Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hij komt uit 1999
Die berekeningen ken ik allemaal nog wel ben zelf 13 jaar eerste monteur geweest
Ga maar ff kijken wat voor een bak er onder zit
Het is niet zo dat het mij enorm veel stoort
Ik vond alleen het verschil met mijn vorige auto (een ford focus type 1 1.6 16v)die liep bij 120 kmh nog geen 3000 rpmMaar kan ik mijn storing eigenlijk uitlezen zonder laptop /diagnistictool
Zo ja hoe?????? (Ooit heb ik het geweten)Ok aan de banden maat (afrol)licht het in ieder geval niet er zitten namelijk orginele velgen en bijbehorende banden onder
Hogere banden monteren is geen optie
Als ik dan op de teller 120 rij woord ik constant in gehaald om dat ik in werkelijkheid b.v. 100kmh in werkelijkheid rij (lost het probleem dan dus ook niet op wand dan moet ik 140 kmh gaan rijden om 120 in werkelijkheid rij en zullen de toeren dus gelijk blijven )Een langere 5e versnelling zou wel een optie zijn
Hoe/waar kan ik zien of ik een korte of lange bak heb en met welke aanduiding staat dit aangevenEn zou de 6 bak van een opc passen
Hoi ff een tipje om je gloeipluggen mogenlijk los te kunnen krijgen
Laat in het gat om de plug wat spiritus lopen en laat ongeveer een half uur in trekken
Ver volgens voorzichtig los draaien (3/4 slag los1/2vast enz enz)
Ik heb vroeger bij Mercedes gewerkt en bij de vito cdi motoren vaak het zelvde problemen en dit werkte 9 fan de 10 keer
Suc6
[quote quote=18338505]Mistlampen zitten vaak laag, en schijnen naar de zijkant(en) om daar goed zicht te hebben. En ik meen dat als mistlampen op je auto zitten dat het dan een apk onderdeel is.. Lijkt me lastig om het te combineren met dagrijverlichting. Of je moet er dan een draaipaneel, switchpaneel in maken dat je kunt wisselen..
Al doe ik stiekem mijn mistlampen ook vaak aan als “dagrij” verlichting.. vooral ‘s avonds. Wil goed gezien worden op de weg.
[/quote]
mistlampen aan de voor zijde vallen niet onder de verplichte verlichtine en hoeven dus niet gecontroleerd te worden bij een apk zolang ze niet beschadicht zijn,
zit er in een of allebij de lampen een beschadeging(barst) of vocht zit moeten ze tercontroule van de simetrie worden aan gezet.dus als ze dan gaan gelijk licht beelgeven de lampen er uit en dan is er voor de apk niks aan de hand
op drl in de mistlampen heb ik nog nooit gecontroleerd
5 maart 2017 om 00:33 In reactie op: voorstellen en een vraag over het ombouwen van 1.8 16v 116 pk naar 126 pk #18339865Ik kom uit ijmuiden
Ik heb er van middag inderdaad een paar gevondenKost rond de €250 en dan gaat hij naar de 129 pk en 192 nm
Maar eerst even de huidige mankementjes oplossen
Zo als
-achterruiten wisser
– midden arn steun kantel megank
– kilomeret display
– storing uitlezen en oplossen
– dorpols roest vrij maken
-Wassen poetsen4 maart 2017 om 14:26 In reactie op: voorstellen en een vraag over het ombouwen van 1.8 16v 116 pk naar 126 pk #18339834cruisecontrole is dus nog een optie
ombouwen voor 10 pk niet (dacht dat het mischien allen ecu zouw zijn nisschien )
chippen is nog wel een optie heeft iemand hier nog een goed aderes voor???en haasje17 in iedergeval bedangt voor de info
meteen nog een vraag wat is het onderhouds intervan en wanner miet ik de distributieriem vervangen
hoi weet iemand toevallig of het ook zo makkelijk gaat bij een 1.8 16v uit 1999
wat heb ik dan allemaal nodig
alvast bedankt
-
AuteurBerichten