uitlaat voor mijn astra g

Forumindex Forums Modellen Astra uitlaat voor mijn astra g

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17222588
    wesleym
      Lid sinds:
      14 June 2010

      hallo beste mensen,

      Ik heb een vraagje.
      Sinds kort heb ik mijn Opel astra gekocht waar een standaard uitlaat onder zit. Nu weet ik van mensen dat een Remus uitlaat een mooi geluid heeft, alleen vind ik het moeilijk om aan een remus uitlaat te komen.

      Is er een ander merk dat misschien net zo goed is of net iets minder, en die je gewoon ergens kan bestellen.

      Ik ben bijvoorbeeld novus tegen gekomen……

      Wie kan mij helpen, want ze zetten overal bij “mooi geluid” maar is mooi ook echt mooi.

      iK wacht graag jullie reacties af :P

      #17689183
      Astra_DLS
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 March 2008

        Je hebt een heleboel merken vwb uitlaten. Laser is ook een bekende. DTM is ook leuk spul.

        #17689184
        Astra JP
          Lid sinds:
          12 March 2009

          Ik heb er een sebering uitlaat onder. Deze staan ook wel regelmatig te koop op MP.

          #17689185
          OpelRoos
            Lid sinds:
            26 August 2009

            Voor rond de 100-150 koop je een remus op Marktplaats, meer er voor betalen is dom. Nieuw kosten ze 400.

            http://www.youtube.com/watch?v=C2aV48X5uqs

            Remus van mn vriend op de dyno :D

            #17689186
            C-Furious
              Lid sinds:
              19 October 2008

              ik heb zelf sinds kort een splinternieuwe remus onder mijn astra laten zetten, betreft prestaties heb ik het gevoel dat hij feller is geworden. het geluid is nog niet zo denderend omdat het nog ingebrand moet worden, bij warme motor hoor ik het pas.
              persoonlijk zeg ik, dat ik er geen spijt van heb dat ik een remus nieuw heb gekocht.

              ook 2e hands had ik kunnen kopen maar goed ik kreeg garantie geld van mijn velgen terug gezien mijn lak na 4 maand al begint te scheuren :S baal er enorm van dus wou ik gewoon voor een nieuwe gaan en geen geauwehoer.

              remus is rvs, evenals sebringh, bij deze einddempers weet je gewoon dat je kwaliteit voor het geld in huis haalt.
              novus zou ik zo 1,2,3, niet kopen, heb er geen ervaring mee maar het merk zelf spreekt mij ook niet zo aan.

              mijn aanrader is toch echt sebringh of remus, en net als wat opelroos zegt, kijk es op marktplaats of kijk eens op speurders.
              daar kom je vast wel een leuke einddempertje tegen voor een nette prijs!

              succes met de zoektocht :D

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.