16-6 bij Klasen motors geweest

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) 16-6 bij Klasen motors geweest

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
  • Auteur
    Berichten
  • #17690259
    Corsa_GSi
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 June 2004

      Nice :thumbup

      Als deze setup al bijna 400pk draait, dan gaat die nieuwe van mij dat zeker halen :P

      En ja ik laat hem gewoon op VPower afstellen. Ondanks dat iedereen zegt dat het maar 95 is, klopt dat niet!! Heb het er met mijn buurman overgehad, die was eigenaar van 2 Shell stations, en het verhaal is dat je in NL alleen 95 en 98 octaan mag verkopen (is iets wettelijks schijnbaar), daardoor kan er geen 97 op de pomp staan!

      Mijn blokje draait prima op onze V-Power 97, 265pk en 330Nm uit een standaard LET met 0.9 bar. :agent

      #17690260
      Mike16v
        Lid sinds:
        1 July 2004

        Jij blijft ook maar bezig he hahahaha
        niet je klepdeksel laten stralen meer he :P

        ziet er goed uit man , en klinkt super :thumbup:thumbup:thumbup

        #17690261
        chucky66
          Lid sinds:
          12 July 2004

          origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi

          origineel gepost door chucky66
          injectoren zijn 470 cc
          genoeg voor 380pk
          blijft octaan 95 die Vpower
          thank nu bp ultimate is 98
          nog goed voor de freebees ook:thumbup

          waarom heb je hem dan niet op 380 pk laten afstellen als ik vragen mag?

          en idd 98 van de gulf hier in groningen is goed :)

          als je even terug leest zie dat mijn brandstof pomp te kort kwam…………………….daarom

          @ corsa_gsi

          ga jij maar lekker op 95 afstellen hoor…….kan heeeeel goed.
          scheelde bij mij maar 30 pk !

          #17690262
          giuliettaevo
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 November 2006

            @ Corsa GSI;

            Je hebt helemaal gelijk.:thumbup

            97 octaan mag niet op de pomp staan in NL, alleen 95 en 98. Vpower is gelijk aan 97 octaan.:vertag

            #17690263
            sebastiaankadettcabriogsi
            Deelnemer
              Lid sinds:
              27 November 2005

              @ chucky excuus heb er overheen gelezen,

              @ giuliettaevo dat d8 ik ook al dat vpower in NL octaan 97 was, heb het wel vaker gelezen/gehoord.

              #17690264
              Andre Botter
              Deelnemer
                Lid sinds:
                4 July 2004

                origineel gepost door Corsa_GSi
                Nice :thumbup

                Als deze setup al bijna 400pk draait, dan gaat die nieuwe van mij dat zeker halen :P

                En ja ik laat hem gewoon op VPower afstellen. Ondanks dat iedereen zegt dat het maar 95 is, klopt dat niet!! Heb het er met mijn buurman overgehad, die was eigenaar van 2 Shell stations, en het verhaal is dat je in NL alleen 95 en 98 octaan mag verkopen (is iets wettelijks schijnbaar), daardoor kan er geen 97 op de pomp staan!

                Mijn blokje draait prima op onze V-Power 97, 265pk en 330Nm uit een standaard LET met 0.9 bar. :agent

                Ja hoor V power is fantastisch verder dan 330pk kwamen we niet door die troep:sleeping:sleeping:sleeping
                En als het 97octaan is waarom zit er dan zo veel verschil tussen gewoon 98 en V bagger.
                Bij mij komt die zooi er niet in:fy1

                #17690265
                zetos
                  Lid sinds:
                  4 January 2009

                  origineel gepost door Andre Botter

                  origineel gepost door Corsa_GSi
                  Nice :thumbup

                  Als deze setup al bijna 400pk draait, dan gaat die nieuwe van mij dat zeker halen :P

                  En ja ik laat hem gewoon op VPower afstellen. Ondanks dat iedereen zegt dat het maar 95 is, klopt dat niet!! Heb het er met mijn buurman overgehad, die was eigenaar van 2 Shell stations, en het verhaal is dat je in NL alleen 95 en 98 octaan mag verkopen (is iets wettelijks schijnbaar), daardoor kan er geen 97 op de pomp staan!

                  Mijn blokje draait prima op onze V-Power 97, 265pk en 330Nm uit een standaard LET met 0.9 bar. :agent

                  Ja hoor V power is fantastisch verder dan 330pk kwamen we niet door die troep:sleeping:sleeping:sleeping
                  En als het 97octaan is waarom zit er dan zo veel verschil tussen gewoon 98 en V bagger.
                  Bij mij komt die zooi er niet in:fy1

                  Helemaal mee eens mijn oude gsi liep ook beter op bp ultimate dan op v-shit. Gooi er maar eens een paar keer bp 98 in dan merk je het wel. In mijn zlet heb ik er geneens aan ged8 om v- shit te tanken..:fy1:fy1

                  #17690266
                  InjectTheVenom
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 December 2004

                    En de 100 octaans V-Power die je in Duitsland kunt tanken dan?

                    #17690267
                    Andre Botter
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      4 July 2004

                      origineel gepost door InjectTheVenom
                      En de 100 octaans V-Power die je in Duitsland kunt tanken dan?

                      Ja dat is goeie shit:D maar dat hebben we hier niet:cry

                      #17690268
                      chucky66
                        Lid sinds:
                        12 July 2004

                        :wub octaan 100:wub:wub

                        #17690269
                        sebastiaankadettcabriogsi
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          27 November 2005

                          gulf challanger schijnt 98 te zijn met 5 % bio-ethanol waardoor het 100 zou moeten zijn.

                          maar of dat echt zo is..

                        11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.