Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
wel je zit met hetzelfde idee als ik.
Ik ga op mijn c20ne dubbele webers 40er zetten.
Maar ik moet juist nog de aanzuigbrug (inlaat collector)hebben.
en dat gaskabel mechanisme maak ik zelf.grts kenny
mooi project, trouwens heb je daar ook een mooie capri staan.:thumbup
niet normaal deze build off….
Ik begin echt jaloers te worden op deze D.
Ik ga dit hier eens goe bestuderen en ideeën opdoen.
Prachtige bouw maatje….Die rolkooi die ziet er echt waanzinnig uit:wors
ik heb eentje gekocht dat opgelast stond.
Maar toch nog eens goed gekeken en in de ruit opening van de koffer toch een plekje gevondengrts kenny
lijkt misschien een stomme vraag.
Maar welk nut heeft dat tankje, en wat doet dat juist met de motorische eigenschappen van de motor.
Sorry ik ben nog niet zo goed op de hoogte van die fijne kneepjes.
Maar ik ben hier op het forum aan het studeren zodat ik mijn motor van de Kadett D ook een juweeltje wordtgrts kenny
ramt er een dashboard in van een astra G.
Mits aanpassing past alles erin.
Ik ben van plan om een astra F dash in mijne vriend zijn kadett D te Monteren.
In mijn kadett D komt er terug het originele dash in (vind ik echt een race-dash)grts
ik heb misschien een stomme vraag,
Wat doe je met de standaard ECU?
Kan die de motor nog regelen?
Want ik was indertijd ook aan het informeren om een turbo-install op de 8klepper.
Die gaven mij de raad om een Wide-Band lambdasonde en een compleet andere ECU.
Met die raad was ik dan beginnen zien naar prijzen van dit alles, maar de moed zakte rap in de schoenen.
Dus koos ik maar voor een opstelling met 2 dubbele webers.grts kenny
nvt_opel maak je maar geen zorgen.
Testen die handel,… moest je weten wat ik al van motoren heb opgerookt, indertijd 2 blokken van mijn corsa en een reeks blokken van mijn racemotto.En misverstanden en problemen zijn er om opgelost te worden snappie.
dit zijn gebeurlijke dingen die gevolg zijn van het feit heel veel mensen te kennen.origineel gepost door corsaboy
@sjoerd, beste stuurlui staan aan wal en weten het altijd beter over de motor die je hebt gebouwd…Tja de mens zit raar in elkaar.
ieder onder zijn eigen motorkap, dat zou beter zijn.;)Je kan wel leren van elkaar maar als er niks verkeerd gaat kunnen we ook niet leren.
Wie niks doet, doet niks verkeerd snappieIk ben van Beveren-Waas.
dat is de kanten van antwerpen.
Ik ben lid van Opel Drivers Belgium, waarschijnlijk wel bekend onder sommigen van het forum.
Ik zal binnenkort ook een topic open met mijn D project
grts kennyhey nick, ik ben ook van het belgenlandje.
Ik ben ook aan een Kadett D bezig er komt zoals bij jou een c20ne in met dubbele webers.
Ik zal dit project blijven volgen en hopelijk wat leren.
Dus ideetjes wisselen kan altijd.
Grts kennymijn relais zoemt als ik niks doe,
het gaat over een Kadett d.
Ik was een digidash aan het aanpassen.
Dus als ik de knipperlicht hendel naar links of rechts doe dan knippert de wagen naar behoren maar als ik niks doe zoemt dat spel constant.
Als ik de alarmlichten aanleg knipperen de pinkers naar behoren.rara wat kan het zijn?:hmmz
grts kenny
hierzie nen dorpsgenoot.
Herman moest je even nie weten wie ik ben.:hmmz
Ik ben een paar dagen voor uw vertrek op verlof eens gestopt om de manta te bezichtigen.
Ik degene met die groene astra G, en een D-dett in opmaak.
ik had het dan al gezegd “prachtige Manta”.Ik hoop dat mijn D’ke ook zo’n onthaal krijgt, maar da zal maar voor volgend jaar zijn.
Grts Kennyhoi ik ben Kenny, ik ben hier nieuw.
Ik ben druk bezig een D-detje aant opknappen.
Er komt een c20ne in.
Maar oorspronkelijk is het een1.2 met een 4-bak.
Wat moet ik veranderen aan de versnellingspook of het mechanisme van de pook, om er een 5-bak in te lepelen.
Graag wat advies?de steunen van de motor da zoek ik wel uit maar die versnellingspook die houd me wakker.
grts kenny
-
AuteurBerichten