signaalrood is inmiddels roze/wit

Forumindex Forums Overige Wassen, Poetsen en Detailing signaalrood is inmiddels roze/wit

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17250092
    jomoloco
      Lid sinds:
      13 May 2012

      Hey mensen,

      Astra H GTC die ooit signaalrood was, is inmiddels op o.a. het dak en de motorkap enorm dof uitgeslagen in een roze / witte kleur. Graag wil ik mijn auto te koop gaan zetten, maar wil eerst graag kijken of het mogelijk is om de lak in een betere kleur / staat te krijgen. Ik ben niet van plan om dit zelf te gaan doen, niet omdat ik daar geen zin in heb, maar omdat ik gewoonweg te weinig ervaring heb hiermee.

      Zijn er mensen met tips, adresjes, advies?

      Alvast bedankt!

      Gr. John

      #18042765
      kaneelschep
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 November 2004

        er zijn hier heel wat ‘poetsfreaks’ dus ervaring zat. ;)
        jeetje! dus zelfs die worden nog roze :(
        Ik ken dat wel van alle corsas en kadettjes maar ik had verwacht dat vanaf de astra G, de kleur er toch wel op zou blijven zitten.

        #18042766
        Bo652
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 June 2009

          Polijsten is hier het toverwoord. ;)
          Is vast wel een detailler in jouw omgeving te vinden, kijk maar eens op het cc forum.
          Desgewenst kan je ook hier terecht. :D

          #18042767
          GTS2.2DTI
          Deelnemer
            Lid sinds:
            14 October 2006

            Even goed oppoetsen met Re-Nu Glaze, dan komt de kleur wel weer ’tijdelijk’ tot leven. Poetsen zou ik met de machine doen, met de hand is het haast geen doen..

            Als je iets dichter bij woonde kon je zo even langskomen in Almelo.

            De dochter van een collega van mij heeft in 2006 een nieuwe Corsa gekocht bij Opel Kamp in rood. Toen is er door de verkoper gezegd dat rode auto’s niet meer verkleuren omdat er nu een laklaag overheen zou zitten. Klopt alleen heeft Opel als één van de weinige autoproducenten nog lang rode auto’s gemaakt die gespoten zijn met Uni lak, dus zonder de beschermende blanke laklaag, vandaar het verkleuren/blken van de lak.

            #18042768
            -BlendjuH-
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 April 2008

              Ik heb een goed adresje voor je in Zeewolde :thumb
              Deze man levert topwerk af en is zeer bekend bij de meeste hier ;)

              Pbtje verstuurd naar jou …

              #18042769
              Juffer1
              Deelnemer
                Lid sinds:
                26 July 2006

                Daar bedoel je Paul (matador) mee denk ik ?

                Mocht je bij hem niet slagen dan mag je mij ook wel een pb sturen (ik heb een overdekte locatie in Almere).

                Gr. Arjan

                #18042770
                -BlendjuH-
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  6 April 2008

                  @Juffer1 wrote:

                  Daar bedoel je Paul (matador) mee denk ik ?

                  Mocht je bij hem niet slagen dan mag je mij ook wel een pb sturen (ik heb een overdekte locatie in Almere).

                  Gr. Arjan

                  uiteraard ;)

                  #18042771
                  Rob-Epe
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 August 2005

                    Diesel-olie…. blijft zeker een jaar goed, en dan heb je ‘m vast wel ingeruild in die tijd

                    #18042772
                    soepkiepe
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      10 August 2010

                      :kewlpics :kewlpics :kewlpics

                      ennuhh rob?
                      verlopen motor olie doet het ook goed kwam ik laats achter bij iemand die ff snel zijn rooie auto wou laten glimmen.
                      maar beide manier zal ik bij mijn eigen auto dus nooit doen!

                      #18042773
                      mantadevil
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        30 June 2004

                        Heb het zelfde probleem met mijn astra F mijn rood is ook niet zo mooi rood meer ,heb nu bij automat een flesje Sonax Extreme Polish+wax 2 gehaald na het wassen effe poetsen en hij moet weer mooi op kleur wezen.

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.