Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
distributie ketting versleten of een kettinggeleider gebroken
bobine ook al vervangen deze kan in koude toestand goed werken en als hij warm word door slaan ook zit er verschil tussen bobines die bij contaktpunten of electronishe ontsteking
als je deze er tussen maakt hoef je de motor er niet uit te halen wel moet je zelf even uitzoeken hoe je hem moet aansluiten
tegen het brandschot onder de motorkap
heb er een van een astra f op gezet dit is een losse weerstand
automaat as is korter dan die van een 5 bak
meende mij te herineren dat marco bakker ook al eens een omega plat heeft gereden zou aan de cruiscontrol hebben gelegen
en dan het streepje hot aanhouden
cold is voor koude olieje kan op een 2.0 liter systeem met grijze injectoren ook gele van een 2.4 gebruiken maar dan moet je de weerstanden er tussen uit laten en doorverbinden
je kan hem toch laten keuren bij de rdw zonder apk dan kijken ze alleen naar het chassisnr
dan kun je daarna hem bij je eigen garage apk laten keurenis de controle van de verlichting rem eerst intrappen zodat hij deze kan controleren
kijken of die van een calibra past of mischien die van een omega b moet je alleen een t stuk plaatsen voor de voorrem omdat er maar 1 leiding naar de abs pomp gaat
past je hrc wel bij je remklauwen als je remklauwen neemt met een grotere inhoud moet je ook een hrc nemen die meer olie verpompt
heb nog wel een setje executief velgen van een omega liggen 17 inch
gewoon een koppelingsset van een cih motor toch zitten achter 2.2 2.5 en 3,0
heb je een 1.2 dan moet je de splains op de aandrijfas waar hij de bak in gaat eens controleren dan zullen deze wel verdwenen zijn evenals het tandwiel van je versnellingsbak
klopt het dat deze manta een tijd in de buurt van meppel rond heeft gereden?
hoogeveen zit terberg die kunnen hem onder de auto balanseren
aah op zo’n manier dacht al
waar is die zwaailamp voor ?
de voorpijp past niet omdat je stabilisatiestang achterlangs zit bij een b zit hij voor de vooras
donker rode b manta cc gespot in balkbrug bij tankstation
dan heb je denk ik het probleem gevonden
zou garage romijn( bertus accu hier op het forum) eens proberen
of op mp kees uit stavernissemoet je de tussenas even vast zetten dan zal hij wel draaien
de klep in de lmm moet vrij kunnen draaien en niet krom zijn de sleepcontacten zitten onder het zwarte plastick kapje
-
AuteurBerichten