Ikumi

Aangemaakte reacties

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206836
    Ikumi
      Lid sinds:
      8 February 2014

      Hallo Allen,

      Ik denk dat iedereen er wel mee akkoord is dat wij als klant geen IT’er moeten zijn om met onze auto te kunnen rijden/werken en dat als je met de wagen naar de verkoper gaat en je de problemen meldt en hij zegt dat hij je niet kan helpen dat dit NIET OK is !

      Update van mijn kant: Mijn verzekeringsmaatschappij heeft het probleem nu erkend als schadegeval en de 1ste brief is de deur uit:
      (De maatschappij heeft geopteerd om initieel de invoerder aansprakelijk te stellen ook al had ik hen gemeld dat deze zullen doorverwijzen naar de dealer)

      “KOPIE VAN DE BRIEF GERICHT AAN :
      GENERAL MOTORS NV
      PRINS BOUDEWIJNLAAN 24 B
      2550 KONTICH
      Heren,
      Hierbij verwijzen wij naar het hogervermeld schadegeval waarbij u schade hebt veroorzaakt aan onze
      verzekerde.
      Gelieve, binnen de 8 dagen vanaf deze brief, de aan onze verzekerde veroorzaakte schade te doen vaststellen.
      (gebreken aan nieuw geleverd voertuig Opel Insignia)
      Wij maken trouwens alle voorbehoud voor opgelopen kwetsuren en/of andere gebeurlijke schade die onze
      verzekerde en/of iedere andere persoon heeft geleden.
      Kan u ons zo snel mogelijk de gegevens van uw verzekeraar en het nummer van uw verzekeringscontract
      meedelen ?
      Wij dringen erop aan dat u dit schadegeval zonder verwijl bij uw verzekeraar meldt en vertrouwen erop een
      kopie van deze aangifte te mogen ontvangen.
      Deze brief is te beschouwen als een geldige ingebrekestelling.”

      In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206769
      Ikumi
        Lid sinds:
        8 February 2014

        Ik heb deze week een expert gecontacteerd om alle probleem officieel vast te stellen; dan dossier aan de adocaat overmaken en mijn dealer in gebreke stellen.
        Ik ben benieuwd of dit zal helpen in een passende oplossing/compensatie te bekomen..
        Ik hou jullie hier in ieder geval van op de hoogte !

        In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206619
        Ikumi
          Lid sinds:
          8 February 2014

          Mijn Opel Insignia 5dr Cosmo 2.0 werd midden januari geleverd en ik heb me al doodgeërgerd aan het ellendige systeem.
          Mensen in m’n omgeving vonden dat ik overdreef dus ik ben blij hier te lezen dat ik niet de enigste ben. En aangezien het bij iedereen over dezelfde problemen gaat het duidelijk slechte software is.
          Mijn problemen zijn:

          1. De Display instrument driver toont maar stukken van de vertaalde tekst
          2. Tijdens het bellen regelmatig een luide storing (zeeeeer irritant)
          3. Tijdens het bellen al veel gehad dat de persoon ineens op hold wordt gezet en dat ik niet anders kan dan de persoon met een 2de lijn opnieuw op te bellen.
          4. Geen file info te bespeuren
          5. Flitspalen als POI aangevinkt maar niet op de map te bespeuren
          6. Al meerdere malen door de gps in éénrichtingstraten in de verkeerde richting gereden !! Hoe kan dat nu met een gloednieuwe wagen ??
          7. Tijdens het parkeren dempt hij niet automatisch de muziek
          8. Muziek is niet in mappen weer te geven
          9. Radio ontvangst is heel slecht

          Wat me verder nog allemaal stoort aan de wagen:

          1. Het momentaan verbruik toont geen cijfer na de komma
          2. Er is geen aparte teller die per naftbak bijhoudt hoeveel km’s je doet, nog nooit een wagen gezien trouwens waar je niet een teller op 0 moeten zetten als je gaat tanken..
          3. Als je met de mousepad letters vormt onderbreekt het bij elke letter je muziek, héél irritant !
          4. Hij speelt slechts enkele video’s af, maar ik geraak er voorlopig niet wijs uit aan welke vereisten het bestand moet voldoen, iemand een idee?
          5. De achteruitrij camera hangt veel te laag waardoor hij heel snel vuil wordt en je hem dus steeds met je vinger moet proper maken. De beeldkwaliteit is ook zeer laag.
          6. Ik vind maar niet hoe ik muziek kan doorspoelen, iemand al gevonden?

          Ik heb bij de aankoop een gratis check up op 2500 km gekregen dus ga ‘m volgende week binnendoen en meteen al de klachten eens doornemen met de dealer en vragen hoe hij dit wilt aanpakken. Mijn vorige wagen was een audi A5 en daar heb ik 5j geen enkel software probleem mee gehad dus vind dit echt fucked up !

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)