Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Is er iemand die hierzo in de buurt al een corsaatje b c14nz heeft laten om keuren naar een 2.0 xe? (Schiedam,Zwijndrecht e.d. Regio randstad dus.)
Zo ja, wat hebbie precies nodig voor papieren en zetten ze ut standaard vermogen v/d motor op kenteken, of as ze zien dat ie is gekietelelt (zeg maar GEKRAPT :D) passen ze dan ook het vermogen aan op kenteken?
Of mot je dan zowieso naar Lelydorp :fy1origineel gepost door nick1987
bij deze, compleet gemonteerd en te koop voor zo’n 700 euro.om van je eigen kop alleen de poorten en kleppen te laten bewerken + vlakken ben je in een revisie bedrijf zo’n 1000 euro kwijt.
nu krijg je dus een complete kop met toebehoren en spruitstukken/carburateur. waarvan behalve de poorten en de kleppen, ook de verbrandingskamers nog eens bewerkt zijn.
dus een hele reële prijs als je het mij vraagt. als iemand het daar niet mee eens is laat hij het maar horen.
Wat voor soort nokken-as en stoters? (hydrolic/mechanic??)
Ik woon in de polder? (Boerenland??) Hier hebben/kennen we geen Tango. laat staan onderweg naar Event ..
Mad Max praktijken voor een beetje super plus?? :hmmz
(geintje…?)
En 1000 liter opslaan in kelder heeft ook geen zin, na het brandgevaar, ut beestje loopt 1 op 5 (en een 40 liter tankje), dus 5 keer tanken en…..Hier hun onzin reklame….(echte race-fans gelieve niet te kijken e/o klikken tenzij je op zondags nog steeds naar/met OMA rijd..)
http://www.shell.nl/home/content/nld/aboutshell/media_centre/news_and_media_releases/2009/releases_2009/fuelsave_200309.html :fy1Q8 schijnt ook.. maar dat houd mischien ook op .
Zelf mengen.. maar weet jij waar je octaan boost kan regelen.
Bardahll leverde dit vroeger. Was best goed spul, :thumbuporigineel gepost door folkyc20xe
als er geen totaal teller in de auto zit dan wordt deze alsnog goedgekeurd, wij moeten dan de aanduiding G.T. op het keuringsformulier vermelden
(Geen Teller)Als de snelheids meter niet werkt is dit geen probleem met apk, totdat men gaat proefrijden e/o op een andere manier blijkt dat de meter niet naar behoren werkt. (dan dus afkeur.)
Als de kilometer “TELLER” niet werkt of bij digitale tellers niet afleesbaar is, is dit geen probleem alleen komt er G.T.(Geen Teller) op apk rapport. (en dus een vermeldig bij N.A.P onlogische km stand, achteraf.)
Dit waren de apk eisen van 2008, nu zijn er weer nieuwe dus mischien zijn er weer wijzigingen.
http://www.rdw.nl/nl/voertuigbranche/apk/apk_keurmeesters/APKregelgeving_per_1mei2009.htm
Mvg Teunus. -
AuteurBerichten