Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hoi Opeltje17, ben je toevallig automonteur ? zo ja, zou het mogelijk zijn om de motor van mijn auto te controleren?
hoeveel geld heb je al gespendeerd?
Oh ja, en de kogel uit draagarm achterwiel blijft niet goed maar volgens Opel Duiven hoeft niet (of nog niet) te vervangen.
En de rest van de bouten? Hadden ze niet gecontroleerd, het advies is dat als ik onrust ben, beter alle set bouten vervangen (€88)
Goedemiddag, net de auto ophalen. €231,41 kwijt, dit betreft reparatie wielbout afgebroken, twee nieuwe wielbouten en vervanging voor stabilisatorstang rubbers (links en rechts) .
Nu moet ik serieus na denken om de auto verkopen of wachten tot volgende drama :praying02:
ik heb je een privébericht gestuurd :dank-u:
ook geïnteresseerd! :praying02:
wat een raar verhaal
En als de ketting geen gek lawaai doet en dan het is goed en dan hoe kan het de kracht van de auto beïnvloeden? Ik ben meer geneigd om aan een EGR-probleem te denken of gasklep
Het is een mooi verhaal over benzine, maar de realiteit is dat zowel Euro 95 als Euro 98 5% ethanol bevat. Dit is de reden waarom, zoals Opel dealer me vertelde, de pomp weer zal stukgaan….. hopelijk onder de garantieperiode.
Hoi Dennis, mijn advies… geen revisie kopen. Ik heb in november een gereviseerd pomp bij Richardvanleeuwen gekocht (€195) en 2 maanden en 6 dagen later was het weer kapot. Helaas zei Richard dat geen garantie dus beter een nieuwe pomp (650euro) kopen met 1 jaar garantie.
Goedemiddag! eindelijk na discussie met garage vorige week om een afspraak te maken om de timing te controleren, had ik gisteren de auto gebracht en vanochtend opgehaald…. ketting was niet goed gemonteerd, een tand verschoven.
Nu al weer een goed auto om te rijden.
klopt! had ik al een tijd gehoord maar omdat alleen paar seconden waren tijdens starten dacht ik dat een normaal ding was (ik heb deze auto sinds februari 2018) ivm oliedruk of zo. Raar dat toen ik bij Opel in Duiven in november ivm storing van hogedrukpomp ben ik geweest, hadden ze me geen opmerking gedaan over de ratelen. Brandstof druk moest goed zijn ivm nieuwe drukregelaar en nieuwe pomp. Ik ben meer achter de gasklephuis die ook schoongemaakt is…. tot nu toe heb ik 230km gereiden en lijkt me dat stationaire iets beter loopt en het motor minder tril tijdens normaal rijden
ja hoor en twee manden na gereviseerd pomp (160-190 euros) al weer kapot omdat bij het revisie vervangen ze alleen de pakking dat kapot is en niet alle drie.
kwaliteit brandstof.. oh ja, laat maar weten waar kan ik tanken zonder ethanol (omgeving Duiven of Zutphen)
Dealer zelf zei mij, misschien met een beetje geluk breekt de pomp binnen de garantieperiode (dan heb ik geluk!)……. want hij breekt weer.
ik rijd ook op een Vectra 2.2 direct met Z22YH motor daarom mijn reactie. 650euro voor een hogedrukpomp die regelmatig kapot wordt vindt ik een duur graapje, zeker als ik vergelijk met de 100 euro pomp van Audi of Mini vb.
470 euro voor een drukregelaar!? het is een hele fijne auto… maar met zeer slecht (en duur) spare parts
Grappig is dat de auto geen vreemde geluiden maakte toen ik naar de garage ging. Slechts een paar seconden toen ik de motor startte.
Zo was het
Bout was los geweest tegen de deksel door gebroken kettinggeleiders
niet kopen! regelmatig probleem met hogedrukbrandstofpomp (650Euro) + brandstofdrukregelaar (470euro), versnellingsbak ook vaak problemen.
-
AuteurBerichten