C20LET Motronic Diagnostics type

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) C20LET Motronic Diagnostics type

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17258602
    Da P
      Lid sinds:
      5 August 2004

      Hallo iedereen,

      Ik heb al serieus zitten zoeken op google over en OF de Motronic diagnose poort (onder de motorkap rechts bovenaan) het OBD protocol gebruikt. Maar ik vind niet echt goede informatie hierover. Kan iemand me hier een goed antwoord op geven? Is dit OBDI, OBDII? Als het een ander protocol is, weten jullie details hierover? K-line, CAN-bus, etc. Alle informatie is welkom :)

      Groeten,

      Pieter

      #18153008
      TRPower
        Lid sinds:
        13 October 2008

        Gebruikt een obd protocol
        De rest waar je t over hebt is pas vanaf 2005 aan de orde

        Uitlezen met opcom is mogelijk, met verloopstekker

        #18153009
        Da P
          Lid sinds:
          5 August 2004

          Bedankt!

          Heb jij toevallig ook de pin-layout van de 10-polige stekker bij een C20LET?

          #18153010
          Manta-aero
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 June 2004

            Je moet eens zoeken op Proenium PGE-1. Dan kan je hem met OBD 2 ofwel bijvoorbeeld een Bluetooth adapter op je tablet of mobiel uitlezen.

            #18153011
            Da P
              Lid sinds:
              5 August 2004

              Hoi Manta-aero,

              Dat is dus exact het antwoord dat ik zocht,… Het is dus het KW71 Opel Protocol.

              Deze device ziet er goed uit,… heb jij er zo eentje? Of ken je iemand die hier ervaring mee heeft? :)

              Dank!!!

              #18153012
              Manta-aero
              Deelnemer
                Lid sinds:
                29 June 2004

                Nee heb deze nog niet, tegen de tijd dat ik met mijn c20let ga rijden, ga ik er zeker nog een keer naar kijken want het lijkt me wel wat! Heb namelijk wel een bluetooth adapter voor mijn BMW E92, waarmee je storing end. Via obd2 kan uitlezen. Erg handig!

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.