Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Merci
Helaas was het niet de carterventilatie,… net compressie gemeten. Cilinder 3 -> RIP.
Weet iemand of deze nog bij Opel verkrijgbaar zijn? Wat kosten ze nog? Weet iemand de bestelnummer?
Ik heb gewoon nog geen enkele tegen gekomen :( waar kijk jij ?
Bedankt voor de reacties. Ik heb er eentje op de kop kunnen tikken :jerry
Hallo Maurice,
Dank voor de info. Heb je er zo nog eentje liggen? Of weet je waar ik zo nog eentje op de kop van kan tikken?
Bedankt! Pieter
Ok dit mag dicht ! :)
Ik heb me een nieuw set veren moeten bestellen dankzij de bekrompen Belgische wetgeving rond tuning.
– Montageattest
– Validatieattest
–> Beide nodig in Belgie! En met het TÜV-attest kan men in Belgie niets aanvangen.28 november 2013 om 12:03 In reactie op: Calibra Turbo ’93 *14-05 Overhaulin’: plakplaatjes* #17472883Zeer mooi !!! Keep it up ! :)
Great stuff ! Heel fel bedankt!
Waar zijn fotos te vinden van jou wagen? Ik vind die kleur geweldig die ik hier onder je naam zie.
Nee, dat is gewoon de wet in Belgie, dat als je een niet originele set veren hebt, moet je 2 attesten hebben vooraleer je naar de technische controle gaat:
– montageverslag –> te verkrijgen bij FEDERAUTO. Enkel aanvraagbaar door een erkende garage.
– validatieverslag –> GOCA verslag opgesteld door de fabricant van de veren. Dit verslag is eigenlijk exact gelijk aan het TÜV-attest, het noemt enkel anders, maar alleen in Belgie heb je dit nodig.@InjectTheVenom –> dat zou super zijn. Bedankt.
@bluezafke –> ja ongelooflijk hier in Belgie.Nu ben ik er net achter gekomen dat ik deze verenset waarschijnlijk helemaal niet gekeurd ga krijgen,… Ik moet ook nog een GOCA “validatieverslag” voor de wagen hebben. Ik weet niet goed hoe dit te verkrijgen. Zoals ik het online gelezen heb zou een erkende garage in Belgie dit bij de invoerder van Opel in Belgie moeten aanvragen. De invoerder van Opel gaat dan aan APEX vragen om (gebaseerd op het TÜV-verslag) zo een validatieverslag op te stellen. Ik ben reeds in contact geweest bij de APEX-invoerder van Nederland, en hij heeft me verteld dat het waarschijnlijk niet mogelijk gaat zijn een GOCA validatieverslag te bekomen voor die verenset,… Man oh man
BTW. dit zijn mijn veren (en het TÜV verslag erbij):
Front springs: APEX 60-80301-VA252/98
Rear springs: APEX 60-80302-HA252/98Wie kan mij verder andere verensets aanraden die bij de aankoop een GOCA-attest meeleveren? Liefst een verlaging rond de 30mm.
Bedankt, ik heb ondertussen een TÜV-certificaat via APEX bekomen, moest iemand ooit eentje nodig hebben, PM me.
Hallo,
Ik heb ondertussen het TÜV certificaat via APEX bekomen. Nu blijkt dit in Belgie weer niet te voldoen en dient er ook nog eens een GOCA goedkeuring bij te komen. Dit gaat geld kosten,… typisch.
Moest iemand ooit het TÜV certificaat nodig hebben, PM me dan.
Bedankt.
Hoi Manta-aero,
Dat is dus exact het antwoord dat ik zocht,… Het is dus het KW71 Opel Protocol.
Deze device ziet er goed uit,… heb jij er zo eentje? Of ken je iemand die hier ervaring mee heeft? :)
Dank!!!
Bedankt!
Heb jij toevallig ook de pin-layout van de 10-polige stekker bij een C20LET?
Ja bedankt! Alles komt dik in orde :)
Bedankt voor de tip!
De Calibra wordt in Belgie opgebouwd :) Ik woon enkel in Munchen.Daar gaan we zeker op letten :) We zijn ook op zoek naar een klep met de ruit nog in om de kosten te sparen ;) Deze ruit nemen we er uit en steken inderdaad nieuwe rubbers.
Bedankt! Vele groeten, Pieter
Super! I’ll keep that in mind!
Vele groeten,
Pieter
Hahaha :) Goede vraag :)
Heel fel bedankt voor de informatie!
Groetjes. Pieter
Hallo Patrick,
Spijtig genoeg woon je wat te ver van ons af.
Weet je misschien of het klopt dat een Calibra Turbo achterruit meer getint is dan een XE, NE, V6 Calibra achterruit?
Toch bedankt voor het aanbod.
Super bedankt! Origineel bij Quadconversions niet meer op stock :(
Weet iemand nog een andere plaats waar deze bestelbaar zijn?
Bedankt voor de tip! Heb ze daar inderdaad gevonden: http://www.showoffimports.nl/product.php?productid=23177
Weet iemand hoe deze achterlichten noemen? In het 2e filmpje.
Ok Super!
Ik contacteer hun ;)
Deze heb ik: .
Waar heb je deze silicone slangen gehaald?
@Corsa_GSi wrote:
Je kan hem beter afstellen en is ook beter geschikt voor hogere turbodrukken zo’n wastegate.
Vroeger stond die online die manual, nu niet meer.
Ok thanks! Is het deze wastegate? http://www.vmax-performance.de/shop/product_info.php?info=p6477_Vmax-einstellbare-Wastegatedose-C20LET.html Of is dit een nog nieuwere versie van V-Max?
-
AuteurBerichten