Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ja dat dacht ik al..Ik heb hem laten inkorten..maar als de auto op zijn wielen staat komt de as net niet voorbij de kering (+- 2cm) te kort..
VRaagje…moet een tussenas volledig in de bak zitten? Of mag hij voor de kering zitten..ik denk dat ik zelf het antwoord kan geven maar ik wil het zeker weten..(getrag 240)
Goei’n dag!
Remmerij gemonteerd. En het blokkie zit er inmiddels in. Enige probleem is dat hij niet vonkt. De bobine krijgt wel stroom (groene kabeltje) Maar daarna houdt het op..Iemand tips? Ik heb hem gekocht en toen heeft hij gelopen.
Alles ligt er nu wel een stukken beter bij dan op de foto hoor :jerry
En ff buiten in de zon :D :thumb
Gr Dennis
Vraagje
Heb een 1600 kadett c achteras onder men kadett c sedan 2.0S cih met een getrag 240 5 bak. De tussenas heeft van hart tot hart een lengte van 76 cm. Nou lees ik dat hij ongeveer 67 cm moet worden. Maar ik kan maar maximaal 61 cm kwijt tussen de bak en het koppelstuk van de achteras..Misschien moet ik er bij vertellen dat ik de motorsteunen op het meest voorste gat heb zitten (Meer naar het front toe). Ik kan dus niet nog meer ruimte maken…Wie helpt mij uit de brand?
Gr Dennis
Wat is de beste manier om een getrag 240 goed te monteren onder een c kadett sedan met automaat tunnel? Dus welke baksteunen, waar moet ik rekening mee houden?
Hoi Olaf,
Bedankt voor je reactie. Nee het is ook geen probleem, maar als ik niet zelf hoef te maken scheelt dat altijd weer. En als je dan iets van Opel kunt ”hergebruiken” vind ik dat netter staan.
Gr Dennis
Niemand die dit mij kan vertellen??
oke dank je wel! Ik ga ff een rolletje bestellen :thumb
@Fearless wrote:
@Dennis1702 wrote:
Was je dan bang dat het dan vol met benzine ging zitten? Loopt hij nu ook beter op lpg door de wraps?
Webertjes kunnen nog wel eens een beetje benzine terug spugen. Dat kan op de uitlaat komen. Nou zal dat niet zo snel vlam vatten. Maar op een Cih motor, met de in en uitlaat aan 1 kant, zou ik toch wel wat veiligers willen. Nou is het wel zo dat benzine redelijk vlot verdampt. Maar na het zien van een brand door carbjes, kies ik toch maar voor de veiligere optie.
Ik merk geen prestatie winst. Die 2.2 in de station is ook geen racemotor. Ik rij bijna nooit hard met die auto.
Ik had de boel toevallig toch los omdat ik met de inlaat bezig was, en ik had nog een grote rol heatwrap liggen.Enige wat ik merk is dat het wat koeler is onder de kap na een eindje rijden.
Ja dat snap ik wel! Het lijkt me verschrikkelijk als je dat zou overkomen! Dat gun je niemand. Ik ga zelf niet met webertjes rijden. Maar gewoon met een Varajet 2, en dan voornamelijk op LPG. Ik heb de in- en uitlaat nog op het blok zitten (blok is er wel uit), is het dan een beetje goed te monteren? Het is een 2.0S.
vet hoor!! :kewlpics
Was je dan bang dat het dan vol met benzine ging zitten? Loopt hij nu ook beter op lpg door de wraps?
Even het topic wakkerschudden. Waar heb je toen uiteindelijk voor gekozen?? Ik ben aan het overwegen het ook te monteren namelijk.
Bedankt!
Hallo,
Ik ben bezig met een ombouw van een 1200 naar een 2.0s in een kadett c sedan. Daar heeft altijd een tn180 bak onder gezeten en nu komt daar een getrag 240 onder. Welke baksteun moet ik gebruiken, of wat moet ik hier aan aanpassen?
Hee! Zou je hem mij ook kunnen sturen? denniswolffers@hotmail.com . Alvast bedankt!
Gr Dennis
-
AuteurBerichten