Opel Astra G Cabriolet Bertone

Forumindex Forums Modellen Astra Opel Astra G Cabriolet Bertone

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17262597
    Pinokio
      Lid sinds:
      16 December 2013

      Ik ben op zoek naar een astra cabrio. Nu heb ik er een aantal gezien, maar eentje blijft mijn aandacht trekken. Hij is van 2002 en heeft een Bertone pakket. Nu heb ik in de opelpedia gelezen, dat dit pakket allen bij de f generatie verkrijgbaar was. Klopt dit? De kleur, bordo metallic kom ik al helemaal nergens tegen in de opelpedia bij de f en g generaties.
      Het kan natuurlijk zijn, dat ie overgespoten is. Is dat Bertone pakket luxe of is er nog een luxer pakket? Dan weet ik waar ik een beetje naar moet kijken.

      Thanx

      Renate

      Dit wordt trouwens mijn eerste opelervaring ;)

      #18199738
      opelpower89
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 September 2009

        bertone is geen pakket elkekadett e cabrio astra f cabrio en g cabrio zijn gemaakt bij bertone en er zijn meerdere bordeaux cabrio g’s

        #18199739
        Haasje17
        Moderator
          Lid sinds:
          8 September 2009

          Elke astra G cabrio is een bertone, bij de f weet ik niet hoe het zit.

          #18199740
          Andre_Ede
            Lid sinds:
            16 June 2006

            Er is wel degelijk een Bertone uitvoering naast de standaard Astra G Cabrio.

            Dit pakket is geleverd naar aanleiding van het 90 jaar betaan van Bertone.
            En is een halfjaar leverbaar geweest, van 12/2002 t/m 06/2003.
            Dus het zou kunnen dat dit er zo 1 is.

            Voor de kleur is even het kleurnummer belangrijk.

            Ps: Opelpedia is niet 100% uptodate en is eigenlijk nog steed in opbouw

            #18199741
            Pinokio
              Lid sinds:
              16 December 2013

              Oke thanx. De kleur wordt ‘m niet. Heb even zitten googlen en zag, dat de fotograaf de kleur wat roder had gemaakt dan dat ie eigenlijk is.
              Zoek dus weer even verder. Het zal hoogst waarschijnlijk een zilvergrijze worden. Blauw is ook mooi, maar mijn megane cabrio was ook al blauw.
              Ik vind overigens dat er heel veel geimporteerde astra cabrio’s op internet staan. Doen of niet doen? Ik ben toch altijd bang dat er met de km stand gerommeld is en ik weet niet hoe ik dat kan checken.

              gr Renate

              #18199742
              harrynijhof
                Lid sinds:
                29 March 2012

                Wanneer een geimporteerde auto gewoon compleet is met boekjes en al (ook ingevuld) en eventuele facturen dan koop ik die net zo graag als een originele NL-er waar niks bij is.

                #18199743
                Pinokio
                  Lid sinds:
                  16 December 2013

                  Thanx. Zaterdag heb ik een proefrit. Ik heb geen negatieve berichten op internet gevonden over deze garage.Zijn er nog dingen waar ik op moet letten. Ik heb wel een beetje verstand van auto’s, maar misschien zijn er specifieke dingen bij dit model. Aankoopkeuring misschien laten uitvoeren?

                  Gr. Renate

                  #18199744
                  RISL
                  Moderator
                    Lid sinds:
                    24 January 2011

                    Hier een lijstje met aandachtspuntjes: viewtopic.php?f=126&t=180885

                    #18199745
                    gerben rsv
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      10 October 2011

                      Werking en staat van de cabriokap goed controleren !!

                      #18480694
                      richard1999
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        20 September 2022

                        Mijn esp lampje is gaan branden en slaat gelijk op drie cylinders dan wie weet wat het zal zijn heb een nieuwe nokkenas sensor besteld nu.g

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.