Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Andere armen gaan dus niet passen. Oke, gaan we op de sloop kijken.
Als ik er een had, dan wel. Maar omdat ik er geen een heb wil ik kijken of er een van een Corsa of Kadett gaat passen.
Dan is het prettig om de lengte te weten.Dat weet ik wel, maar het gaat om de arm, niet de wisser.
Zijn er al vorderingen gemaakt? Ben wel erg benieuwd.
Inderdaad, dit hoort hier niet thuis, evengoed toch zeer bedankt, meteen zo’n tankje besteld.
Back on topic.
@ gsi-maffia:
Ik ben ook op zoek naar zo’n expansievaatje. Maar als ik inlog op opel-classicparts.com kent deze het nummer niet.
Of zit ik op een verkeerde site?
20 mei 2009 om 09:45 In reactie op: F28 afstellen in een Kadett(OPGELOST) + digidashprobleem(NIE #17481140@ Xander n: zeer bedankt voor de tip!
9 mei 2009 om 10:41 In reactie op: F28 afstellen in een Kadett(OPGELOST) + digidashprobleem(NIE #17481138Versnellingsbakprobleem is opgelost. Het schakelmechanisme was iets te ruim tov van de schakelas. Ik heb de opening van de klem iets groter gemaakt en nu klemt hij wel goed en kan ik alle versnellingen selecteren.
Nu het digidashprobleem nog oplossen…
8 mei 2009 om 21:28 In reactie op: F28 afstellen in een Kadett(OPGELOST) + digidashprobleem(NIE #17481137@cooperdude: Ik zal die schakelaar eens omzetten, kijken wat er gebeurt…
8 mei 2009 om 21:14 In reactie op: F28 afstellen in een Kadett(OPGELOST) + digidashprobleem(NIE #17481136@folkyc20xe: Ik heb de aandrijving van de F28 vergeleken met die uit de F20. Behalve de lengte van de aandrijving die dus wel verschilt, heb ik geen verschil kunnen zien tussen de 2 tandwieltjes.
Als ik de Mtech site moet geloven, moet de F28 aandrijving eruit en vervangen worden door de F20, vandaar dat ik het zo gemaakt heb zoals het nu is.
Echter het werkt dus niet goed! Zou ik dan toch de F28 aandrijving moeten inbouwen? Want om nou het tandwiel op de dif te gaan vervangen dat is wel heel veel werk. Volgens mij kan het eenvoudiger.Vwb de versnellingspook; ik heb het idee dat de schakelas van de Kadett een te kleine diameter heeft tov het F28 schakelmechanisme.
Ik heb inderdaad de versnellingen al naar rechts gezet en zelfs de achteruit met de hand ingeschakeld bij het schakeldeksel en daarna de pook in zijn achteruitstand gezet. Dat gaat wel totdat ik de pook in neutraal zet. Dan ben ik mijn achteruit weer kwijt en zit de 1e versnelling op die positie.
Dit is volgens mij alleen te verklaren als de as te los in het schakelmechanisme zit.Zeer bedankt voor je snelle reactie. Kan ik weer verder.
Toen ik vandaag de turbo en uitlaatspruitstuk (met die 6 boutjes) bekeek, viel het mij op dat daar geen pakking tussen zit.
In het EPC is deze ook niet terug te vinden, klopt dat?U2U
-
AuteurBerichten