Opel Manta GESPOT

Forumindex Forums Modellen Manta Opel Manta GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 6,590)
  • Auteur

MantaI240
    • Topics 0
    • Reacties 12

Origineel gepost door Bauke
    Maar kijk, als ik naar buiten kijk en ik zie dr 4 staan dan spot ik ze toch ook ofniet? ;)

Ja maar het is juist leuk als er mensen op reageren van he dat was ik! Jouw post was dus een beetje overbodig tenzij je graag contact zoekt met jezelf…:vertag

Ik zou zeggen open een topic over je Manta´s doe er lot´s of :kewlpics bij want daar zijn we gek op hier!

Martijntwello
    • Topics 24
    • Reacties 493

gespot 2 manta’s in deventer
    1 manta b
    1 manta a
    schaal 1 op 43 bij de opel dealer in de vitrinekast:thumbup;):wub

MantaA
    • Topics 0
    • Reacties 45

Origineel gepost door alexmanta20E
    een gele met mat zwarte motorkap,
    in geldrop.

Die ken ik wel, staat altijd op de Smient een straat in Geldrop.
    Zag hem vandaag en gister ook staan moest daar in de buurt werken.

Mijn Oom (golfkiller) weet er meer van.

Ghanz
    Participant
    • Topics 90
    • Reacties 6917

ja ja t was vandaag weer wat drukker met de manta`s, gespot
    in Hardenberg wederom de gele b1 met de duidelijke plekken van laswerkzaamheden;)

in Dedemsvaart een witte coupe b2 gsi, heb ik volgens mij een tijdje terug ook bij garage Wessels zien staan… de bestuurder was wel de 25 lentes gepaseert:D

en tenslotte in Ommen een oranje B1 in orginele staat, is van Tempelman misschien hier wel actief cq bekent…

nou dat was het voor vandaag weer, oja die gele die kom ik de laaste tijd altijd op de zelfde locatie tegen, het zou dus heeeeeel goed mogelijk zijn dat de eigenaar op dat adres woont…. :P maar toch..

2 weken geleden een groene a manta Orginele NL GT/E
    hij was in opbouw dus binnenkort wel weer te verwachten op de openbare wegen :wub

is van regiovertegenwoordiger van omcn, maar misschien bij anderen hier ook bekent

damage
    • Topics 0
    • Reacties 20

Origineel gepost door MantaI240
    Gespot zaterdagavond in Etten

Ter hoogte van het Koster tankstation te Etten een gele A (Damage??)

Gespot zondagmiddag in Kessel

Op de Napoleonsbaan een B met grote witte letters MANTA op zijn voorruit. Ik heb al eens een foto ervan gezien hier.

dat was ik :D lekker lpg tanken he :thumbup

spreek me rustig es aan, altijd gezellig !!

en ik spotte op de A44 geloof ik, mensen uit (zo te horen :P) mensen in een glanszwarte mercedes W201 2,3 16v, die naar eigen zeggen een A automaat had, iemand van hier?

en zaterdag in rotterdam snachts ook 2 B manta’s gespot, 1 half in rothmans uitvoering (op snelweg) en 1 met 5 wat donkerder dan gemiddelde mensen erin;)

InDoW
    • Topics 0
    • Reacties 8

gisteren een zwarte b2 gte gespot… zag er niet uit reed opd e groene kruisweg terhoogte van de spijkernisse brug… 2 mensen in..king:

duffiejc
    • Topics 0
    • Reacties 4

als het tegen 1uur snachts was dan reed ik bij rotterdam weer naar huis toe de halve rothmans dan want 5 mensen in 1 manta dat is waanzin 1 achterin is meer dan genoeg

DevilraY
    Participant
    • Topics 8
    • Reacties 485

Originally posted by duffiejc
    als het tegen 1uur snachts was dan reed ik bij rotterdam weer naar huis toe de halve rothmans dan want 5 mensen in 1 manta dat is waanzin 1 achterin is meer dan genoeg

5? wij reden vroeger met 6 in een manta. We waren weliswaar nog niet allemaal volgroeid, maar toch…het kan.

damage
    • Topics 0
    • Reacties 20

Origineel gepost door duffiejc

dan denkik dat we jou gespot hebben. (wij reden in kadett E cabrio met belachelijk snerpend 16v geluid dankzij lekke uitlaat, best herkenbaar)

Ghanz
    Participant
    • Topics 90
    • Reacties 6917

op de A 28 afslag dalfsen ommen
    Paarse B manta

The_Undertaker
    Participant
    • Topics 24
    • Reacties 1355

Origineel gepost door DevilraY

Originally posted by duffiejc

5? wij reden vroeger met 6 in een manta. We waren weliswaar nog niet allemaal volgroeid, maar toch…het kan.

Inderdaad, man past prima, alleen de drempels worden dan een echt serieus probleem, of een weg die niet helemaal waterpas is, met een bult in het midden, dan hoor je de uitlaat constant, dus toen maar gauw uitgestapt:agent:agent

ICEQUEEN_Manta_Logan
    Participant
    • Topics 59
    • Reacties 1945

Gespot in Borculo een appeltjes groene B1 Manta :o
    Maar ding zag er van dichtbij uit :thumbdown

Mischien was dat wel die ex auto van die gast :P die 50 was geworden in de Manta Club blad

Martijntwello
    • Topics 24
    • Reacties 493

grijze b net voorbij de ijselbrug richting twello voor de stoplichten..13.00 uur ofzoiets.. ik ree met de calibra

ICEQUEEN_Manta_Logan
    Participant
    • Topics 59
    • Reacties 1945

Met de Calibra :thumbdown :cry :jerry:jerry:jerry

Martijntwello
    • Topics 24
    • Reacties 493

Origineel gepost door ICEQUEEN_Manta_Logan
    Met de Calibra :thumbdown :cry :jerry:jerry:jerry

ja met de calibra… kga toch die koekstad niet in met de manta.. kwou ff naar de kermis en dan kan beter de calibra op zo’n parkeerplaats staan dan de manta (kermis was overegens geen zak aan):jerry:jerry:jerry

BlitzKicker
    • Topics 20
    • Reacties 176

Mijn bijrijder had een rode Manta B1 gezien bij de kruising bij de oude autosloperij in Amersfoort richting Soest. , ik was op het verkeer aan het letten :) Voor me waren 2 oude bejaarden elkaar een beetje in de weg aan het rijden. Afsnijden slingeren e.d. dus ik moest beetje afstand houden.

De Mantarijder groette mij volgens mijn bijrijder wel hartelijk, sorry dat ik niet teruggroette, bij deze dan king:

Ghanz
    Participant
    • Topics 90
    • Reacties 6917

blauwe b manta met van die hele grote koplampen op de voorbumper,
    vanmiddag in Nijverdal nabij de Kartbaan

mantamarkie
    • Topics 5
    • Reacties 90

hey tcat, woon jij ook in Nootdorp of omgeving? zie je dan wel vaak rijden als die witte b van jou is:P
    heb ook 1 keer een bordauxrode a manta gezien met TE uitbouw en een 6 cilinder, die ik toen nog heb aangesproken, woonde in de nieuwbouwwijk naast de Parade, ook bekend hier soms? daarna nooit meer gezien die manta.

daansmallenburg
    • Topics 1
    • Reacties 14

1e pinksterdag om twaalf uur ’s nachts een Rode A met een (turbo ?) fluittoon op de weg vanaf luttelgeest gezien. Reed rond de 150 :thumbup. Was dat iemand van het forum?

peter82
    • Topics 0
    • Reacties 6

Origineel gepost door BlitzKicker
    Mijn bijrijder had een rode Manta B1 gezien bij de kruising bij de oude autosloperij in Amersfoort richting Soest. , ik was op het verkeer aan het letten :) Voor me waren 2 oude bejaarden elkaar een beetje in de weg aan het rijden. Afsnijden slingeren e.d. dus ik moest beetje afstand houden.

De Mantarijder groette mij volgens mijn bijrijder wel hartelijk, sorry dat ik niet teruggroette, bij deze dan king:

Yep, dat was ik!!!:D

Kom je uit de buurt?

BlitzKicker
    • Topics 20
    • Reacties 176

Origineel gepost door peter82

Kom je uit de buurt?

Ja, uit Amersfoort :agent

peter82
    • Topics 0
    • Reacties 6

Kom je uit de buurt?

Ja, uit Amersfoort :agent

Aha, ik zag je voor het eerst:D Ik zie ook wel eens een blauwe GSI en een koperkleurige B1 in de omgeving..:cool:

mantadevil
    Participant
    • Topics 286
    • Reacties 2999

die rooie a die vanuit luttelgeest kwam komt waarschijnlijk uit kuinre vandaan
    daar rijd een rooie rond ,maar zit geen turbo op ,maar ligt een 2200 in
    die heeft een hele tijd bij egbert de boer te koop gestaan die manta

Mikie
    Participant
    • Topics 1
    • Reacties 190

Aha, ik zag je voor het eerst:D Ik zie ook wel eens een blauwe GSI en een koperkleurige B1 in de omgeving..:cool:

De blauwe GSI die je wel eens ziet, kan dat deze zijn geweest ??:;)

peter82
    • Topics 0
    • Reacties 6

Origineel gepost door Mikie

De blauwe GSI die je wel eens ziet, kan dat deze zijn geweest ??:;)

:hmmz Nee, ik den het niet. Die ik zag was helemaal blauw, en ik had van iemand gehoord dat hij hem net had laten spuiten.
    :D

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 6,590)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.