Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Nee sorry ik heb geen idee waar ik over praat.
Leg jij me maar even uit wat er niet waar is aan mijn verhaal, jij weet het namelijk toch beter.@usbstick wrote:
Waarom slaat dat nergens op dan? Waarom rijden ze in de formule 1 dan met hoge band, leg dat eens uit ipv dat je zegt dat ik lulkoek verkoop..
Verstuurd vanaf mijn Q10 met Tapatalk
Wat ik dus zei: vergelijk de wangen van een formule 1 band en van een gewone personenautoband maar eens, de wang van een formule 1 band vervorm je niks aan, zo stug. De wang van een personenautoband is veel soepeler.
@usbstick wrote:
Zijdelingse beweging is niet slecht,of moeten ze een formule 1 ook op platte banden zetten?
Verstuurd vanaf mijn Q10 met Tapatalk
Wat je nu zegt slaat helemaal nergens op. Vergelijk de wangen van die 2 banden maar eens.
Als je een Hoge wang hebt, wringt de band veel meer in de bochten.
Platte banden, van een A-merk, geeft een sportievere wegligging, het comfort neemt echter af doordat de band minder veert.Dat geld voor het plaatwerk in de zak houden.
Straks heb je de wielkasten weer helemaal strak en begint de roest op een andere plek.
Zoveel geld in een Astra met 3 ton op de teller investeren vind ik zonde.
Gewoon doorrijden en zien waar het schip strandt, en dat ze zeggen dat het blokje nog wel een paar ton meekan vind ik ook wel een beetje overdreven, kan maar zo dat tie je volgende week in de steek laat.Is PDC achter op de Astra G cabrio af-fabriek geleverd of heb ik er een achterafsetje inzitten wat dus niet meer werkt.
Als het af-fabriek geleverd is zou ik t vast wel uit kunnen lezen, misschien een sensor kapot o.i.d.
Iemand??Ik geloof niet dat ik de enige hier ben, maaar….
heeft of weet iemand nog een gte front spoiler te koop voor m’n coupétje?Leg even uit wat je met ‘getinteld’ bedoelt.
Aircopomp laat altijd een ‘tik’ horen bij het inschakelen.Een extra relais plaatsen, deze een plus en een min geven, draadje van grootlicht naar het relais (solderen o.i.d) als signaal voor inschakeling en op de uitgang de verstralers aansluiten.
Als je even Google’t komt er een explosie aan handleidingen en schema’s op je af.Ja is nog geen 1 dag werk, aangezien die bakken/koppelingen nogal veel kapot gaan kunnen ze best snel sleutelen omdat ze precies weten hoe het zit. (als het goed is)
Maar waarom zo moeilijk doen?
Enkel het OPC kapje op de bobine vervangen door een Ecotec.
Geen haan die er dan naar kraait.Tuurlijk kan dat, maar waarom niet even netjes op het grootlicht aansluiten, lijkt me iets mooier en ook handiger dan elke keer die schakelaar om te zetten.
Wanneer een geimporteerde auto gewoon compleet is met boekjes en al (ook ingevuld) en eventuele facturen dan koop ik die net zo graag als een originele NL-er waar niks bij is.
Compressor?
Zo’n cleaner heeft nauwelijks effect op een auto die iets meer dan een half jaar oud is en iets van 15.000 km gelopen heeft.
Ik vind een verbruik van bijna 1 op 17 nog best netjes voor een auto van 1400(!) kg met een 110 pk-tuffeltje erin.Echter vind ik het altijd jammer dat de fabrieksopgave niet wordt gehaald en snap ik ook dat het jou tegenvalt.
Wel de nieuwste softwareversie op de auto? (ik vraag maar even)
Hier ff kieken!! Staan de onderdeelnummers ook bij.
http://bertoneaddict.forumactif.com/t237-bouton-desactiver-esp-tcHeb t zelf ook gedaan, is goed te doen.
Daar zit bij mij de kabel voor het uitschakelen van TC/ESP doorheen wat ik achteraf heb ingebouwd.
Daar zou ook de eventuele pluskabel doorheen kunnen.
Weet niet of dat gat bij elke Astra zit?Je gaat toch geen stalen velgen kopen omdat je ervanuit gaat dat je een klapper gaat maken??
Of de bandjes nou op lichtmetaal of op staal zitten, maakt voor de grip geen flikker uit.
En wanneer je zo’n klapper maakt dat je velg breekt, is er heus wel meer kapot dan alleen je velg.Dat je winterbanden zo smal mogelijk moeten zijn, ben ik wel met je eens !
Ik zie dat je auto gechipt is, dit kan ook een bijdrage leveren aan het roken.
Zolang je er niet om aangehouden wordt is er niks aan ‘t handje.Volgens mij is de koppeling een bekend euvel bij Opel, als het hier tenminste om een Astra J gaat.
Pas maar op, straks krijg je nog een flink bedrag naar de kop geslingerd voor een verbrand vliegwiel.
Andere Opel dealer proberen?Ja oke maar luister.
Dat ze gelijk met de binnenverlichting aangaan lukt wel, dat komt wel goed. Maar ik wil ze ook onder het rijden aan kunnen zetten, zonder dat de rest van de binnenverlichting brandt.18 november 2013 om 18:11 In reactie op: aanhaalmoment voor stalen of lichtmetalen velgen hetzelfde? #18192628Onzin, 120 Nm is meer dan genoeg. ‘t is geen vrachtwagen.
Bedankt voor je reactie.
Maar ik wil dat tie ook aangaat als ik de deur open doe.
Kan ik dan ergens een constante plus weghalen en 1 massadraad naar de deurschakelaar leggen en 1 massadraad met een schakelaar ertussen ergens vastmaken op een massapunt van de auto?Iemand een idee waar ik zulke ledstrips kan halen? (Liefst NL)
Iemand die mij een idee kan geven hoe ik de verlichting die ik in de voetenruimte wil maken, aan kan sluiten zodat deze aangaat samen met de interieurverlichting maar ook aan kan zetten zonder dat de interieurverlichting brandt?
Hoe kan ik zoiets zo aansluiten dat het tegelijk met m’n interieurverlichting aangaat maar dat ik het ook apart aan kan zetten zonder dat de rest van de interieurverlichting gaat branden?
Wat een droomauto zeg……
Wel nieuwe vc-kogels, wat ‘t ook mag zijn -
AuteurBerichten