Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Oke dankje!
Ik zit nu zelf even in dubio wat ik ga doen straks.
Maar dat komt wel weer goed, ik weet nu in elk geval even wat voor mij het belangrijkste is.Het is een orginele lip, GM logo staat er in en het is van PE.
Ik weet wel dat er wel meerdere zijn die de lip hebben vast gekit, maar of het origineel met een soort dubbelzijdige tape vast zit..@bmwmanu wrote:
Alles sta nog steeds te koop.
Weinig deftige reacties gehad,zeer teleurstellend.
Veel bieders niemand dat komt kijken.
Of mensen die min prijs willen weten en een auto willen kopen vanop afstand zoals Dickie Nieboer
om daarna voor het 3x zoveel te verkopen (die worden het helaas ook niet!!!)om vervolgens de c20let eruit te halen en de carroserie weer verder te verkopen,
zoals meerdere autos zijn voor gegaan..
erg jammer, daar gaan alle mooie opels waar erg veel tijd en aandacht aan is besteedkomt vanzelf een liefhebber op je pad
volgens mij is er de afgelopen tijd niet veel meer gebeurd of wel? :D
gr jeffrey
tis een leuke wagen, jammer dat je em gaat verkopen.
maar goed een begrijpelijk iets dat je iets wil hebben waar je hart bij ligt.en ja een auto is een object waar je geld in stopt maar uit eindelijk weinig voor weer krijgt.
tenzij het echt geld waard wordt, of je moet er zeker van zijn dat het DE auto is en dat je er een aantal jaren mee wil doen.zelf ben ik persoonlijk niet zo’n liefhebber van andere koplampen.
angel eyes vallen wel weer bij mij in de smaak, maar men gaat er zover in door dat de kwaliteit er niet op vooruit gaat.
laat staat dat er koplampen gemaakt worden die niet eens bij een auto passen, wat gewoon een verkrachting voor je auto is..
zelf vind ik de orginele smoke koplampen van astra nog altijd het mooist staan.succes met de verkoop zou ik zeggen, de volgende eigenaar heeft er in elkgeval een leuke wagen aan.
Wauw prachtige kadett man!
Showroom staat!
:kewlpicsja en de sport 2/njoy koplampen :P
en die van mij krijg je niet hahahagr. en tot vrijdag
ben vandaag ff met de astra door de wasstraat geweest,
uiteraad de volle programma, want de bodem mocht ook wel even goed gereinigt worden met alle pekeltroep van laatste tijd.hierna eens even flink huisgehouden en de auto van binnen helemaal schoongemaakt. :P
vervolgens nog even met een soort bumperblack poets (weet de benaming zo niet maar wel machtig mooi spul)
de stootstrippen weer mooi van grijs naar mat zwart gepoetst wat zeer nodig was door alle pekel :agenteind resultaat, hij staat weer superstrak in de lak :afro
das zonder man de schade! :(
mijn ouders mogen ook met hun astra g naar schadebedrijf, eerst een idioot voor de auto bij de stoplicht die achteruit rijd en de trekhaak in de bumper drukt. gister rijd er een student tegen aan die de auto nooit heeft zien staan.. waar ze de ogen hebben tegenwoordig????
deze jongen was nog wel van het fatsoenlijke stempel om een briefje te schrijven, heb de knal zelf wel gehoord met mijn vader en we zagen hem al staan dus kon de 2e schade formulier geschreven worden in nog geen 3 week tijd.. :mad:enige om de omvang in lijn te houden ivbm je bumperlip voor en achter zou m3 het wel weer in lijn zetten.
toch vind ik de skirts van de fotos die frenkie post van berichtje hierboven ook netjes staan.je hebt in elkgeval een super mooie kadett! :D
toch moet ik zeggen dat ik die ervaring helemaal niet heb met mijn astra g uit 2003.
zet hem altijd in de eerste versnelling weg, en de volgende keer dat ik hem pak dan rij ik gewoon normaal weg niks aan de hand.
wel moet ik me deur rubbers nog even invetten :angelhad nog even de fotos weer gevonden nadat ik de vraag zag, alleen kan ze niet kleiner maken.
hehe, had ook problemen om die radio er toen uit te halen.
had het met gebogen spaken van een fietswiel in de gaten gedaan toen,
spijkers waren net te kort.lastige is dat de slede zelf ook nog weer vast zit met inbusjes voor en achter geloof ik (dit weet ik niet meer zo precies)
groetjes
okeej, dan heb je dus die parelmour kleur.
jah dat is lastig spuiten inderdaad, een kennis van mij heeft die kleur ook op zijn astra g, onder kleur verschil kom je denk ik niet uit.nou hopen dat je een nette bumper in de kleur kan vinden!
succes :thumbup
20 juni 2010 om 10:15 In reactie op: Astra G sport II 1.6 2003 problemen met "stotterende&qu #17686329jah die 300 eu. zou dan denk ik ook montage kosten bij inzitten neem ik aan?
of je moet mazzel hebben dat misschien hier nog iemand een goede egr heeft liggen voor je voor een redelijke prijs.groetjes jeffrey
voor die 160 euro had je beter die coupe bumper die je hier werd aangeboden kunnen ophalen van astratjeg01hh, en laten spuiten in de kleur :D haha..
maar wel zwaar K van de schade zo te lezen!
succes met herstel, en de bumper is even goed zoeken bij sloperijen, of op marktplaats, en hier is ook wel wat te krijgen op opelforum.groetjes jeffrey
ik heb zelf sinds kort een splinternieuwe remus onder mijn astra laten zetten, betreft prestaties heb ik het gevoel dat hij feller is geworden. het geluid is nog niet zo denderend omdat het nog ingebrand moet worden, bij warme motor hoor ik het pas.
persoonlijk zeg ik, dat ik er geen spijt van heb dat ik een remus nieuw heb gekocht.ook 2e hands had ik kunnen kopen maar goed ik kreeg garantie geld van mijn velgen terug gezien mijn lak na 4 maand al begint te scheuren :S baal er enorm van dus wou ik gewoon voor een nieuwe gaan en geen geauwehoer.
remus is rvs, evenals sebringh, bij deze einddempers weet je gewoon dat je kwaliteit voor het geld in huis haalt.
novus zou ik zo 1,2,3, niet kopen, heb er geen ervaring mee maar het merk zelf spreekt mij ook niet zo aan.mijn aanrader is toch echt sebringh of remus, en net als wat opelroos zegt, kijk es op marktplaats of kijk eens op speurders.
daar kom je vast wel een leuke einddempertje tegen voor een nette prijs!succes met de zoektocht :D
hey sidni, ben benieuwd naar de fotos!
het was me nog niet opgevallen toen ik bij jullie stond met alain dat je een witte vlek van de zonnebril hebt :P
moet zeggen ben zelf ook goed verbrand!verder was het een zeer geslaagde dag! :wors
en super bedankt voor het mooie weer! :D hahahik heb in begin met gsifreak toen ze in groningen bezig waren nog gezien dat ze met de motorkap bezig waren, die gekke dingen ervoor te maken haha.
maar hij is wel netjes geworden!
en schrok ook wel ff van het geld wat het gekost heeft, ik dat er persoonlijk zelf niet voor over!okeej, dat is goed om te weten aangezien ik er al aan zat te denken om die van 20 op te halen omdat ik dat niet duur vond..
maar zo te horen is goedkoop in dit geval een duurkoop!okeej, dat vermoeden had ik dus al een beetje
weet ik dat ook weer, voor als ik dat wel aan schaf :agent :P
neem aan dat dit niet bij merk verschillend is?
ik zag ze laatst bijv. van autostyl voor iets van rond de 20 euro dacht ik, en nog een andere merk van rond 50/60 euro
wat voor mij wel een flink verschil maakte. weet niet of hier ook wat bevestiging betreft verschil in zit?
maar ga er vanuit dat het hetzelfde is?hey dankje voor de positieve reacties! :D
en ben nog wel even bezig met de auto, zo wil ik er met de tijd nog even een andere einddemper van remus onder hebben. en ik wil de trommelremmen nog even opnieuw in de lak zetten aangezien dat wat roestig begint te worden.en misschien dat ik voor nog een schroefsetje eronder doe..
hier ben ik nog niet helemaal over uit, aangezien ik best wel tevreden ben over rij prestaties (hij ligt gewoon strak op de weg en stuiterd niet al te veel), en hoe die er nu bij staat.
voor die 2,5 of 3 cm wat het ook is vind ik het niet zo nodig om hem naar beneden te doen. :hmmzhallo,
hier weer even een update’tjesinds ik de astra heb, ben ik lichtelijk bezig geweest om hem helemaal naar mijn zin te maken.
zo is ondertussen de coupe lip onder de voorbumper gekomenmaar sinds 6 maart staat de astra op nieuwe (17 inch) velgen.
wou eerst voor cup velgen gaan, maar toen ik deze zag sprak het mij vrijwel meteen aan en kon ik ze niet laten staan :P
ook heb ik hierbij mijn stadslichten laten vervangen, dus van geel naar wit licht.hier even een paar foto’s:
groetjes jeffrey
ik neem aan dat het over de steek gaat?
bij de astra f zijn de gsi uitvoeringen 4 gaats met schijf.
bij de astra g zover ik weet bij alle benzine motoren tot 1.6 16v 4 gaats met trommel,
en vanaf 1.8 16v 5 gaats met schijfremmengroetjes jeffrey
origineel gepost door OscaR-16v
die auto is geloof ik sowieso wel bekend op dit forum, was toen nog zo’n gezeik over dat veel mensen het een lelijke auto vond ofzo.astra komt uit groningen
is ook voor mij wel een bekende, stond veel bij bristol daarverder zonder dat er wat aan mankeerd, is niet leuk om er zo achter tekomen
-
AuteurBerichten