zafira a opc koppelingset

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen zafira a opc koppelingset

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17269614
    djplan
    Deelnemer
      Lid sinds:
      28 November 2010

      Goedemiddag heren en dames,
      ik rij een zafira a opc met let blok uit 2003.
      ik merk nu dat mijn koppelingsplaten laag in de toeren slippen tot ongeveer 3000/3500 toeren als je 3/4 gas geeft, daarna pakt die het wel gewoon goed op?als je rustig optrekt merk je er niks van.
      kan het zijn dat die aan vervanging toe is ? als dat zo wel is, waar zou ik het beste de onderdelen kunnen bestellen en wat moet ik bestellen?
      tevens als iemand op het forum een brug heeft en met mij dit samen kan vervangen zou dat echt fijn zijn aangezien de dealer jackpot ervoor vraagt.

      #18265230
      Opeltje17
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 January 2012

        Als de koppeling slipt is ie aan vervanging toe ja.

        Neem eens contact op met ”CarloAstra” hier van het forum zit in Berkel en Rodenrijs, doet meer klusjes voor forum leden en vraagt niet de hoofdprijs.

        Voor onderdelen kan je eens kijken bij: http://www.fsrs-opelwebshop.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;

        Of als ie gechipt is, of je bent van plan hem te chippen zou ik er een sterkere set in zetten als je toch bezig bent.

        #18265231
        gijsjanssen
          Lid sinds:
          15 December 2014

          Inderdaad als de koppeling slipt, moet die meestal vervangen worden.

          Kijk eens op http://www.porza.nl voor onderdelen, goedkope prijzen en zeer snelle levering

          #18265232
          djplan
          Deelnemer
            Lid sinds:
            28 November 2010

            bedankt heren voor jullie snelle reacties en links naar de onderdelen :thumb , ik ga ook even dan contact opnemen met carloastra

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.