Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik zou de hemel loshalen, maar laten hangen. Dan kan je er wat tussen doen om de hemel te beschermen. Ik heb mijn hemeltjes met bisontix er weer ingelijmd. Geduldig klusje, maar als je het netjes doet zie je er niks meer van.
29 jaar, rij dagelijks al een hele poos geen opel meer, maar een Mercedes 270CDI.
Heb nog een Opel Manta, uit 72. Ben deze al 12 jaar :( aan het restaureren. Heb ondertussen teveel aan andere autos gewerkt en deze is al die tijd blijven staanJe kan natuurlijk de velgen met plastidip spuiten. Dan kan je ieder jaar wisselen
De X1 is helemaal origineel in de Millenium kleurstelling. Heb net zolang gezocht totdat ik een officiele Millenium Edition vond. Moest hem wel uit belgie halen en heb hem tot de laatste schroef uit elkaar gehad om hem in vrijwel originele staat terug te brengen. Helaas kom ik niet meer aan rijden toe omdat ik tegenwoordig in duitsland woon en de motor (nog) niet hier heb. Ik hoop volgend jaar tijd te vinden en hem op duits kenteken te kunnen zetten.
Nee, dat is mijn vader. We zijn makkelijk te verwarren omdat we dezelfde naam hebben :-).
Ben erg benieuwd naar de foto’s. Een nette buell is altijd leuk om naar te kijken.
Met een fotoshop kan ik niet helpen. Maar, supermooie fiets! Ik heb zelf een X1 en vind persoonlijk niks leuker rijden als een Buell!
Omkeuren bij de RDW is wel mogelijk. Zoek maar eens op goolge naar een Jetta met 300 turbodieselblok. Is allemaal gewoon bij de RDW geweest en goedgekeurd.
5 juni 2014 om 09:07 In reactie op: is de ontstekings volgorde calibra het zelfde als een vectra #18236469Als ie op 5 cilinders loopt heb je geen kabels omgewisseld. Het meest voor de hand liggend is dat de kabels geen goed contact maken, bobine kapot/slecht of bougies kapot.
Loopt hij echt hoorbaar op 5 cilinders? kan je de kabels eraf trekken om te bepalen op welke cilinder hij niet mee loopt?
Meestal weet je pas a inbouw of hij goed is en geen lawaai maakt. Een duurdere optie, maar wel een zekere is hem laten reviseren. Anders moet je even op http://www.achterasrevisie.nl kijken.
Is het ook cilinder nummer 3 die niet mee doet? Als dat zo is zou ik het toch in het mechanische deel gaan zoeken. Dan moet je misschien de kop even lichten of erin proberen te kijken met zo’n cameratje.
Toch even compressie meten en eventueel de nokkenas/klepspeling nakijken. Dan kan je daar zeker van zijn.
Heb je ook al gecontroleerd of er daadwerkelijk in de betreffende cilinder wordt ingespoten en of hij op alle cilinders vonkt. alles nieuw erin hebben zegt helaas niet altijd alles.
Nou ja, het is even balen. Ik zal binnenkort de kop eraf lichten. Kleppen en geleiders zijn gelukkig niet zo duur in engeland. Dan maar direct overmaat kleppen, kop vlakken en andere nokkenassen :wub. Momenteel heb ik niet zoveel tijd vanwege afstuderen. Dat boutje bestel ik voor de zekerheid wel orgineel en aanzetten op moment.
In ieder geval super bedankt voor de reacties.
1e pinksterdag om twaalf uur ‘s nachts een Rode A met een (turbo ?) fluittoon op de weg vanaf luttelgeest gezien. Reed rond de 150 :thumbup. Was dat iemand van het forum?
Oorspronkelijk gepost door Maartuh
Oorspronkelijk gepost door Shrek!
Dit was toch die met de C20Xe motor met dubbele carburateur :thumbupEn wat wil je voor die velgen hebben??
hrm, daar komen we wel uit denkik hoor, als je ze wil overnemen. Moet ik alleen wel zelf ook velgen vinden haha
Ik ben op zoek naar zulke velgen:
Maarja, ik heb al op een paar adressen gezocht maar ze hebben ze niet, op http://www.powertech.de stonden ze, maar die leverden ze niet meer in 15″ voor de manta zeiden ze. alleen 13″
Die velgen heb ik nog wel in 13 inch liggen, heb ze ook nooit eerder in 15 inch gezien.
Ik heb geld nodig, dus als iemand een paar (gewoon zilveren) velgjes moet hebben, roept u maar. -
AuteurBerichten