Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hey Vinc,
Ik heb een adresje hier in Hellevoet, 150-200,00 euro (zonder spuiten) Je heb mijn mail adres toch, geef ik je daar ff de gegevens door :angel
Groeten Jeff
Ik heb wel eens zo’n geintje gehad met mijn BMW waar ik destijds in reed (525i) bleek dat dat kreng vacuum trok op de benzinedop :swear
Misschien dat je het eens kan proberen om hem te starten zonder benzinedop…
Succes in ieder geval,
Groeten Jeff
Mooie Dettjes :kewlpics
Wat dacht je van Focus rs oranje…
Groeten Jeff
Schakeld de wagen goed??? Kijk ook even hoe de wagen terug valt in zijn toeren als deze in zijn vrij staat en hoe dat rijdend is, dan kan het zijn dat de koppelingsplaten niet helemaal lekker meer zijn.
Wat ook nog zou kunnen is dat de gasklepsensor zijn werk niet helemaal lekker meer doet en dat is als ik het goed heb bij te stellen door middel van een schroefje (?) of ergens een lek of porreus vaccuum slangetje waar de wagen valse lucht op aan zuigt..
Succes in ieder geval,
Groeten Jeff
Jongens,
Vandaag is de Kadett voor de A.P.K geweest zoals ik gisteren al melde….
Het enigste advies puntje was om met de tijd het stukje remslang rechtsvoor te vervangen :afro
WE ZIJN PROMBLEEMLOOS GEKEURD TOT 19-05-2010 :wub
Ik ben er zelf bij gebleven en de keurmeester vond de Kadett er perfect bij staan en melde mij dat het lang geleden was dat hij een Kadett had gekeurd, zijn worden waren letterlijk; Wees er zuinig op en geef hem op tijd aandacht dan komt deze er wel :wors
Groeten Jeff
Heey Vinc,
Gaat helemaal goed komen, ff snel wat knaken bij elkaar sprokkelen :P
Bij deze.. Is er nog iemand die interesse heeft in 15″ Borbet velgen…
prijs; zo veel mogelijk :o :jerry
Geintje, gewoon normaal, bandjes moeten wel vervangen worden.
Groeten Jeff
Ik heb dat hier op het forum ergens gelezen jah, ik durf enkelt niet te zeggen of het de jouwe was (maar lijkt me wel) want daar zaten er ook drie over elkaar heen :hmmz Toch schandalig als iemand zo te werk gaat eigenlijk :swear
Als matten in de auto wil ik gewoon stoffen hebben maar dan met het Opel logo of iets in die trent, maar eerst maar eens die ellendige roest aanpakken :vertag
Ik ben bang dat als ik er een plaatje overheen last het enkelt maar verstoppen van het probleem is en extra voer voor het duiveltje…
Groeten Jeff
origineel gepost door opelkadetje
overzet dorpel.. hoe ga je dat aanpakken?
eroverheen zetten of werkelijk de oude eruit slijpen en die nieuwe erop?Je gaat door voor de wasmachine :D
Gisteren ook weer lekker aan de gang geweest….
Zoals ik eerder melde is de wagen verleden week gecontroleerd op alle slechte Opel plaatsen en dat scheen helemaal niet verkeerd te wezen gelukkig.
Gisteren ben ik zelf onder de auto gekropen en heb de dorpels eens mooi kaal gemaakt van onder om te zien of het echt zo goed was omdat de wagen morgen (Maandag) word gekeurd. De achterkanten van de dorpel (links) was voorzien van een flink stukje nieuw laswerk dus dat was positief :wors
Maar ik ging verder naar voren toe en ja hoor, een vieze plek die ik gelijk op een (tijdelijke) manier heb aangepakt, de dorpel vol gespoten met zink en daarna geplamuurd, alles was voor de rest gelukkig wel goed aan de dorpel (links) dus dat mag geen probleem geven morgen.
Toen de rechterkant, ja hoor, ook een plek die niet naar mijn zin was :cry
Deze op dezelfde manier even aangepakt en ook die is nu weer dicht, het eerste wat er komt met het vakantiegeld zijn de overzetdorpels zodat ik het gelijk goed kan aanpakken…Affijn alles is weer terug in kleur en onder is alles gelukkig voor de rest nog erg hard, de dorpels zien er onder ook weer netjes uit en niet als een bij elkaar geplamuurd zooitje, ook als is het maar tijdelijk wil ik toch dat het er morgen fatsoenlijk uit ziet.
Ik hou jullie op de hoogte van de keuring morgen,
Groeten Jeff
netjes :wub
Eerst de koelvloeistof aftappen, onderste radiateur slang eraf, thermostaat eruit en laat hem dan maar spoelen met de tuinslang erin, je zal schrikken wat voor smurrie er in de loop van jaren zich hebben opgezadeld…
Groeten Jeff
Hoi,
Ik ben normaal helemaal niet zo gek op de “Mattig” uitvoering, maar zo als deze gebouwd word…..:kewlpics
De velgen staan deze Kadett erg goed!!!
Groeten Jeff
Dat is inderdaad klote Vinc!
Ik hoop voor je dat die man op zijn gedachten terug komt, al is het dan lang niet meer zo leuk om een wagen op te halen :argue
Groeten Jeff
Hey Vinc,
Misschien dat de achterportieren van een sedan wel hetzelfde zijn, in de laatste GT uitvoering van die modellen zit ook een mooi interieur, misschien dat iemand hier dan wel wat voor je over heb als het past…
groeten Jeff
:wors :wors :wors
Inderdaad een nette GT, ik heb ook nog even getwijfeld om te reageren op deze wagen :cool:
Leuk om te zien dat hij hier op het forum is, veel geluk ermee,
G(T)roeten Jeff
o jee…. daar gaan me spulletjes :cry
Ik ben benieuwd Vinc, maak er wel wat plaatjes van he :kewlpics
Als ik het goed heb zijn de Kadett station en de Kadett 5 deurs tot de de achterportieren aan plaatwerk exact hetzelfde (dus niet meer de achterdeuren) omdat de ronding van je achterschermen anders loopt bij een station. Ik zag v/d week op marktplaats nog een setje GT bumpers voor een station voor weinig…
Groeten Jeff
Originelere velgen als deze zijn er niet :angel
Ziet er strak uit! mooi zo’n originele gsi, is het ook een originele hollander???
Veel plezier en geluk ermee :angel
Groeten Jeff
26 april 2009 om 15:26 In reactie op: Phyxius GSI Tuning Projekt 2 : Technische Restauratie Kadett #17473564Howww das geen geintje :cry
Het is inderdaad mooi dat deze Kadett bij iemand is gekomen met verstand van zaken, ik wens je in ieder geval veel succes met de wederopbouw van deze Kadett!
Groeten Jeff
Mooi leder interieur in de E kadett, en die B vind ik ook erg strak, misschien een paar andere velgjes eronder…
Groeten Jeff
Mischien dat het helpt als je je koelkanelen eens goed doorspoeld, daar kan zich ook wel eens wat vuil verzamelen zodat het koelwater minder “stroomd”
Succes in ieder geval,
Groeten Jeff
Als je niet teveel hoeft te spuiten kan je gewoon een busje op kleur laten maken en spuiten maar, bij grotere oppervlakken moet je wel oppassen met een spuitbus, je lak kan er dan “vlekkerig” uit komen zien.
Het stukje wat ik gespoten heb kleurt inderdaad erg goed bij en zit nagenoeg geen verschil in, dit komt ook door het “gootje” aan de zijkanten waardoor je geen scherpe lijnen ziet van het afplakken, als je op een vlakke kant moet (bij) spuiten kan je het beste een krant dubbel vouwen zodat deze de nevel opvangt en voorkomt dat je een scherpe spuitrand krijgt, als je de goede kleurcode heb gebruikt kan je eventueel met wat polijstmiddel de overgangen strakker in elkaar laten overlopen.
Groeten Jeff
Thanx voor de reacties mannen king:
Deze Kadett staat inderdaad op de verre oevers van Hellevoetsluis :P
@bordeaux beauty, bedankt voor het aanbod maar als er een andere voorbumper opkomt dan is het de originele gsi bumper.
Nu heb ik nog de originele side skirts van een gsi liggen, maar nu de zijkanten zo lekker glad zijn zonder de (oerlelijke) sierstrippen tfijfel ik of ik ze er nog op moet zetten, wat denken jullie…..
Groeten Jeff
Ik vond nog wat oude plaatjes op me telefoon van hoe ik de Kadett kocht,
Ik ben trouwens pas de 2e eigenaar van de auto omdat het een ex invalide auto is geweest :afro
De wagen is zoals ik al eerder melde nu ook verlaagd (40/20)
we zijn er nog niet….:hmmz
Astra visite :jerry
Groeten Jeff
-
AuteurBerichten