Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
heb eindelijk ff tijd gehad om te kijken en ben der gisteravond achter gekomen dat inderdaad me brandtstof leidingen verkeerd om zaten:( maar naar ze om gedraaid te hebben de ze het nog niet:swear heb toen me injectoren van een 2,2 omgewisseld met die van een 2l en die deden het wel:hmmz dus me injectoren hebben denk dicht gezetten. hij heeft een paar prutels geven maar start nog steeds niet:swear denk dat het relais ook niet helemaal zuiver is die haal ij morgen ff nieuw en dan hopen dat alleen me ontsteking verder afgesteld moet worden.
Bedankt voor de reacties, ik heb helaas geen tijd gehad om er aan te werken van het weekend ivm werk :cry
Dinsdag of woensdag ga ik weer verder en dan neem ik de adviezen ook mee de garage in ;)
Bedankt voor de reacties :thumbup
Boyanka: de stekker van mijn computer naar de bombine hebben we doorgemeten en daar zit geen breuk of iets dergelijks in… Hij zit alleen aangesloten op de 3 polige stekker, maar vanuit de 3 polige stekker zit een originele lus naar de bombine toe, dus hij zou het door moeten geven.
M400: Massa is goed, zou het kunnen dat retour/aanvoer verkeerd omzitten? Denk het zelf van niet, maar zou daardoor ook de injectie niet kunnen spuiten?
Jigsaw: Stekker zit inderdaad iets speling in, dus misschien dat het pootje net niet pakt, daar ga ik eens even naar kijken…. :hmmz
Van het weekend ga ik er weer verder aan, ik laat het jullie even weten of het is gelukt of niet.
Probleem opgelost king: Bleek dat der een breuk in de draad tussen de bombine en de vierpollige stekker zat dus die kreeg geen 12v! alleen jammer dat me accu en acculader verrot zijn want hij heeft niet genoeg kracht om hem door te starten. morgen ff de accu van me meissie jatten! en hopen dat ik dan een testrondje kan rijden:P
die weerstandsdraad was ik al op een ongelukkige manier tegen gekomen helaas.Die is der nu tussen uit. Ga vandaag weer verder aan de auto,laat wel ff horen hoe het afloopt.
Dus met de multimeter ff kijken of er een draadbreuk in zit. Heb nl op dit moment geen toerenteller in de auto, zit standaard ascona dashboard in.
Bedankt voor je reactie :thumbup
Of bedoel je dat ik die stekker met die ander moet verbinden omdat dan het kringentje rond is?
dat snap ik ff niet sorry,als ik het goed begrijp moet ik dus een extra draad van af de computer naar de bombine trekken?
loopt wel een groene naar me zwarte kast die bij me computer in de buurt zit dus dat moet goed zitten. heb nog wel een stekker over met een groen bruin en zwarte draad(zij 2de foto) zou ik die ook er mee moeten verbinden?
He louwe heb geen aparte groene draad naar me computer getroken zal zo eens kijken loop zo ff de garage in. als dat het is zit ik alleen nog met me zwarte draad. ga ff kijken
Ga morgen verder zoeken het is nu te koud daar zonder kachel. eerst ff nieuwe gasfles halen. alvast weer bedankt allemaal.
Het lange relais is dus me stuur relais als ik het zo zie in het topic van henk.
voor de duidelijkheid heb gewoon de 2.4 kop der op al1 de injectie enz is van de 2.2. :hmmz Zal morgen eens kijken want denk dat daar dus ergens de fout zit met het relais. kan me niet herinderen dat ik zo iets heb gezien daar! Weet me com,die andere zwarte kast bij me com en dat langwerpige relais. hou jullie op de hoogte.
der zit wel een zwarte op me bombine al1 die geeft niks door. of hij moet er voor lopen maar dat doet hij niet omdat de pomp geen stroom krijg op een of andere duistere manier. waar zou die moeten zitten je brandtstof relais?
Opgelost. met dank aan henk!
-
AuteurBerichten