Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
mijn auto heeft hetzelfde probleem, ik wil dus ook een massa leggen aan de lmm. maar hoe moet ik dat doen? gaat die kabel van de accu naar de lmm of van de lmm naar een aardepunt? kan iemand dit verduidelijken met foto’s?
@StinG wrote:
p0110 op jou Z18XE blok krijg ik de foutcode:
Temperatuursensor inlaatlucht: storing in circuit
waarschijnlijke oorzaak:
bedrading, temperatuursesor, inlaatlucht, motorregelmoduleMisschien eens alle codes wissen en kijken of er/ en welke terug komen
Denk ook dat i bobbie1001 bedoeld
Maar was ook makelijker/sneller geweest als je al in het begin had aangegeven om welke auto dat het gaat.
Ben er nu via de zoekfuntie achter gekomen.Het gaat dus ook een corsa C met motorcode Z18XE
dat motortype klopt ja,ben het onbewust vergeten te vermelden.
dat lampje van de motorstoring is nu uit, code is al een keer gewist, maar kwam wel terug.
luchtmassameter is besteld, hopelijk is dan het probleem opgelost ;)
ik moet er ook bij zeggen dat de auto wel gechipt is, maar daar heeft hij altijd goed op gelopen.@chieltjuh wrote:
@ gerhald gwn rem en gas indrukken en contact aan.
(en miss ff jezelf voorstellen)ik denk dat je bobbie1001 bedoeld ;)
allebei, je kon hem draaien zoals je zelf wou.
kostte toen 20 euro.
er zat toen ook een zuignap bij om hem op de ruit te plakken king:ik heb er 1 in het luchtrooster gehad van de mediamarkt.
werkt prima! er zit een klem onder die op het plastic onder de roosters staat zeg maar, dus je rooster zakt dan niet naar beneden.
ik vond het ideaal! king:heb mijn corsa vandaag ook verlaagd met alleen de veren, 3 cm’tjes lager , gaat prima!
de corsa 3 cm laten zakken :D
ik ben er wel bij vergeten te zeggen dat er geen storingslampjes in de auto branden.
wou die pedaal test uit proberen, en toen kreeg ik dit te zien.
zouden het geen oude codes kunnen zijn?
of is er wel degelijk een probleem? wel raar dat er dan geen foutmelding gegeven word :hmmzheb net de slangenklemmen bij de lmm vervangen, die waren helemaal glad, hij rijd nu al wel veel soepeler, zou het daar ook mee te maken kunnen hebben?
z18xe is inderdaad de motorcode, ben wel benieuwd wat er aan de hand is :afro
@StinG wrote:
wat ik kan zien op de video :
10x = 0
1x = 1
7x = 7
10x = 00170 dus
Weet echter niet welk type corsa je hebt,Dat met gas en rempedaal kon je hier ook vinden ;)
het is een C’tje 1.8 gsi, zou de lmm aan zijn einde komen? of verwachten jullie iets anders? :hmmz
@RonaldH wrote:
Heb nog 2 originele casette spelers liggen.
Voor weinig af te halen :jerryheb niet veel verwachtingen voor een radio, maar een cd speler is wel een stuk makkelijker :wors
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/p480x480/419256_206256239474356_100002699451476_277797_1804250887_n.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;
vandaag de gespoten velgen weer onder de auto gezet :jerry
de radio kun je gewoon vervangen, je moet wel een inbouwframe hebben, die kun je gewoon op de site van conrad bestellen.
alleen je stuurwielbediening werk dan niet meer, maar daarvoor kun je wel een soort adapter kopen, maar die zijn nogal prijzig. :swear
bij mij mis ik mijn stuurwielbediening niet echt. de meeste instellingen gaan toch echt via de radio.
je hebt wel een unieke cassettespeler nu :jerry8 maart 2012 om 17:46 In reactie op: een gat onder de uitlaat op het blok, is dat normaal?? #17847759@spacekeek6 wrote:
jaaa me flexibel deel begint het te begeven…, geluid word met de week erger :P,
is het een duur grapje om het te laten vervangen??dat moet bij mijne ook nog gebeuren.
zou voor mijn corsa circa 150 euro gaan kosten inclusief montage ;)ik ga ze toch zelf spuiten :D
laat ze wel eerst zandstralen.
daarna plamuur ik de stoeprandschade OP de velg weg, en het spuitwerk kan beginnen :jerryik ga morgen op het werken een paar steunen maken om onder de kokerbalken te zetten, kratje bier lijkt me toch iets te tricky :hmmz
ik zal foto’s maken van het resultaat! :kewlpics
een nieuw accu-tje in de C geplaatst! de oude heeft zijn loodje gelegd vanmorgen :angel
heb het ook gezien!
en toevallig op marktplaats toch een niet opengeknipte gevonden :jerry
vind hem wel bijzonder lelijk! :puke
afgelopen zaterdag kon de corsa het even niet aan, dus even een tangetje op zijn neus gezet!
verder altijd starten en weg rijden! dat 1ste versnelling probleem heb ik ook ;)dynamo is vervangen en loopt weer als een zonnetje! bedankt voor de tips :D
de accu is pas vervangen, dus dat lijkt mij het probleem niet.
zal wel even iemand op mp van zijn dynamo afhelpen! :Dmijn auto is gisteren vlekkeloos door de apk gekomen!
heb er bijgezegd dat de c bij de eerste keer koppeling intrappen na het starten de toerenteller richting de 3000 toeren gaat.
maar heb dat probleem nog steeds soms. garage heeft toerental afgesteld en gasklephuis schoongemaakt.
ook bleef mijn airbag lampje soms branden. op de bon stond: kabelstoel verlegd? maar probleem is er nog steeds, dus morgen daarvoor weer terug.
wil natuurlijk wel een lekker kussentje als ik een aanrijding zou krijgen :wubhoop dan toch dat het die magneetjes zijn, ik zal binnenkort even langs een airco specialist gaan :D
heb zelf nu ook een jaar een c gsi. bevalt me tot nu prima! wil ook lekker snel uit de voeten!
alleen mijn aircopomp heeft het laatst opgegeven, na 90000 kilometer maar. weet niet of dat een kinderziekte is?
verder geen problemen mee gehad :Dben ook naar die testdag geweest, banden waren bijna op. maar dat was bekend. maar er zat helaas ook een scheur in het flexibele gedeelte van de uitlaat. het vervangen kost 125 euro! wel weer een tegenvaller… maar die laat ik vlak voor de apk wel fixen! :sleeping
Ik heb bewust niet voor een open filter gekozen om de warme lucht die hij dan vaak aanzuigt. Ik heb toen voor een inlegfilter gekozen van k&n, en die gaten heb ik aan de linkerkant geboort en niet zoals in die how-to om de cm:angel:. zodat hij de minst warme lucht aanzuigt. Lijkt me niet echt schadelijk?
-
AuteurBerichten