs zo zie hoor het graag waar hij voor gebruikt wordt
@Corsa_GSi wrote:
Contact op nemen met Miruni, die kan c20xe opmaat chippen.
waar kan ik miruni vinden dan
@DaveAutocross wrote:
misschien is het verstandig om ook een naar de bak te kijken, wat voor bak heb je eraan hangen ?
Want dit kan veeel meer doen dan die paar extra pk’s van een chipeen f20 met eind overbrening cr 355
@DaveAutocross wrote:
ik heb zelf in de cross altijd met KMS gereden dus ik heb er geen ervaring mee maar m-tech bied chips aan voor een std computer, deze leveren een vermogenswinst op van 15pk en voor de cross niet onbelangrijk 18nm winst en dat tegen een lage prijs. ik weet niet of je zoiets zoekt of echt een specifiek geschreven programma ?
Want dan ben je al direct wat meer kwijt maar ik heb me ooit laten vertellen dat een standaard computer redelijk goed aan te passen is alleen zou ik je niet durven zeggen bij wie je daarvoor moet zijn.
Of je moet direct wat meer investeren voor een dta of kms systeem wat natuurlijk een nog grotere vermogenswinst wordt maar dat is ook wel vrij kostbaarheb al de chip van mtech maar geeft niet het reseltaat wat ik graag wil mijn motor moet makkelijk met een omtrek van 202 kunnen rijden en red ik hier niet mee moet meer te doen wezen vandaar mijn vraag stelling
@ary wrote:
heb inmiddels ook de ontseking vervangen maar het probleem blijft echter. heb ook de luchtmassa vervangen
iemand nog ideeen ik hoor ze graag groeten aryzou eens kijken naar temperateur zender voor in het thermostaathuis heb dat ook gehad en toen zat het in die zender
@arnold kadett wrote:
als je je fsi bak eraf haalt dan kijk je je gasklephuis in dan zie je een verhoging zitten met 2 boutjes vast kan niet missen
plaatje heb ik neit maar in de cross zie je ze niet meer dus zal gerust zijn voordelen hebben
ik heb hem weggebracht en dicht laten lassen en poliijsten
maar voor de doe het zelver kan het ook met 2 slotboutjesarnold bedankt voor de info zal eens kijken als ik hem er zo af kan halen want heb hem er nog opzitten
@arnold kadett wrote:
veel pk,s scheelt het niet ik denk precies 0
hij pakt wat eerder op
draai hem maar open met het halve maantje erop zal je zien hoelang hij dicht blijft
als hij eruit is gaat het (gat) eerder open dus krijgt hij eerder meer brandstof/lucht en gaat hij eerder……mvg arnold
heb geen idee welke ze bedoelen ermee heb je er een plaatje van
@CORSA2L16VALVE wrote:
mijne ging volgas in met gesloten gaskleppen. Ale TB’s staan stationair altijd een beetje open
het kwam toch op de temperatuer zender uit er zit dus wel degelijk verschil tussen blauw en zwart heb nu de zwarte er in en hij loopt weer goed iedereen bedankt voor de info
hoe ver moet de stappen motor open staan of moet hij helemaal dicht staan
@Vinci wrote:
Gasklepschakelaar kent alleen stationair en gas bij M2.5, geen vol gas. Bij M2.8 kent hij wel vol gas omdat het een potmeter is.
Wel is het inderdaad iets om te checken, want je toeren gaan flink omhoog als de schakelaar niet op de stationair stand schakelt.
en welke stand is dan stationair als je het tikje hoort in de schakelaar of niet
nee heb hier geen dealer in de buurt zitten vandaar dat ik het zo eerst probeer
origineel gepost door benoben
al eens laten uitlezen bij de dealer om te zien wat de storing wil zeggen?heb een auto gekocht met dat probleem en moet hem nog ophalen vandaar datik al wat informatie her en der vraag
origineel gepost door miral astra
heb je compressie gemeten?
staat de distributie tijd stip goed?
alle kabels goed aangesloten?
krijg je een vonk?JHR het is een astra 1.4 i 8v
dacht zelf aan kapotte zuiger veren maar iemand nog een ander idee
Ik heb 1 witte
1 zwarte
1 blauwe
1 witte met een hele dunne blauwe streep uit de stekker wegmaar past daar de computer wel op die met de drie draden sensor aangesloten is of moet ik dan een andere computer
maar dit is geen dis ontsteking daarom vindt ik dit zo vreemd
een m2.8 is toch een dis ontsteking
origineel gepost door kever461
er zit maar een zo’n zender opoke willem bedankt maar kan het zo zijn dat het geen dis ontsteking is
er zit maar een zo’n zender op
heb ook nog een setje staan letters in geslagen lydi weet iemand wat dat inhoud
origineel gepost door kever461
heb deze nummers nog liggen als dat de juiste kode’s zijn op nokkenas 1 keer uitlaat 90922029
0038859281
staat op een nokkenas is dit standaard of niet
2 nokkenas ook een uitlaat
2091358
000ckan iemand mij daar over vertellencontoleer je temperatuur zender maar eens van je ecu heb dat eens gehad en zat daar in de bedrading
zijn daar ook schema’s van of iemand die ze heeft voor mij wil dat verder uit gaan zoeken vandaar
waarom dan niet in die fp wel waar je hem in moet solderen en niet in die waar het voetje al in zit wat is het verschil dan help ons uit dit probleem
ja dat klopt maar heb een waar ik de chip in moet solderen en een waar al een voetje in zit nummers allemaal het zelfde alleen waar het voetje al in zit loopt hij niet op en wel in de soldeer versie kan iemand mij uit die rare droom helpen
-
AuteurBerichten