opel kadett e caravan tank (GELUKT) nieuwe tank gevonden

Forumindex Forums Modellen Kadett opel kadett e caravan tank (GELUKT) nieuwe tank gevonden

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17247268
    Lukko
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 January 2005

      ik heb even een vraag, misschien dat iemand van jullie dit al wel mee gemaakt heeft.
      mijn tank was ergens lek van me opel kadett e caravan. dus besloot maar om een nieuwe te kopen.

      ik heb hem bij http://www.artaparts.nl” onclick=”window.open(this.href);return false; besteld.

      hier wat foto`s .
      een extra gat? wat er bij me oude tank helemaal niet op zit?

      bij die nieuwe tank 1 aansluiting . oude 2 aansluitingen? tankvlotter gat zit er wel gewoon (staat niet op de foto)

      en dan is het vul gat veel kleiner dan als me oude. dat is eventueel wel op te lossen met een andere slang. maar ik dacht het is gewoon plug en play? of hebben ze me nu gewoon de verkeerde tank geleverd? staan er namelijk maar 2 op. van een gsi en van een 1.3 1.6 1.8 enz

      bij mij ligt er gewoon een 1.3 in.
      moet ik nu alles aanpassen? of is er ergens wel een goede tank te krijgen ?

      #18002041
      Opel_Bjorn
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 May 2008

        tank van een injectie mss.

        #18002040
        blitznl30
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 November 2004

          dieseltank???

          #18002038
          Lukko
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 January 2005

            ik heb denk ik de verkeerde besteld met een injectie inderdaad :(

            #18002043
            gsi-maffia
              Lid sinds:
              15 December 2006

              Zijn mooie tanks, zitten er ook alle pakkingen bij?

              #18002045
              rekord-e
                Lid sinds:
                9 February 2006

                Je hebt niet de verkeerde tank besteld! Ik heb het zelfde probleem met de tank voor een Rekord E1 Car-A-Van. Alle aansluitingen hebben een andere diameter, het vlotterelement zit in de originele tank als een barjonet-sluiting gemonteerd, terwijl de nieuwe tank net zo’n gat heeft als de jouwe! Verder is de vulhals veel dunner, waardoor zelfs de tankdop niet meer past.
                Ik ga een blindplaatje maken voor het gat, en plaats geen vlotter meer terug. Kurkpakking is ook al niet te krijgen in de juiste maat, dus die maak ik maar zelf.
                Lijken op het oog nette tanks, maar ik krijg er echt de :puke van! Ik dacht ook even snel de tank te verwisselen :(

                Ps. aanwijzing voor benzine is voor mij niet belangrijk: er wordt straks toch LPG ingebouwd!

                Ralph

                #18002044
                Arjen
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  Dan geldt ook voor jou dat je een injectietank hebt ipv een normale tank. Die zijn er ook niet meer trouwens.

                  #18002039
                  Lukko
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    23 January 2005

                    @gsi maffia: ja alle pakkingen zitten er wel bij. maarja niks komt overheen.

                    precies wat rekord-e zegt. ik dacht ook effe snel een tank te wisselen en klaar. maarja helaas.

                    #18002046
                    Lukko
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      23 January 2005

                      zo het is gelukt !!! een nieuwe tank gevonden. niks hoeven aanpassen is gewoon precies hetzelfde.. alleen even nieuwe slangklemmen erop gezet en benzine erin en hij liep meteen ! alleen de vlotter onderste boven erin zitten haha. had gelijk een volle tank !

                      #18002042
                      devries_met_ck
                        Lid sinds:
                        30 June 2012

                        :thumb :thumb

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.