Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Je weet wel zeker dat al je massa strips in orde zijn?
Want zelfs voor een habikaki accu is een half jaar wel erg kort, maar kan natuurlijk oud zeer zijn van een verrotte dynamo. :(Leuke basis voor dat geld lijkt mij. :hmmz
http://link.marktplaats.nl/m1062779401″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Ik rijd gemiddeld 1 op 10 met mijn 2.6 station, waarbij gezegd moet worden dat hij helaas heel erg vaak voor kleine stukjes word gebruikt.
Twee jaar geleden mee op vakantie geweest naar Hongarije, beladen met 4 man grote hond en de nodige bagage uiteraard.
In Duitsland als kruissnelheid 150 aangehouden, maar ook regelmatig veel harder gereden, zelfs de 220 even aangetikt.
En dan toch op de hele reis, dus heen en terug, bijna 1 op 12.5 gereden.
Was zelf ook verbaasd en prettig verrast natuurlijk, ik heb wel gewoon een handbak.Nee klaar is Max :thumbup
Maar jammer dan Max, het is niet anders dan. :hmmzJa dat kan je aan Max wel overlaten, dat is een creatieve zeer handige sleutelaar.
Ik mis je trouwens op dat ene BMW forum, of krijg je het nu te druk Max met al die forums? :hmmz
Klopt hoor, als jij hem op jou naam zet dan is alles geregeld!
Nou dat zijn weinig reacties Max. :hmmz
Je had beter je BMW kunnen houden, die kon je tenminste zelf uitlezen. :mrgreen:
Dat had ik geconstateerd uit de tijden van de topics, maar sorry als ik het mis heb of niet goed heb gezien. :angel
Maar des te beter dat hij het weer doet, en idd eerst even de accupolen los koppelen, en daarna de plus en de min pool even tegen elkaar aan houden.
Na een half uurtje weer aansluiten, en grote kans dat het lampje uit is.Het zal wel aan mij liggen hoor, maar jij zet in 4 minuten er weer distributieriem op?????
Die dan ook nog eens geknapt was???Heb zomaar het idee dat er iets niet klopt hier.
Ja dat helpt zeker, als het dezelfde kleurcodes zijn, dan krijg je dat weer helemaal goed, je haalt tenslotte de originele kleur terug.
Wasbenzine zou daar wel eens de opossing voor kunnen zijn. ;)
Inderdaad wasbenzine of terpetine werkt uitstekend, lampenolie gaat ook duurt alleen iets langer!
Vergeet niet daarna weer wat wax op te brengen.
Probeer die site noe maar, meestal lukt dat wel met een paar dagen.
Niks aan toe te voegen klopt helemaal wat blackdevil zegt.
Op 1 dingetje na, als na meten de dynamo echt nog goed blijkt te zijn, is het of een massaprobleempje of wat hier boven staat.Ik zeg ook alleen maar “volgens de gegevens” maar die gaan natuurlijk uit van een oliewissel!
Kan me idd zomaar voorsellen dat er bij jou dan wel het dubbele in moet.
Maar als je er dan nog meer als 5 liter in moet gooien, dan klopt er echt iets niet hoor.
En dat is mijn mening he, is nergens op gestoeld dus hang me er ook niet aan op.@ Juffer1, kan het niet beter verwoorden, keurig uitgelegd. :thumb
@ Vincep, blackhole is prima op een rode auto, maar is een glaze en geen polijstmiddel.
Wil je het helemaal goed doen, dan is naar mijn mening het beste om eerst te gaan kleien, dan polijsten, dan een glaze, en daarna een hoogwaardige wax of sealant.
Mocht je het eenvoudiger willen doen, dan kan je het beste machinaal polijsten inderdaad of met mezzo of wat ik eigenlijk ook best wel redelijk goed vind werken, is poor boys ssr, en dan in jouw geval ssr1, daarna glaze, en daarna wax, en dan adviseer ik collinite!Volgens de gegevens moet er inderdaad 2.2 liter in!
Ben dus bang dat er iets niet klopt, en dat je er gens olie kwijt raakt. :(Toch niet per ongeluk de thermostaat er verkeerd om ingezet?
Zo niet, dan houd ik het toch op een defecte thermostaat, of een slecht werkende waterpomp.Polijsten is hier het toverwoord. ;)
Is vast wel een detailler in jouw omgeving te vinden, kijk maar eens op het cc forum.
Desgewenst kan je ook hier terecht. :DGraag gedaan, makkelijk he zo een forum. :thumbup :agent
Sleutel in het contact doen, standje 2 op contact dus, dan even op de knop van de sleutel drukken.
Dan zou hij het weer moeten doen, mocht het niet reageren dan heb je nieuwe batterijen in de sleutel nodig.Of bouten los, en even 5 meter naar achteren en naar voren rijden. ;)
Keurig resultaat toch? :thumb
Eerlijk gezegd denk ik dar er handmatig niet veel meer valt uit te halen.
Misschien had je met een goede glaze zoals bijvoorbeeld PB black hole wat meer de swirls had kunnen maskeren.
Volgende stap lijkt mij is een keer een dap aan te schaffen.
Maar voorlopig goed bezig vind ik. :worsGoed begin :thumbup meestal lukt het me wel in 1 dag hoor, maar is wel doorbuffelen en machinaal natuurlijk.
En zo als al gezegd is, met vocht is het niet fijn poetsen, de wax moet drogen om het goed te kunnen uitpoetsen, met vocht lukt dat dus niet erg.
Maar er is niks mis mee om de auto in 2 of 3 dagen te doen, mits hij maar schoon is, nooit op een vuile ondergrond gaan poetsen.
Succes, en laat het resultaat nog eens zien.Nou zal er nog 1 post aan wagen.
Als je mijn assortiment poetsmiddelen ziet dan kom je minstens 20 verschillende merken tegen.
En dat komt omdat ik in de afgelopen 40 jaar proefondervondelijk heb uitgevogeld wat mij voor bepaalde dingen het beste bevalt.
En voor onder de motorkap heb ik ook heel wat dingen geprobeerd, en dat autoglym gebeuren bevalt mij het beste daar voor.
Niet meer en niet minder, voor de rest gebruik ik autoglym helemaal nergens voor.Het was dus alleen maar bedoeld als een goede tip, en doe er mee wat je wilt.
En als je zelf wat anders gebruikt wat je bevalt moet je dat ook gewoon blijven gebruiken, en deel dat met ons.
Wie weet kan ik er nog wat van leren en is het echt wel beter je weet het nooit.
Als het me aanstaat wil ik dat dan ook wel eens proberen, een mens is nooit te oud om te leren, niet waar?Maar als mijn tips niet gewaardeerd worden dan vind ik dat ook prima hoor, dan houd ik ze lekker voor mezelf.
-
AuteurBerichten