Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
als je het onderblok dan 5mm vlakt zal het misschien nog net goedkomen… Drijfstangen van een 2.2 zijn iets van 148mm c2c
de xe zuigers zijn niet helemaal vlak, zit een klein kommetje in.
Dat ben ik volgens mij een keer op een af andere engelse site tegen gekomen. Weet zo ook niet meer welke
De zuigers en drijfstangen hebben geen invloed op de slag, alleen op de compressie verhouding. De krukas kan excentrisch verslepen worden waardoor je een andere slag kunt krijgen. Hierdoor word de krukas wel zwakker. Voor een 2.3 worden er ook stalen krukassen gemaakt. Of je gaat voor een x22xe..
origineel gepost door otdh
met een ¼ ratel+verlengstukje kan je de spanrol verdraaien ( past in een uitsparing )3/8 dacht ik
zal de dealer wel kunnen leveren denk ik
bij welke uitvoering is die in de f18 geleverd dan?
zie net dat hier 2 verschillende maten bouten voor zijn in het topic hierboven
dacht dat je E20 moest hebben maar weet ik niet 100% zeker, zal morgen even kijken
kapjes zijn er niet bij wel 4 goede banden, toyo 195/45/14
als je op ep-189 zoekt kom je op een of andere hongaarse site met nog meer onderdelen, staan alleen geen gegevens bij
heb nog een mooi setje lichtmetaal liggen, zal van de week even foto’s maken. mag voor 125 euro weg
groeten Gerard
06-46157266vind het zelf wel makkelijk als je een auto aanschaft om op de site van de rdw bekijken of het verhaal een beetje klopt. Komt bij mij onbetrouwbaarder over als het kenteken is weg gepoetst
hey marcel jij hier
lassen in natuurlijk een lapmiddel bij mijn vectra gaat het nu ongeveer driekwart jaar goed. is gewoon afwachten
origineel gepost door sjouke
valt overigens wel tegen wat er voor een 1.8 te krijgen is … (qua motor tuning) … tis allemaal voor de 1.6 of de 2.0 en hoger :crydeels past het van een 2 liter wel, en een inlaat voor webers of iets dergelijks is ook nog wel te doen. heb je in ieder geval al een voorsprong met de onsteking. injectie van een 18e heeft ook wel wat voordelen te opzichte van een ne wat betreft budget tuning
bij de nz zijn ze vierkant, maar bij 18e zijn ze rond. zoals wim als zegt de boutgaten zitten op een ander plek
u2u
nog nooit met een 16v in de cross gereden denk ik. maar volgens mij kun je het dan nog beter in de je bak zoeken als in het vermogen. hier kun je veel meer winnen
mag je eigenlijk niet zeggen volgens de liefhebbers van een 8v. maar waarom ga je niet voor een 16v heb je in verhouding voor weinig geld een hoop vermogen erbij
is het misschien bekend bij een hier of een inlaat van een 18e op een c18nz past?
Ik besef dat de meeste onder jullie het zonde vinden, maar dit heb ik met mijn astra f gedaan. Ik zal bij de verbouwingen wel het een en ander vertellen wat betreft de veranderingen.
-
AuteurBerichten