D Kadett, C20XE. winterstalling + nieuwe delen

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling D Kadett, C20XE. winterstalling + nieuwe delen

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1,401 tot 1,410 (van in totaal 1,410)
  • Auteur
    Berichten
  • #17418500
    Sebbe GSI
      Lid sinds:
      26 July 2008

      Je bedoelt die voor op het schutbord die heb ik wel legen hoor moet ik alleen even kijken waar maar ik wacht eerst wel vinci af hoef ik niet te zoeken want heb een beetje te veel zooi. :jerry

      Ps heb je die veerpoot brug die je van mij hebt over genomen nog gebruikt of zit die er al op ?

      Groeten bas.

      #17418501
      GlennGSI
      Deelnemer
        Lid sinds:
        28 August 2007

        @Sebbe GSI wrote:

        Je bedoelt die voor op het schutbord die heb ik wel legen hoor moet ik alleen even kijken waar maar ik wacht eerst wel vinci af hoef ik niet te zoeken want heb een beetje te veel zooi. :jerry

        Ps heb je die veerpoot brug die je van mij hebt over genomen nog gebruikt of zit die er al op ?

        Groeten bas.

        Haha okok :P

        Die veerpootbrug heb ik gestraald en gespoten.. ligt nog steeds klaar om gemonteerd te worden.. de rvs bouten die ik ervoor heb worden op het moment nog gebruikt om men bier te openen :’)

        #17418502
        Sebbe GSI
          Lid sinds:
          26 July 2008

          Haha mooi man zal niet verkeerd staan is een degelijke stang :thumb

          Ik maak ze tedewoordig zelf ga ze niet meer kopen heb alles staan om ze te maken dan kunnen ze ook nog naar wens gemaakt worden al te veel gekocht die niet paste daar wordt je we moe van.

          Groeten bas.

          #17418503
          crazijbertje
            Lid sinds:
            11 April 2006

            @GlennGSI wrote:

            @crazijbertje wrote:

            ff je topic door gebladerd maar geen foto,s gezien van je e kadett..

            och zo lang je maar weer een duitser weer koopt… :wors

            `gr bertje :agent

            dat is em.. ene hij is TEKOOP ! c20xe op kenteken..

            ships die heb ik wel al eens gezien..op ouwe forum :wub :wub :wub

            als ik dat geweten had,,had ik me corsa weg gedaan..ja en deze is ook belasting vrij?

            gr bertje :agent

            #17418504
            GlennGSI
            Deelnemer
              Lid sinds:
              28 August 2007

              Zeker een degelijke stang ! zal em binnenkort eens af maken.

              haha nee bert, die is niet belastingvrij is van 1989

              #17417653
              Vinci
              Deelnemer
                Lid sinds:
                3 August 2009

                Heb ze nog niet gevonden, maar morgen meer tijd…. Ben het niet vergeten hoor!

                #17418505
                GlennGSI
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  28 August 2007

                  @Vinci wrote:

                  Heb ze nog niet gevonden, maar morgen meer tijd…. Ben het niet vergeten hoor!

                  Ik hoor het wel, vanavond gaat in ieder geval de bak er vast onder.. moet nog ff wachten op een bakkineet, moet Marcel ff voor me regelen.. ding was 1500km oud en is uit mekaar gespat toen de bak kapot ging… garantie gevalletje hopen we dan maar..

                  #17418506
                  GlennGSI
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    28 August 2007

                    Kadett schiet niet op.. niks meer aangedaan sinds de bak er onder is gehangen.. geen tijd voor gemaakt nog verder.. ding moet wel ff klaar binnenkort..

                    Begin van de week met een maatje wel deze opgehaald in Duitsland

                    nog ff een fototje vant trekpaard

                    Ging wel mooi door de bergjes van osnabruck ding rijd alsof er niks achterhangt.

                    Zoals je ziet heb de audi iets schade.. vandaar ook ff wat minder tijd weer voor de kadett

                    BMW is nu tekoop, ik was echt toe aan wat nieuwers.. dus bij interesse ff pmen enzo..

                    #17418507
                    GlennGSI
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      28 August 2007

                      Heb de kadett weer rijdend gehad.. maar ff foutje gemaakt.. krijg je hea als je het een half jaar uit mekaar ligt.. maargoed gevolg..

                      Homokineet kapot gegaan bakzijde.. en scherm kapot.. heb em nu weer zover dat ie weer bijna klaar is en heel blijft haha

                      Audi schiet ook mooi op

                      #17418508
                      emiel5
                        Lid sinds:
                        21 May 2012

                        Flink wat camber zo!

                      10 berichten aan het bekijken - 1,401 tot 1,410 (van in totaal 1,410)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.