Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
heb laatst van uit een meeting in belgie meerhout op de terug weg met een mb 55 amg touring gesport en mede een porsche cayene turbo……..nou geen probleem hoor.
op de heen weg achter een z4 en twee porsche 911 type gezeten maar na twee keer gas geven gingen die ook maar naar de rechter baan
hahahaha lache andre!!!
en idd V power doet wel veel met je motor………….
als je niet uitkijkt slopt het heeeeel veeeeel
vind het wel een gok
:wub octaan 100:wub:wub
origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
origineel gepost door chucky66
injectoren zijn 470 cc
genoeg voor 380pk
blijft octaan 95 die Vpower
thank nu bp ultimate is 98
nog goed voor de freebees ook:thumbupwaarom heb je hem dan niet op 380 pk laten afstellen als ik vragen mag?
en idd 98 van de gulf hier in groningen is goed :)
als je even terug leest zie dat mijn brandstof pomp te kort kwam…………………….daarom
@ corsa_gsi
ga jij maar lekker op 95 afstellen hoor…….kan heeeeel goed.
scheelde bij mij maar 30 pk !ze konden bij de Gulf hier niet bevestigen dat die rooie slang nog steeds 98 was
dus ik durfde dat niet te gokkenoke man beter leuk om te lezen verschillende auto’s verschillende mensen verschillende tuners.
ben benieuwd naar je grafiekinjectoren zijn 470 cc
genoeg voor 380pk
blijft octaan 95 die Vpower
thank nu bp ultimate is 98
nog goed voor de freebees ook:thumbupnee ik heb genoeg prijzen:wors:wors:wors:wors:wors:wors
hahahaha
nee geintje prijzen kan je niet genoeg hebben.
maar time atack is niets voor mij.
vind het leuk om te volgen en zien .
ook sprinten niets voor mij.
zeker beterzzzzzzzzz
en ga je nou weer naar eds??????????????
of ga je nou naar een echte bank……….Klasen????????????
en al geweest bij botter??
hee beter man ben blij dat je tevreden bent.
die 470cc injectoren heb ik nog voor je te koop.ik ben vandaag bij kasen geweest ook heeeeeeel tevreden.
begon met c20let 197,4 pk
eindigde met 359,7 498nmmaar nog zwaardere benz.pomp en grotere injectoren komt er meer.
hahahaha hij neemt ons in de zeik
hij is een krantewijk aan het lopen om ze benzine geld te verdienen
:jerry:jerry
of hij zit diep teleurgesteld te huilen
KOM OP MET DIE FILMPJES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
origineel gepost door louwe 16 klepper
er staat in de advertentie ook nergens dat het een garrett
turbo isdus snap de discussie niet???????
want aan de prijs kun je al zien dat je niet te veel mag verwachten
mijn gt 28rs kostte nieuw 1600
even om aan te tonen
wat een garrett kostok daar zal ook wel een beetje dan naam van betaald zijn
ligt er aan waar je hem vandaan hebt………….
ik vind 16 meijer wel heeeeeel veel voot een gt28rsik heb de mijne zelf uit the USA mee genomen dat scheeld heel veel met hier en dan heb je n og een groter huis er op ook
toch ook nog even een vraag ik heb ook andere spacers nodig voor artec.
maar weet iemand waar ik die kan bestellen?
gr fredik hebzelf ook een paar collins liggen ze zijn gewoon goed
nee is los bestelbaar.
bij een gewoon kleppen deksel krijg je ook geen rode L voor de bougie bij.
dus bij tuning spullen al helemaal niks extra.wilde hem zelf graag hebben maar toen ik hem goed bekeek vind ik hem toch minder dan de orginlele
in chroomhoe bedoel je compleet???????
hoe compleet wil je een kleppen deksel hebben!
een kleppen deksel is gewoon een kleppendeksel
eigen bouten ordinele pakkingik kan ze gewoon bestellen ….
zijn wel €850,-origineel gepost door geert666
origineel gepost door chucky66
blijft een laai lichter die Johnen waarom dan?
om de hele simpele reden dan hun zich verschuilen achter afspraken.
ik en wel meer mensen die ik ken hebben een motor bij hem laten bouwen.
als je dan afspraken maakt over ik wil goede zuigers sterke lagers scherpe nokken assen enz.en de motor is klaar en je vraagt welke zuigers,nokken assen er in zitten dan krijg je van John een antwoord waar je niks mee kan.
een antwoord als je uh iets van straat serie nokken en zuigers uit duitsland{ja van risse en die komen van een man uit de hoek van den haag via engeland }
mijn eerste motor liet na 1700 km echt in elkaar met van dag 3 dat ik er mee reed alleen maar olie druk problemen.bleek een OUDE olie pomp in te zitten.
nou als je €4000,- betaald met inruil eigen c20xe voor revicie
mag je toch minimaal verwachten dat er een NIEUWE olie pomp in komt.en dan na bouwen van weer een andere motor nog knaken van mij willen hebben omdat hij eerst probeerde mij de schuld te geven.
mijn maat heeft in de zelfde tijd ook een motor laten bouwen en had alleen maar problemen het afstelling van de kms.
maar volgens John lag het daar niet aan.
het lag eerst aan het contact slot,daarna aan brandstof pomp toen aan zijn relais.
veel belovende pk’s als je een ander lucht filtebak maakt voor de TB’S krijg je zo maar 15 tot 20 pk winst.
mooi niet dus maar wel bij het afstellen een nieuwe kms snel er in proppen daarna waren zijn problemen over…..
maar wel veel geld extra uit gegeven om niks.laatst iemand met een NIEUWE motor.
hij liet hem daar afstellen zegt tegen johan , he maat motor is nieuw moet nog inlopen dus uitkijken.
ding volgas op de bank …..jaja loopt kapot.
en je raad het al ……….niet kronenburg zijn schuld.vroeger het hele forum van vw kwam daar …hebben veel van dit soort problemen gehad ….komen daar niet meer.
dus niks uit de lucht gegrepen…..pure ervaring.
en ga ze nu niet verdedigen.
toen ik daar een keer was lachte John mij uit dat ik naar DDV ging om mijn TB’S te kopen met een DTA en het daar liet afstellen.
hij zij zet je navigatie maar aan je zal er nog vaak komen.nou mijn maat met zijn problemen is daar een keer of 5/6 geweest ik maar 2 keer bij dennis.
KRONENBURG IS GEWOON EEN LUL ALS HET OM PARTICULIER WERK GAAT
andere projecten zijn sponser werk die kijken niet op 10.000 eurie ………IK WEL
blijft een laai lichter die John
en dan nog winnen van een 360pk turbo:agent
-
AuteurBerichten