Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Heb de kadett weer rijdend gehad.. maar ff foutje gemaakt.. krijg je hea als je het een half jaar uit mekaar ligt.. maargoed gevolg..
Homokineet kapot gegaan bakzijde.. en scherm kapot.. heb em nu weer zover dat ie weer bijna klaar is en heel blijft haha
Audi schiet ook mooi op
150 eerste deel is een hele normale nette prijs. zelf in de schuur met een spuitbus is leuk om het spul te verneuken en om voor lul te rijden.
Wees verstandig en doe het gewoon goed.
Ik raad je aan om even langs de slegte te gaan en een vraagbaak aan te schaffen voor een paar euro. Daar staat mooi beschreven met afbeeldingen en dergelijke hoe je dit soort dingen moet aanpakken. Vooral met minimale sleutelervaring een ideaal boekje om op terug te vallen als je het even niet weet :)
Botter werd als het goed is gecontacteerd als ik Tim heb begrepen..
Kadett schiet niet op.. niks meer aangedaan sinds de bak er onder is gehangen.. geen tijd voor gemaakt nog verder.. ding moet wel ff klaar binnenkort..
Begin van de week met een maatje wel deze opgehaald in Duitsland
nog ff een fototje vant trekpaard
Ging wel mooi door de bergjes van osnabruck ding rijd alsof er niks achterhangt.Zoals je ziet heb de audi iets schade.. vandaar ook ff wat minder tijd weer voor de kadett
BMW is nu tekoop, ik was echt toe aan wat nieuwers.. dus bij interesse ff pmen enzo..
Wat wou je er softwarematig aan doen dat een 324 graden nokkenas fatsoenlijk lager stationair gaat lopen dan Marcel beschrijft ?
goed gebouwd motortje dus… Die man had em zelf gereviseerd toch ??
viel mee, kon nog iets lager..
maar werd een beetje slecht hea,men ouwe passat
de bodem..Maja is wel iets of wat geholpen.. wielranden plat geslagen voor de wielen en de bodem.. tjah contact met het asfalt, laten we het daarop houden..
heuj die heeft ook bij Arie tekoop gestaan.. bekende VW sloper.. hiero http://www.beekman-demontage.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false; heb em toen bekeken.. was niet zo heel best toch..
die van SW was idd echt vet !
@Vinci wrote:
Heb ze nog niet gevonden, maar morgen meer tijd…. Ben het niet vergeten hoor!
Ik hoor het wel, vanavond gaat in ieder geval de bak er vast onder.. moet nog ff wachten op een bakkineet, moet Marcel ff voor me regelen.. ding was 1500km oud en is uit mekaar gespat toen de bak kapot ging… garantie gevalletje hopen we dan maar..
Zeker een degelijke stang ! zal em binnenkort eens af maken.
haha nee bert, die is niet belastingvrij is van 1989
@Sebbe GSI wrote:
Je bedoelt die voor op het schutbord die heb ik wel legen hoor moet ik alleen even kijken waar maar ik wacht eerst wel vinci af hoef ik niet te zoeken want heb een beetje te veel zooi. :jerry
Ps heb je die veerpoot brug die je van mij hebt over genomen nog gebruikt of zit die er al op ?
Groeten bas.
Haha okok :P
Die veerpootbrug heb ik gestraald en gespoten.. ligt nog steeds klaar om gemonteerd te worden.. de rvs bouten die ik ervoor heb worden op het moment nog gebruikt om men bier te openen :’)
@Vinci wrote:
Zo’n beugeltje heb ik misschien nog wel voor je, moet ik even in mijn opslag speuren… Mag je zo hebben…
Als je zou willen kijken voor me zou dat super zijn!
zeker mooie basis ! helemaal roestvrij, enige is spuiten en opbouwen.. bodem en binnenkant zit dik in epoxy gebeurt vrijwel niks meer mee dus. Ik heb er alleen geen tijd meer voor.
Haha moet je ff gaan opruimen bas :P Heb jij btw niet nog zo’n stabistang beugeltje liggen van een E kadett ? Heb ik er nog 1 van nodig voor men D kadett
@crazijbertje wrote:
ff je topic door gebladerd maar geen foto,s gezien van je e kadett..
och zo lang je maar weer een duitser weer koopt… :wors
`gr bertje :agent
dat is em.. ene hij is TEKOOP ! c20xe op kenteken..
@crazijbertje wrote:
@GlennGSI wrote:
@crazijbertje wrote:
goed bezig,,jij kan ook niet stil zitten.. :wors
is je andere duitse sleper er nog wel…noem geen naam..
gr bertje :agent
Andere duitse ?? bedoel je die E ? daar is nog niks aan gebeurt.. denk ook niet dat ik em ooit af ga maken :P
oh die heb je ook nog?
nee ik de bedoelde de vw… -offtopic
gr bertje :agent
haha jah die hebk ook nog.. maar die passat is weg.. heb nu een bmw.. maar die gaat zodra ie nieuwe apk heeft ook weer de deur uit en komt er weer een vw wssnlijk of audi..
@crazijbertje wrote:
goed bezig,,jij kan ook niet stil zitten.. :wors
is je andere duitse sleper er nog wel…noem geen naam..
gr bertje :agent
Andere duitse ?? bedoel je die E ? daar is nog niks aan gebeurt.. denk ook niet dat ik em ooit af ga maken :P
okok nou dan ben ik benieuwd wat het uiteindelijk is… zet er anders ff bij welke kleuren draad eraan zit.. of kijk zelf ff in een schema of je de kleuren terug vind erin..
als je dat allemaal hebt aangesloten.. dan kan het nog de motronic (uitleesstekker ) zijn of octaanstekker weet niet of dat daar ook op zit.. maar die mis ik nog int rijtje.. pomp word vanuit het relais aangestuurd met een rood blauwe draad..
@CoupeetjeJr wrote:
Deze coupe lijkt heel veel op 1 die bij biesheuvel binnen heeft gestaan ook kwa kleur en 16v
en is die stekker toevallig niet van de luchttempvoeler die in de inlaat slang zit normaal of heeft dit type motor die niet?das een 2 polige en zit op de DIS (m2.8 ) alleen
lambdasonde denk ik, die stekker.. de enigste grote stekkers daar zijn gaskleppositiesensor ( zit erop zie ik ) luchtmassameter en lambda
?? alles was gewoon compleet.. stuurhuisspul laat ik uit nylon maken.. naar mijn weten is dat rubbertje in de achteras alleen tegen het eventueel klapperen.. en anders maar niet.. alles in rvs moeten hebben vindk onzin.. ene remmen is toch angst..
en die paar euro.. ach zijn wel ergere dingen in de wereld.. ik ben niet zo moeilijk dermee
ik vind het niet duur ofzo ? dacht iets van 150 of 200 voor alles.. weet niet meer precies.. en ben der al uit met dat ie niet zou passen… die binnendiameter snap ik uiteraard.. + dat ie in een aantal jaar toch al een aantal keer uitmekaar is geweest en het spul toch geen pekel zout of natte narigheid ziet..
-
AuteurBerichten