Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bedankt voor de tips en dat brengt toch weer goeie moed! Ik ben nog wel even bezig eraan maar kan er nu wel weer tegenaan.
ik denk dat die lekgaatjes nu het probleem zijn voor een deel. Die heb ikctotaal niet. Ja nu wel maar dat zijn de verkeerde haha
@asconahobbyist wrote:
niet dat je er wijzer van wordt,maar ik heb ze veel jonger,veel erger gezien,al met een jaar of 8 tot 10.
Voor een 88er vindt ik het nog wel meevallen,maar wel weer een hoop werk.
Maar je bent goed bezig,en t gaat vast goedkomen met de dett :thumbDankjewel. Ik heb gemerkt dat je tussendoor toch wel eens een flinke inzinking kunt hebben en het dan even niet meer ziet zitten. Maar ik moet en zal hem redden haha. En dan is het fijn om te horen dat het mee valt.
Opelpower89 ik laat het je zsm weten. Ik wacht even de onderdelen die ik gister besteld heb af
Ja die stukken eruit komen doordat ik overal heb zitten prikken en trekken. Hoe haal jr het makkelijkste de oude dorpels los aan de onderkant? Zit gepunt last toch?
Wat wil je ervoor hebben trouwens ?
Al met al. Ja erger dan ik had verwacht maar ik heb nog steeds ergere gezien. Ik heb nu besteld: 2x dorpel met hoekplaat,2 voorschermen,2x wielschermrand achter met lekbak,
Ja oke ik snap wat je bedoelt. Misschien wel slim om om te bouwen ja. Iemand die weet welke aansluitingen waarvoor zijn?
maar er zit zowiezo een tankdop met slot op? dan wordt het toch al moeilijk om de benzine eruit te krijgen toch?
ik kan helaas totaal niks zien van welke aansluiting waarvan is. Er zitten geen slangen op alleen stukken die ergens zijn blijven hangen op de vulhals.
Ik heb me vulhals nu uitgebouwd maar er was geen enkel slangetje meer echt intact. weet iemand welke aansluiting waar naartoe moet? Wat is het voordeel van een astra f vulhals t.o.v. Die van een kadett?
ziet er goed uit!! Mooie kadett
dat klopt. Alleen zijn bij mij de helft van de slangen verdwenen en is het filter zelf gebroken en de ophangbeugel zal ik zelf moeten gaan maken. Deze was ook weggerot.
Tegenwoordig maken ze overal snufjes voor om alles zo milieuvriendelijk te maken. Het lijkt mij dat dit ook zoiets is.
Ook bij mij hingen beide slangen gewoon los in de wielkast en kwam zelfs uit de rechter op de foto, water.
Maar het kan geen kwaad om het hele koolstoffilter eruit te halen met alles wat erbij hoort toch?. Zolang je het uiteinde op het blok maar afdoptEven wat nieuws. Ik wil eigenlijk toch een grotere hoofdremcilinder monteren voor de levensduur. Zijn hier meer mensen die dit gedaan hebben en hoe zit het met de aansluitingen op de hoofdremcilinder. Zover ik heb kunnen zien zijn die van een 16V groter.
Mooie cabrio!! Mijne ligt nu helemaal uit elkaar. Die verlagingsset waar heb je die vandaan en hoeveel last van drempels heb je?
En bij de kadett is het gat voor de antenne een verschil. Ik heb dit probleem zelf ook. Op meerdere sites staat niet voor cabrio, terwijl het naar mijn mening gewoon zou moeten passen.
Zeer netjes!! De verlaging valt nog mee. Hoeveel cm was dit en welk merk? Heb je wel nog een beetje comfort ?
Heb het complete dak gedemonteerd.
Inderdaad eerst beugels waarmee cabrioraam omhoog gehouden word, daarna de spandraad losgedraaid aan beide kanten en achter de stof losgehaald. Vervolgens de dempers losgehaald en als laatste de 3 grote bouten waarmee het scharnierpunt vast zit. Daarna komt de kap er in zijn totaliteit vanaf.
Nieuwe dorpels, lekbakjes, wielkastranden. En ik ben helaas nog een beginner met lassen maarals het zover is wil ik vragen of iemand van het forum mij kan helpen.
Ja koken kan in niet bevestigen meer eerder dat de koelvloeistof steeg in het reservoir en dan overliep. Maar het klopte totaal niet en hierdoor ging alle Kvs eruit en als ik dan alles gevuld had, was de kvs eerder heet dan dat de lucht eruit was en de fan dus kon aanslaan.
dan weet ik wat me te doen staat. Zal wel nog een tijd duren voor het zover is. Heb eerst een hoop andere dingen die aan de cabrio moeten gebeuren. Lassen :cry
probleem is opgelost. Eerst bleef de thermostaat hangen waardoor kvs in de dop met overdruk ventiel eruit spoot. Vervolgens sloeg de fan niet meer aan en dit kwam door lucht in het systeem en een slechte sensor.
zal er aan denken en foto’s maken. P.s. : kan ik het beste de binnenhemel eerste demonteren en hoe? of waar moet ik bij de binnenhemel beginnen.
netjes!! ben benieuwd naar hoe de verlaging uit gaat zien en of ze erg stug zijn.
wat heb je betaald? en het is een vaste verlaging?oke dankje, Ik ben bezig me cabrio volledig te strippen en wil dan zoveel mogelijk vervangen. ik ga waarschijnlijk zaterdag aan de cabriokap beginnen.
Heb afgelopen zaterdag namelijk geen tijd gehad doordat ik 2 nieuwe rekken geplaatst heb in me garage voor gereedschap en opslag. Stevige, goede rekken met 5 planken die elk 175kg kunnen hebben en nou komt het mooiste, Te krijgen voor €26,- bij de Aldi. Het was dat ik ze bij een vriend tegenkwam toevallig. Misschien een idee voor de mensen hier.een how to zou wel mooi zijn inderdaad.. Ik ga me kap er zaterdag vanaf halen en ben ook benieuwd hoe hij vast zit. Aan de buitenkant zit ook aan beide kanten een schroef/bout. Moeten deze ook los(in de hoeken van het dak, bij de zijruiten)
voor mij dezelfde vraag. Heb fatsoendelijke dorpels, spatborden voren en lekbakjes nodig.
en het liefst kwa dorpels geen overzetdorpels maar fatsoendelijke imitatie o.i.d.
-
AuteurBerichten