Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
10 januari 2013 om 14:33 In reactie op: HOW TO:c20xe ombouw naar dubbele webers (met filmpje) #17463080
Heeft iemand dan nog toevallig een GTE ontsteking liggen ?
10 januari 2013 om 12:01 In reactie op: HOW TO:c20xe ombouw naar dubbele webers (met filmpje) #17463078Oke maar de werking van de ontsteking is wel het zelfde van bijde. alleen de gleuf gaten.
Maar ik heb trouwens een C20NE. Dus of dat zoveel anders is…9 januari 2013 om 18:32 In reactie op: HOW TO:c20xe ombouw naar dubbele webers (met filmpje) #17463076@Fearless wrote:
Zoiezo de gte, ik had er 1 die samengesteld was van een golf gti. Was dan wel het huis wat aan de xe hoorde. Ook had ik dat curve?kastje en bobine van een vw gti.
Later heb ik een gte huis gekocht, maar nog wel met de bobine zoals ik m had.Oke dankje wel.
Weet je misschien ook het verschil tussen de ontsteking van de C14NZ?
Maar heeft iemand toevallig nog een ontsteking liggen van een GTE?? :???:9 januari 2013 om 18:11 In reactie op: HOW TO:c20xe ombouw naar dubbele webers (met filmpje) #17463074@Fearless wrote:
Lijkt wel,maar lukt niet.
Oke Maar wat gaat niet lukken?
Allemaal mijn optie’s of de ontsteking van mijn c14nz?9 januari 2013 om 10:34 In reactie op: HOW TO:c20xe ombouw naar dubbele webers (met filmpje) #17463072Hee mensen…
Ik ben aan het zoeken naar info over mijn c20ne om te bouwen naar carburateurs.
Names de ontsteking.
Ik zag dat je de ontsteking van een GTE 1.8 van een Kadett kan gebruiken.
En die van een VW golf 2 gti. Maar ik neem aan ook de bobine dan?
maar wat ik zo zie lijkt de ontsteking van de 1.8 het zelfde als die van een c14nz.
Of zie ik dit verkeerd?
Ik hoor het graag of ik goed zit of niet… :???:@voederbiet wrote:
kijk mooi zo heb je er toch nog iemand blij mee gemaakt ipv naar de sloop :thumb
en de corsa nog gekocht?
Jahh precies. en nu heb ik er ook meer voor terug dan bij de sloop.
Ja hij word als trekpaard gebruikt daar. :worsJahh ik heb oldschool corsatje gekocht. :wub
Ziet er echt zeer goed uit.En jaaaahhhh hoor… king:
De omega is verkocht. :jerry
2 gasten uit duitsland van een plaatsje waar 63 inwoner wonen die hebben hem gisteren opgehaald.
Voor hun bijna 400km rijden… Maar ja ik ben hem kwijt :D
En hij leefd nog gelukkig verder in het berggebied vom deutschland. :Jullie geloven het nooit….
Maar toevalig belde vandaag een persoon op uit duitsland die de omega wou kopen…
Dan heeft hij net geluk gehad anders was hij weg geweest.
Hij moet er 4 uur voor rijden dus ben er wel eigelijk zeker van dat hij hem wel koopt :shock:Senatorman…
Srry dat knopje heb ik er net niet op zitten.. :(Voederbiet.
Jaahh als er iemand binnen een week meld wel. anders is hij weg. Ga vandaag kijken voor een 2de corsa.
dus omega moet weg.Ja ja… Waarschijnlijk zijn laatste kilometers… vandaag. :shock:
Niemand wil hem eigelijk hebben.. dus dan gaat hij maar richting sloop. Helaas.
Als iemand nog een goed interieur zoek of lampen of dergelijk laat maar horen.
Volgende week is hij weg. :???:@voederbiet wrote:
stoere bak :thumb :thumb nou nog ff wat dikke velgen of verbreed staal en hij is helemaal gaaf.
Wat voor einddemper hebje eronder?
Dankje wel kerel.
Indd die dikke velge moeten er wel onder maar ja daar heb ik het geld niet voor.
En hij staat toch te koop dus daar ga ik ook niet meer in inversteren..
Heb nog een ander duur project staan… mijn corsa…Soow dat is alweer lang geleden dan ik heb jullie iets heb laten weten…
Omega is klaar… Nog een paar puntjes en dan Klaaar…..
Hij is goedgekeurt na een aantal punten..
Hij rijd GVD lekker.. en snel ook nog.
Helaas is hij wat te duur voor mij en staat daarom te koop.
IEMAND INTERESSE??? PM me maar.Eindelijk eens een set achterveren gevonden voor de omega.
Morgen ff ophalen na school.
Schiet aardig op met het beestje. Nog paar puntjes op de I en dan ig hij zo goed als af.
Uitlaat nog ff repareren. en dan op APK…. Laten we het hopen dat het goed is…@voederbiet wrote:
kijk das mooi weer vorderingen en in de verf!
zit er geen aftapplug aan de zijkant van het diff?
Er zit wel een plug aan de zijkant maar dat is op de helft van het diff.
Mij lijkt dit eerder een vul plug.
Ik heb aan de achterkant de onderste bout ook los gehad maar dat was ook geen aftap plug.Zooo FF goed nieuws….
Hij loopt weer.
Waterpomp lekt gelukkig niet meer.. Nieuwe bougie’s olie ect. vervangen…
Alleen een ander probleem… Hoe vervang ik mijn differentiel olie?? Waar zit de aftap plug………Vandaag de wagen gespoten. Foto’s moet ik nog maken…
Mwoaa ik zie dat ik ver achter lig.
Ik zal eens wat foto’s gaan uploade want dit is nog hele oude staat :P :???:Zo dan maar weer eens wat laten weten..
Waterpomp maar weer gemonteerd en nieuwe multi-riem erop gelegd.
Nog ff alles goed afplakken en dan kan hij gespoten worden.
en dan kan hij weer in elkaar gemonteerd worden.
Zal dan wel pics uploade.@kaneelschep wrote:
voornamelijk vindt je dan welke olie ze graag verkopen ;)
voor een c20ne in kadett gsi geven ze 0w40 aan.. dat zou ik er nooit van mn leven in doen.. veeeel te dun naar mijn mening.
de versnellingsbak olie die ze aangeven vertrouw ik wel al meer ;)Dus het klopt ook nog niet helemaal wat ze daar aan geven.
Ja ik heb het nodig voor de versnellingsbak olie.dankje wel voederbiet. :thumbup
Ach zoveel zal hij niet op de weg komen….
Kost te veel GELD!!!
Anders was je me allang opkomen halen :PZo weer ff een verslagje :D
Voor dat het aan het vriezen was. Was ik nog bezig met het spuiten van de omega…
Maar ja door de vorst ben ik helaas moeten stoppen.
Afgelopen vrijdag de hele schuur maar een uitgeveegd en ja hoor toen moest het beestje weer naar buiten..
maar naar buiten geduwd en al het stof af gestoft.
Binnen kort maar weer eens verder aan het beestje…Urban exploring….
Dat is mijn angere grote grote hobby…
Ik heb een 7D en een 30D.
Met 10-20mm Lens van sigma
en de 50mm van canon.Af en toe nog wat autofotografie.
http://www.flickr.com/photos/bupke” onclick=”window.open(this.href);return false;
9 januari 2012 om 05:57 In reactie op: Post hier de lekkerste Chickies deel 2 (Awaiting moderation) #17721902Eindelijk vooruitgang in het hok :P
-
AuteurBerichten