Klaar mee

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Klaar mee

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18365182
    galileo16
    Deelnemer
      Lid sinds:
      31 May 2018

      Tja, na een jaar eigenaar van een Opel Vectra C Caravan 2.2 direct en €3000 (Tot nu toe) in reparaties, ben ik al helemaal klaar me met dit auto.

      De laatste weken hoor ik altijd een ‘klonk,klonk’ als bij een stenen straat rijd of bij de drempels.  Dus gisteren dacht ik, oké tijd om de draagarm rubbers te controleren.

      Eerst wiel er uit en, verrassing! Bouten waren niet vast. Ok, wiel weg en alles even checken.

      Screenshot_20190331-095627_Gallery

      Lijkt me niet helemaal goed. :-(

      Ik wilde verder met de andere wielen… wiel er op en dan….

      Screenshot_20190331-095644_Gallery

      Half bout er in en andere kapot …  dus morgen weer naar garage

      #18365230
      galileo16
      Deelnemer
        Lid sinds:
        31 May 2018

        Goedemiddag, net de auto ophalen. €231,41 kwijt,  dit betreft reparatie wielbout afgebroken, twee nieuwe wielbouten en vervanging voor stabilisatorstang rubbers (links en rechts) .

        Nu moet ik serieus na denken om de auto verkopen of wachten tot volgende drama :praying02:

        #18365231
        galileo16
        Deelnemer
          Lid sinds:
          31 May 2018

          Oh ja, en de kogel uit draagarm achterwiel blijft niet goed maar volgens Opel Duiven hoeft niet (of nog niet) te vervangen.

          En de rest van de bouten? Hadden ze niet gecontroleerd, het advies is dat als ik onrust ben, beter alle set bouten vervangen (€88) :wacko:

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.