Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mijn GSI heeft dit ook gedaan, daar was de plus aansluiting tussen ontstekingsmodule en de bobine geoxideerd.
schoonmaken een klaar…
Het lot dat honderden Kadett GSI`s in nederland ooit bedeeld is geweest..
13 september 2013 om 07:18 In reactie op: Kadett E Verschil in chassisbehandeling in bouwjaren #18172860Volgens mij is er geen pijl op te trekken heeft veelal te maken met de gebruiker.
Al neig ik wel te zeggen dat de 90 en 91 er modellen beter zijn, heb er nu 2 en die zijn beide nog in goede staat kwa plaatwerk.
Maar ook mijn 89 er heeft nog originele bodem en dorpels. Dus als een GSI dag en nacht in de regen staat in een parkeervak voor het huis dan kun je erop wachten.@Andreas.Berger wrote:
Gespot in maastricht, bij de geuselt, een fel gele kadett e gsi met een grijs spatbord randje, zag er best goed uit, was rond 17;30uur, iemand van hier???
Like this??
Als je nog wat weten wil over een C20LET in een Kadett GSI , just ask.
9 Kadett GSi`s?
Dan vraag ik me af wie dat is dan, zijn er toch nog meer freaks in nederland dan gedacht.
Das nog de beste oplossing.. :D
Hey Patrick,
Breitbau muss sein… ;)
Is ook een stukje cultuurgoed van de Kadett GSI uit de begin jaren.. maar ik begrijp je wel.
Volgens mij is het een kadett, en wil hij 8 maart eraan lassen
maar heeft er idd niet echt over nagedacht.. ach ja zie je zo vaak op t forum.
Goed dat je nog een originele mat hebt gevonden voor t schutbord..
Ben benieuwd wanneer we weer wat foto`s zien van de vorderingen..
De motor is voorzien van andere/scherpere nokkenassen, dacht van schrick.
er zit een dikker uitlaatspruitstuk op en het motormanagment is aangepast..
allemaal vanaf de fabriek.. in zulk soort landen kan dat schijnbaar wel allemaal i.v.m. milieunormen
15 oktober 2012 om 11:02 In reactie op: opel kadett e caravan tank (GELUKT) nieuwe tank gevonden #18002043Zijn mooie tanks, zitten er ook alle pakkingen bij?
Ben eens benieuwd naar de foto dan..
maar waarom willen jullie zoiets hebben als t 50 euro kost en als t 500 kost niet?? alleen om door te verkopen, wat moet je met zo een auto??
@rallyastra wrote:
De beste stuurlui staan weer aan wal hoor. Als je een huis gaat verbouwen moet je een plan hebben, zelfde is dat ook als je een motor of een auto gaat bouwen. Je moet een doel stellen waar je naar toe wil, zonder plan mislukt een dergelijk project ongetwijfelt.
Je kunt niet zomaar wat gaan doen, een planning voor een 360pk motor is totaal anders als die voor een 600 pk motor. Dus als je van te voren niet weet waar je naar toe wil mislukt het project zoals de projecten van de beste stuurlui hier.Inderdaad mooi voorspeld, toch leuk om nog eens pagina 1 door te lezen :jerry (commentaar rallyastra pag 10)
Toch grappig dat mr rallyastra commentaar geeft op andere, dat hun projekten mislukken..
idd leuk om de 1e pagina nog eens te lezen..
Iemand 12 rooien rekenen en dan zo een motor afleveren, dat is pas mislukken..Gelukkig kunnen wij hier alles zelf doen aan onze C20LETS, want hier word je zeker niet gelukkig van.
Hoop voor je dat t opgelost word, je hebt t zeker verdiend na die problemen die je hebt gehad.Ok dat kan ik begrijpen, rij veel met de GSI maar alleen naar plaatsen waar ik m in de gaten kan houden en met goed weer.
Mooi dat we dus genoeg kadett GSI`s Turbo hebben in Limburg.
Hier staan er ook nog een paar.
Haha hey Frenkie, daar heb je vaak genoeg in gezeten..
NH-FD-86 tegenwoordig met X30XE
Wel een mooie GSI Turbo..
Maar als ik t goed begrijp dan verkoop je deze om een nieuwe te bouwen?
een sleeper maar dan een gewone kadett met grijze bumpers??Of een 85 er GSI die origineel uitziet.?
Je hebt dik geinvesteerd in deze GSi als ik je verhaal geloven mag.
Waarom dan een belastingvrije op gas, de belasting en benzine kan toch geen issue zijn als je niet veel ermee rijd.
Of wil je met die andere dan meer gaan rijden??Begrijp niet goed waarom je deze auto nou verkoopt als je weer hetzelfde wil bouwen, alleen dan als komplete originele auto..
hahahaha ja dat geloof ik direkt, kun je m beter in een keer na de sloop brengen..
Heb je zaterdag tijd? , moeten nog veel doen..
Hey Frenk,
Je kunt toch nooit met 2 tegelijk rijden, ik koop die champion wel van je..
Je rijd er toch nooit mee :D
Wanneer gaan we m halen Frenkie??
Word tijd dat jij je ook een breedbouw aanschaft… vind ik tenminste.
Met zo een donderflits?? leuke omschrijving..
Dus met andere woorden, als iemand genoeg bied gaat ie weg..
wilde plannen, 0 euro!
@16v kadett c wrote:
daar ben ik weer weer een coscas kop niet goed 2 de al heb nu een ks 700 gekocht die word nu ook aan gepakt bewerkt en bus er in
vind maar eens een goede coscaskopHeb er nog wel een stuk of 5, maar die zijn verzameld voor eigen gebruik. heeft maurice er geen meer?
@kaneelschep wrote:
haahahahaha ja mazzellllllll! in nog geen 3250 jaar! :jerry
zoals opkadettje al zegt: ik wil ook wel wedden dat je ook by deze kadett de typische ellende vindt.
dat ie er van buiten leuk uit ziet, alles werkt en de stoelen heel zijn is leuk.. Had de mijne ook.. toch kwamen de ophangingen ervan af zetten en waren alle typische plekken daar.wat een goudzoeker!
Wat een vooroordelen. kan me herrineren dat jij jou kadett meer dan 10 jaar gehad hebt en er ook nooit niks aan gedaan hebt.
Anders was ie niet zo rot geweest!
En dan ook nog een topic openen hoe je m naar de sloop brengt alsof je dat ook nog ruig vind.
En in elk topic waarin je reageerd eraan refereert, of zijn dit ook gewoon vooroordelen?Misschien is deze eigenaar wel zuinig geweest op zijn GSI en koop je wel een fatsoenlijke.
En dan is dat echt niet teveel geld.. ook al is dat voor jou misschien in t algemeen veel geld.
Zou eerst eens gaan kijken, en dan verhaaltjes vertellen. -
AuteurBerichten