Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Toen heb ik het deurpaneel losgehaald. De bedrading vanaf het deurrubber en de stekker tot aan intern aan de plug van het deurslot toe visueel gecontroleerd. Maar daar zitten geen draadbreuken of iets dergelijks in. Alle pinnetjes in de pluggen etc aangedrukt.
De zekering gecontroleerd, maar geen resultaat.
Undjetzt?
Om deel 1 van mijn vraag alvast zelf te beantwoorden.
De reservesleutel van de auto had ook een kapotte cover en zodoende is die altijd in de kast beland.Maar door dit filmpje heb ik die er toch maar bij gepakt.
In het filmpje werkt het vergrendelen met de remote niet en dat lag aan vuil in het knopje.Dus toen ik de behuizing van sleutel 1 heb omgedraaid met sleutel 2 – werkte de vergrendeling weer.
Nu moet ik alleen nog de deur links achter weer in het geheel laten meewerken.
Hoi,
Bij mij nog niet, sloten springen nog steeds bij elke willekeur open en dicht.
De afgebroken sleutelbaard uit de houder, heb ik inmiddels vervangen en ik heb wat YT werk verricht.
In de sloten zitten microcontrollers 3 of 4 per deur die de stand van het slot uitlezen. Het kan zijn dat er 1 wat stoffig/ vuil is, waardoor de vergrendeling niet meer in de juiste stand terecht komt. Via zo’n computer bij de garage kan je uitlezen welke deur dat zou moeten zijn.Het portier links achter, kan ik momenteel alleen maar handmatig open en of dicht doen. Daar is sowieso wat mee aan de hand. En ze zeggen dat het een veelvoorkomend probleem is met de draaddoorvoer naar de deur.
Als één van de motoren kapot is kan je die niet zomaar vervangen, want dat komt nogal gevoelig. Het gaat om het type dat erin zit. Dat weet je pas als je m eruit haalt.Verder ben ik op dit moment nog niet.
Ik heb precies hetzelfde probleem.. Sinds een maand of 3 gaan de deuren random open of dicht.
Mijn linkerachterdeur heeft een momenteel helemaal een eigen wil en doet helemaal niet meer mee met de centrale vergrendeling.
En mijn sleutel werkt het ‘open’ knopje niet meer, nu viel gister ook de baard van de sleutel nog eens uit zijn behuizing, omdat die versleten is.
Maar nieuwe behuizing is besteld. De linkerachterdeur is denk ik een draadbreuk of slotfalen en dan moest het hele paneel van de deur af als ik dat goed had begrepen?
Het gekke vind ik echter dat dat hele vergrendeling momenteel niet meer doet wat die moet doen. Het willekeurig open of dicht gaan. Zelfs als ik de sleutel in het slot steek, de deur wil openen, wil die eigenlijk direct weer op slot.Even kijken hoor,
want deze kabelboom heb ik geinstalleerd + een kleine ‘kastje’
waar zou dan volgens jou de zekeringshouder moeten zitten?Dit is de situatie achterin de auto….
En ik heb het idee dat ik onder de 0247 een zekering moet toevoegen..????De truc die ik zojuist gebruikt heb is met een andere cd de cd eruit wippen..
Dus nu heb ik de cd er wel uit, maar het probleem blijft bestaan dat de cd speler de cd’s er niet meer uit wil gooien..
Goedemiddag,
Aansluitend op bovenstaand verhaal, hoop ik dat iemand mij nog kan helpen, aangezien het al een lange tijd geleden is dat deze post gestart is.
Ook ik heb een Astra J en heb er pas een trekhaak opgezet.
De kabelboom heb ik achterin de kofferbak aangesloten, maar nu moet ik de ena laatste stap nog doorlopen…. en dat betreft het vinden van de juiste zekering en deze op de juiste plek insteken. Zoals inderdaad ook op de foto staat. Kan iemand mij hier doorheen praten… Ik heb nu de zekeringsplaat bij het stuur open getrokken, maar wat heb ik dan verder nog nodig en hoe ga ik vanuit hier verder?
Groet
-
AuteurBerichten