wie kent deze vectra

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum wie kent deze vectra

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #18363907
    youngone
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 March 2012

      $_86

      #18363908
      youngone
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 March 2012

        Ik kan deze vectra kopen,distributie ketting is reeds vervangen,het gaat hier om een 2.2   Z22YH.

        Waar moet ik zoal opletten,hij heeft 212000 gelopen.

        Zie graag wat reacties.

        m.v.g peter

        #18364082
        galileo16
        Deelnemer
          Lid sinds:
          31 May 2018

          niet kopen! regelmatig probleem met hogedrukbrandstofpomp (650Euro) + brandstofdrukregelaar (470euro), versnellingsbak ook vaak problemen.

          #18364089
          antoinedirkx
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 March 2017

            Wat een onzin!!

            Ik rijd zelf ook een Vectra uit 2008, met Z22YH motor, geen centje pijn! Ja de hoge drukpomp kan kapot, maar zo ook de variabele kleptiming van een 1.8, of de turbo van een dieselmotor.

            Gewoon een hele fijne auto, comfortabel en genoeg vermogen.

            #18364092
            galileo16
            Deelnemer
              Lid sinds:
              31 May 2018

              ik rijd ook op een Vectra 2.2 direct met Z22YH motor daarom mijn reactie. 650euro voor een hogedrukpomp die regelmatig kapot wordt vindt ik een duur graapje, zeker als ik vergelijk met de 100 euro pomp van Audi of Mini vb.

              470 euro voor een drukregelaar!? het is een hele fijne auto… maar met zeer slecht (en duur) spare parts

              #18364093
              Opeltje17
              Deelnemer
                Lid sinds:
                18 January 2012

                Dit is een pre facelift dus met F23(5 bak) welke niet veel stuk gaan!

                Brandstof pomp kan je voor veel minder laten reviseren, goede kwaliteit brandstof tanken, liefst zonder ethanol kan het lang aan.

                Ketting wil ook wel problemen geven, deze laten vervangen voor een gemodificeerde set( met nieuwe spanner) heb je er ook bijna geen omkijken naar, als je de beurtjes netjes uitvoert.

                #18364095
                galileo16
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  31 May 2018

                  ja hoor en twee manden na gereviseerd pomp (160-190 euros) al weer kapot omdat bij het revisie vervangen ze alleen de pakking dat kapot is en niet alle drie.

                  kwaliteit brandstof.. oh ja, laat maar weten waar kan ik tanken zonder ethanol (omgeving Duiven of Zutphen)

                  Dealer zelf zei mij, misschien met een beetje geluk breekt de pomp binnen de garantieperiode (dan heb ik geluk!)……. want hij breekt weer.

                  #18364096
                  Opeltje17
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    18 January 2012

                    Hen genoeg ervaring met de z22yh, heb een ton gereden met één dezelfde pomp rijdt nu nog zonder enig probleem.

                    En met die tankte ik altijd 95 E5, weet niet bij wie je bent geweest maar revisie is alles vervangen dus alle membramen.

                    Dus nogmaals kan lang aan!

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.