Injectoren willen niet spuiten…

Forumindex Forums Modellen Ascona Injectoren willen niet spuiten…

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208632
    kadet-c
      Lid sinds:
      2 February 2006

      Na heel wat oplossingen te hebben gekregen over de problemen met het aansluiten van mijn kabelboom (CIH 2.2E), is daar de oplossing voor gevonden :thumbup:D

      Maar helaas viel ik meteen weer in het volgende probleem…
      Benzinepomp, bombine etc krijgen nu allemaal stroom, en er loopt benzine tot aan mijn injectoren alleen die spuiten het niet in de kop. :hmmz

      Iemand enig idee waar dit aan kan leggen?

      #17462575
      boyanka
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 June 2005

        ;)je groene draad naar de comp en bobine

        #17462576
        m400
          Lid sinds:
          22 November 2004

          benzine leidingen goed aangesloten? Goede massa aan het inlaatspruitstuk?

          #17462577
          Jigsaw
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 April 2007

            stekker aan de computer al nagekeken ? die wilde bij mij nog wel eens losschieten en dan krijg je idd hetzelfde probleem als jou, alles werkt, alleen de injectoren niet.
            kan natuurlijk ook aan de computer zelf liggen

            #17462578
            kadet-c
              Lid sinds:
              2 February 2006

              Bedankt voor de reacties :thumbup

              Boyanka: de stekker van mijn computer naar de bombine hebben we doorgemeten en daar zit geen breuk of iets dergelijks in… Hij zit alleen aangesloten op de 3 polige stekker, maar vanuit de 3 polige stekker zit een originele lus naar de bombine toe, dus hij zou het door moeten geven.

              M400: Massa is goed, zou het kunnen dat retour/aanvoer verkeerd omzitten? Denk het zelf van niet, maar zou daardoor ook de injectie niet kunnen spuiten?

              Jigsaw: Stekker zit inderdaad iets speling in, dus misschien dat het pootje net niet pakt, daar ga ik eens even naar kijken…. :hmmz

              Van het weekend ga ik er weer verder aan, ik laat het jullie even weten of het is gelukt of niet.

              #17462579
              2000
              Moderator
                Lid sinds:
                30 June 2004

                krijgen de injectoren wel stroom? zo sluit je de injectie zelf uit.
                Ik neem wel aan dat er daadwerkelijk benzine uit de injectorleiding spuit als de injector er niet op zit

                #17462580
                Jigsaw
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  9 April 2007

                  dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen, als de verbinding met de computer niet goed is, kan er wel benzine stromen, maar worden de injectoren niet aangestuurd.

                  #17462581
                  m400
                    Lid sinds:
                    22 November 2004

                    Injectoren moeten spanning krijgen maar worden door comp. aan massa gelegd. Benzine leidingen kun je gemakkelijk verkeerd aansluiten waardoor je de benzine weer rechtstreeks de tank in laat lopen en er dus geen benzine naar de injectors gaat.

                    #17462582
                    kadet-c
                      Lid sinds:
                      2 February 2006

                      Bedankt voor de reacties, ik heb helaas geen tijd gehad om er aan te werken van het weekend ivm werk :cry

                      Dinsdag of woensdag ga ik weer verder en dan neem ik de adviezen ook mee de garage in ;)

                      #17462583
                      kadet-c
                        Lid sinds:
                        2 February 2006

                        heb eindelijk ff tijd gehad om te kijken en ben der gisteravond achter gekomen dat inderdaad me brandtstof leidingen verkeerd om zaten:( maar naar ze om gedraaid te hebben de ze het nog niet:swear heb toen me injectoren van een 2,2 omgewisseld met die van een 2l en die deden het wel:hmmz dus me injectoren hebben denk dicht gezetten. hij heeft een paar prutels geven maar start nog steeds niet:swear denk dat het relais ook niet helemaal zuiver is die haal ij morgen ff nieuw en dan hopen dat alleen me ontsteking verder afgesteld moet worden.

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.