Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Tijdens het rijden en schakelen hoor je geen vreemde geluiden en van 3 na 2 schakelen ook geen vreemde geluiden het is echt als je in schakel motorish afrem dan hoor je ratel en druk je koppeling in hoor je niks, ik heb zo even snel gekeken en ik zie idd wel verse vet op de binnespat boord
@jimmy sorry voor late reactie, maar opeens deed me radio weer normaal dus heb ik het even gelaten, alleen stoor ik me dagelijks dat als ik een putje inrijdt dat die dan springt of vastloop, ik zal in begin volgend jaar wel een nieuwe lens laten plaatsen door cobus alleen moet nog een afspraak met hem maken
@ackuijt bedankt voor je info dat wist ik niet, alleen bij mij radio is het echt helaas de lens die niet goed werk :( :(12 augustus 2015 om 15:48 In reactie op: iemand ervaring met brakemax schijven en blokken? #18291805allemaal bedankt voor jullie uitleg en advies :thumb
en @dikkeminne je heb ook gelijk prio 1 is goed remmen.
Mijn keus is hierbij al gemaakt ik ga gewoon voor de geventileerde schijven (bosch,gm,brembo )bedankt voor je hulp bart,ik wou geperforeerde schijf alleen eigenlijk puur om het uiterlijk, omdat ze een sportieve look geven vandaar dat ik nu opzoek was naar zoiets het liefst ook achter geperforeerd om het een compleet plaatje van te maken.
ik heb altijd het liefst alles origineel op de auto maar hier wou ik nog wel eens over nadenken voor de remmerijbedankt voor jullie reactie, ik heb me keus dan snel gemaakt ik gaa niet voor deze blok+schijven.
misschien is die van zimmerman of van brembo geperforeerd schijven wel een optie ? of remt de standaard alsnog beter ?
heren bedankt voor jullie info :thumb
ik ben er achter gekomen wat het getik is, blijkbaar is mijn achterruit wisser motor kapot.
me hendel stond aan voor achterwisser maar ja motor werkt niet vandaar dat getik in de zekering kast.
nu even opzoek gaan naar een nieuwe wissermotor en naar paar mooie remschijven en blokkendank voor je snelle feedback !
zou je me het aanraden voor mijn zafira a opc ?
of zal ik toch maar voor brembo gaan ? die hun trouwens ook verkopen maar dan niet geperforeerdik zelf heb soms wel een sportieve rijstijl dus goede remmen zijn wel belangrijk en als ik zelf niet rijdt dan wordt die gewoon rustig gereden
—-
offtopic ik plaats dit hier zo omdat bij het opc stukje nauwelijks wordt gereageerdHeren bedankt voor jullie uitleg ! :wors
Bedankt voor je snelle reactie !
Moet het systeem niet onlucht worden?
Want ik lees hier en daar dat het ontlucht moet worden maar heb geen flauw iedee hoe dat moet19 juni 2015 om 13:17 In reactie op: hoog benzine verbruik stationair en schommelen van toeren #18287730@dolby dank dat je mee denkt en mee helpt naar een oplossing :thumb
Ik heb de auto niet laten uitlezen, ik denk dat ik maar dat even moet laten doen.
Wat ik heb gedaan is, ik ben naar een firezone pomp gegaan en gewoon octaan 102 erin getankt en tot mijn verbazing naar een dag rijden deed me auto weer normaal :wors , normaal gesproken tank ik gewoon bp 98 wat ik ook gewoon ga blijven doen aangezien 102 1,93 euro/L was
maar ik zal het nog even voor zekerheid volgende week laten uitlezen
@wimv6 bij de let/leh is het volgens mij standaard dat ze rond de 0,9 stationair draaien17 juni 2015 om 08:36 In reactie op: hoog benzine verbruik stationair en schommelen van toeren #18287726@dolby, airco staat uit ik dacht daar ook eerst aan dus ging ik even kijken maar hij staat gewoon uit, als ik me airco aan gooi dan blijf die trouwens ook gewoon nog op 1,5 l draaien.
En zodra ik motor uit wil doen dan schokt die uit wat echt niet goed is volgens mij tijdens rijden merk je niks geksHeren dankjewel voor julie reacties :jerry
over 2 weken gaat op de zafira opc een setje luk eronder komen met hydrolische lager gelijk erbij.
kan nu al niet wachten hoe die zal rijden.
daarna ook gelijk auto laten uitlijnenbedankt voor je snelle reactie :thumbup
het gaat idd om mijn auto een zafira a opc z20letik was benieuwd naar ervaringen van onze opel rijders
vandaag bij de opel dealer een corsa d opc blauw gespot :thumbup
(opel dealer binckhorst in den haag)deze topic hou ik ook in de gaten want ik wil namelijk ook mn speakers vervangen.
ik stel ook ff gelijk een paar vragen,hoeveel cm/inch speakers zitten voor en achter in de deuren, en hoe kan je ze op zn makkelijkste manier eruit halen ? via het roostertje voor de speakers of moet echt de deur bekleding eraf ?
tevens zou ik het geluid wel iets willen upgraden zonder subwoofer. achterin in het midden merk je dat er totaal geen bass te horen is voor de passagiers het gaat meer op zuiver mooie bass , hoge/mid/laag tonen
@peter30 als je het vervelend vind dat ik mijn vragen ook in jou topic plaats dan hoor ik het graag want dan pas ik even mijn bericht aan :Dbedankt heren voor jullie snelle reacties en links naar de onderdelen :thumb , ik ga ook even dan contact opnemen met carloastra
wat martijn17 zeg is totale onzin, als een auto altijd goede onderhoud heeft gehad dan zeg de km stand niks!
@regdul even tip voor jou volgens mij als ik het goed heb moet de dbriem om de 30.000km of 3 jaar worden vervangen aangezien deze bijna richting de 30k gaat zou ik vragen of die de riem ook nog een keer meeneemt incl waterpomp want die gaan meestal lekken als je alleen je riem vervangthelaas zit die van de opc model er niet tussen maar bedankt voor je reactie
ik heb trouwens een demper gevonden en er onder gehangen en met succes auto is er probleemloos verder doorheen gegaan :jerry
bedankt voor jullie reactiesheren bedankt voor jullie reactie
@famempeters ik heb gekeken naar raymundus maar helaas niks gevonden voor de 2.0L Z20LET
als iemand nog een demper heeft liggen je kunt me altijd een pm sturen :vertagviewtopic.php?f=84&t=187381
zie hier uw antwoord op de vraag,h3 lamp gaat erin vaak komt ook voor de de binnenwerk verroest is (zoals bij mij) maar het hoeft niet perse zo te.
ik heb dit ook ooit eens een keer gehad, bij mij opende wastegate niet goed dat stangetje wat die klep opent en dicht kwam tegen te klem van de kat die op de turbo zit beetje lastig uit te leggen maar ik had toen het klemmetje wat opgeschoven en storing laten wissen daarna kwam het probleem niet meer
zelf gemaakte tekening ?? maar dankjewel dit helpt mij echt een stuk verder ! echt handig
ik ga komend week even opzoek naar de bougies en direct gelijk ff deze vacuum slangen na kijken even kijken hoe ik daar achter kom aangezien het bij de zafira gewoon super krap isZou een vacuum slang ook probleme kunnen geven met het overslaan van verbranding dus dat hikje ?
Ik heb wel gezocht naar vacuum slangen alleen krijg ik boven me hoofd echt veel vraagtekens welke ik moet bekyken ik hoop dat je me zou kunnen uitleggen naar welke ik kan kijken en hoe ik het kan testenEn die bougies kan ik gewoon probleemloos erin zette ?
Anders wil ik het wel even proberen.
Volgens mij heb ik deze bougies net ongeveer 10000km erin zitten.
Ik vind wel apart dat de originele bougies deze fouten hebben je zou zegge van fabriek af dat ze goed geleverd worden ik voel soms dat ik gwn de boost niet altijd heb. Na gasloslaten en weer erin voel ik dat die weer goed boost heeft heel apartdankje voor jullie tips,
@tommy mijn auto is gewoon volledig origineel dus niet gechipt.
tijdens het rijden als ik dan 2500 toeren aan houd dan voel ik een soort dipje die soms komt dat zie je ook in de toeren dan valt die ff terug naar 2400toeren daarna weer normaal, en als ik vol open trek dan merk dat die soms wel even in houd ja en pas na 3500 toeren echt ervoor gaat .
ik heb nu gewoon de originele gm bougies erin zitten -
AuteurBerichten