Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
je hebt daar 2 verschillende pakkingen bij: een dikke en een dunne
dan kan je beide pompen gebruikende kleppen van de 1.6 zitten dieper in de kop, deze zijn 4 mm korter als de 1.3
daarmee zitten de kleppen met de 1.3 kop al automatisch 4 mm dichter bij de zuigersheb deze onderdelen liggen, maar mocht er niet mee rijden in de competitie, maar met deze folder kan ik het bewijzen dat er genoeg van gemaakt zijn onder licentie van opel
heeft daar iemand de orginele folder van? waar de webers op afgebeeld zijn
voor deze hier ook te kunnen gebruiken in de competitievoor een corsa A 680€ hier in belgie
moet de curve van de ontstekings vervroeging hebben
zitten hier echt de achterste veren op de schokbreker?
of is dit een foto van een andere set21 september 2010 om 14:40 In reactie op: onderdelen gezocht 1.3 s / 1.6s oudere OHC motoren #17731399wat voor onderdelen zoek je?
orginele of aangepaste?heb bij een c12nz al eens gehad dat de riem brak
gewoon nieuwe er op en rijdenblok een keertje honen en nieuwe zuigerveren en probleem is opgelost
origineel gepost door Bart Hoedemaker
Je zit met de ” pomp benzine ” hier als je veel hoger in compressie wilt gaan met een atmo blokje zonder detonatie. Maar brandstoffen zoals de verschillende soorten avgas 115 of 145 octaan zijn denk ik ook niet toegestaan op circuit?gewone benzine gaat best goed, ik rijd met een cv van 13.5/1 op 98 benzine in mijn 1.3 irmscher
maat van me heeft ook een complete set te koop
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=120694
ik moet zaterdag in sassenheim zijn , dus kan het wel meebrengen, is niet zo ver van jou geloof iktuimelaaroverbrenging is 1,629
16sv is toch een smallblock carbu motor
ik heb destijds wel eens gereden met een elektrische benzinepomp voor carbu, afkomstig van een oude honda civic
23 februari 2010 om 14:09 In reactie op: nokkenas c16nz in 12ST met electrische benzinepomp #17619856dat past allemaal
je moet alleen in het oog houden of je ontsteking in de nokkenas past, sommige nokkenassen van een 1.4 hebben alleen een gat in de nokkenas, en de ontsteking van de 1.2 is normaal met een gleufcarburator en uitlaat zijn anders
is volgens mij enige verschilkomt wel goed op deze motor:thumbup
je moet volledig dwars door je spruitstuk boren voor een gasklep-as (zelf maken) en dan per inlaatkanaal een gasklep maken , dan staan al je gaskleppen syncroon en kan jer er een gaskleppotentiometer op zetten
Origineel gepost door crosserke
hey, waar kan ik de goedkoopste bilstein B6 sport P36-0146 schokdempers kopen, iemand een gedacht?kijk eens op de engelse ebay 50€:o
effe wat fotootjes van mij met me corsa:thumbup
-
AuteurBerichten