Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Beetje late reactie misschien maar topics worden nog wel eens gelezen dus hier mijn 2 cent.
Had zelfde probleem met de X16XE en heb dat opgelost door een 2e rubber van eenzelfde soort dop erop te wringen.
Deze schuif je dan iets verder dan de normale rubber ring en dat sloot bij mij prima af dan.Sorry dat het ff duurde.. had wat problemen met de stekker die niet lekker zat, ander klokje erin gezet en alles werkt weer naar behoren.
Met grote dank voor de info :DHad ff tijd en heb op de rode draad een plus aangesloten, de klok reageerde direct met de mogelijkheid de datum en tijd in te stellen.
Alles weer ingebouwd, draai de sleutel van het kontakt om.. helamaal niets meer.
Zal er nog wat dieper in moeten duiken, het begin was in ieder geval veelbelovend.En wat een bijzondere foto met alle modellen bij elkaar, zelfs nog een Corsa met kont haha, prachtig tnx.
Kan niet wachten er mee te beginnen hoop dit weekend.
Volgens mij geldt dat in de regel ook voor alle Corsa zover ik weet.
Corsa B Station !? Nooit van gehoord, opgezocht en bestaat echt, grappig.
Zal dan in het buitenland zijn want ik heb ze hier nog nooit gezien.Held.. je bent geniaal.
Dacht dat ik alles afgezocht had, dit moet hem worden.
Zie ook wat ik vergeten was namelijk op pinout te zoeken.
Ik laat weten of het gelukt is :thumbhttp://www.problemcar.nl/viewtopic.php?id=191679
Had ik inderdaad al gelezen, probleem bij mij is dat vanalles weggeknipt is zodat ik niets kan. Tis al een wonder dat de rest nu werkt.
Zodoende zou het voor mij het makkelijkste zijn als ik wist welke kleur de draad is die voor de constante spanning moet zorgen naar het klokje toe.
Dan kan ik die er wel op solderen of knijpen.Ben ook bezig om bij een andere corsa het te gaan meten, maar dat gaat nog niet zo vlot.
Zat ook al tegen die kale dopjes aan te kijken, heb ik een tweede handgreep op gezet maar dit is duidelijk de betere oplossing :thumb
Setje angeleyes met lichte gebreken op de kop getikt, dopje en een stelschroef zaten los, geen probleem.
Alleen de wenkbrouw heeft 1 lampie waardoor het niet 1 streep licht wordt, toch iets meer moeite.Lang leve de nieuwe leds..
Beugeltje op maat..
Auw.. boos, beter dan ik had gehoopt :D
Hoop dat foto er goed op staat.. keek er recht in whuhuh :shock:
Zou geweldig zijn, je kijkt er toch telkens tegenaan niet, bedankt alvast.
Ja heb in de gaten dat het toch meer gedoe is dan ik hoopte
zeker bedankt voor het snelle reageren.@wim-v6 wrote:
Kabelboom startonderbreker etc etc.
Of alles van de c14nz op de X14SZ motor zetten.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Echt saai, achteruitrij-schakelaar nagekeken, kapot gelukkig. ;)
Bij mij was de kabel gebroken en zo sportief als ik was reed ik
door op de toerenteller, mooi geen bekeurings maar..Zonder dat ik het in de gaten had dat het daar aan lag
stopte mn motor telkens als ik voor de stoplichten
de koppeling in trapte. Dacht eerst EGR, afgedopt
maar weinig verschil. Wel directer gevoel in motor.Nieuwe tellerkabel erop en 2 problemen opgelost.
Kan fantasie wezen maar volgens mij geeft de teller
de snelheid door naar de computer, dus..Teller kan natuurlijk ook kapot zijn.. sterkte..
Update..
Weet nu zeker dat in ieder geval bij de X14XE de teller snelheid doorgeeft naar de computer
waardoor deze dan slechter gaat lopen.Top!
Als ik deze zie krijg ik bijna heimwee mn ouwe A
:wub
-
AuteurBerichten